Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037793/01 - Wynik z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy mięsa i wędlin do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 440 04 20 do 23
1.5.8.) Numer faksu: 77 440 04 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-1-w-strzelcach-opolskich
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięsa i wędlin do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff1bf0b-5da5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010559/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia
przygotowanego przez Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl, zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl lub rafal.kucma@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną
ofertę, zostaną odrzucone.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty
dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania
oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego
postępowania.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający dopuszcza m.in. następujący format
przesyłanych plików: pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls.
4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w
„Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
5. Zeskanowanie oferty wykonawcy pierwotnie wytworzonej przez niego w postaci papierowej, tj.
przekształcenia jej w postać elektroniczną, a następnie opatrzenie powstałego w ten sposób
dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, oznacza wolę złożenia oferty, nie zaś kopii oferty.
6. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi
jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP) i zaszyfrowane.
7. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
8. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
9. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za
pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i
udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu
10. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich, ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym nr 1 w Strzelcach Opolskich jest Ryszard Frankiewicz,
tel. 77 409 9820, email: ryszard.frankiewicz@sw.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy mięsa i wędlin do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich” - DKw.2232.6.2021.RK prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zwanej dalej także „ Pzp''.;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.6.2021.RK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso wieprzowe oraz podroby i tłuszcze zwierzęce
1. Mięso gulaszowe wieprzowe - ilość 2300 kg
Opis: Mięso gulaszowe wieprzowe chude, produkcyjne, klasa I , szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 900 kg, dostawy sukcesywne 2 razy w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
2. Wątroba wieprzowa - ilość 680 kg
Opis: Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 280 kg, dostawy sukcesywne po około 140 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
3. Smalec - ilość 340 kg
Opis: Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 140 kg, dostawy sukcesywne po około 30 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp.
KRYTERIUM
ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)
1
CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W DANEJ CZĘŚCI
60,00%
2
TERMIN PŁATNOŚCI
40,00%
Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia w danej części” – waga kryterium – 60 punktów ( punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)
cena najniższa oferowana brutto
Ilość punktów = ----------------------------------------- x 60 punktów
cena badanej oferty brutto
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.
Nazwa kryterium „termin płatności” – waga kryterium – 40 punktów
Termin płatności zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
1. do 14 dni - 0 punktów
2. od 15 dni – do 20 dni - 15 punktów
3. od 21 dni do 29 dni - 25 punktów
4. 30 dni –40 punktów
Maksymalną ilość punktów w kryterium „termin płatności” uzyska oferta, w której zaoferowany przez wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) termin płatności będzie wynosił 30 dni.
WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso gulaszowe drobiowe - ilość 2400 kg
Opis: Mięso gulaszowe drobiowe bez skóry, bez kości, produkcyjne, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 1000 kg, dostawy sukcesywne 2 razy w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp.
KRYTERIUM
ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)
1
CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W DANEJ CZĘŚCI
60,00%
2
TERMIN PŁATNOŚCI
40,00%
Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia w danej części” – waga kryterium – 60 punktów ( punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)
cena najniższa oferowana brutto
Ilość punktów = ----------------------------------------- x 60 punktów
cena badanej oferty brutto
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.
Nazwa kryterium „termin płatności” – waga kryterium – 40 punktów
Termin płatności zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
1. do 14 dni - 0 punktów
2. od 15 dni – do 20 dni - 15 punktów
3. od 21 dni do 29 dni - 25 punktów
4. 30 dni –40 punktów
Maksymalną ilość punktów w kryterium „termin płatności” uzyska oferta, w której zaoferowany przez wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) termin płatności będzie wynosił 30 dni.
WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mięsno wędliniarskie drobiowe
1. pieczeń drobiowa - ilość 1560 kg
Opis: O strukturze wysoko rozdrobnionej, w bloku, skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; dostawy sukcesywne po około 160-180 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa - ilość 1560 kg
Opis: Średnio rozdrobniona, parzona, baton o średnicy 70-90 mm, skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, pietruszka, majeranek, zielony koperek; dostawy sukcesywne po około 160-180 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
3. Polędwica z indyka - ilość 290 kg
Opis: Wysoko rozdrobniona, chuda, parzona,baton o średnicy 70-90 mm,skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; dostawy sukcesywne po około 30 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
4. Kiełbasa szynkowa drobiowa - ilość 290 kg
Opis: Średnio rozdrobniona, chuda, parzona ,baton o średnicy około 70-90 mm,skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; dostawy sukcesywne po około 30 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
5. Kiełbasa śląska drobiowa - ilość 2340 kg
Opis: Grubo rozdrobniona, parzona, w jelicie naturalnym, baton o średnicy 30-40 mm,skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; dostawy sukcesywne po około 200-250 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
6. Szynka bankietowa z indyka - ilość 290 kg
Opis: Średnio rozdrobniona, chuda, parzona, baton o średnicy około 70-90 mm,skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; dostawy sukcesywne po około 30 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
7. Kiełbasa mielonka drobiowa - ilość 1540 kg
Opis: Średnio rozdrobniona, parzona, baton o średnicy około 80-90 mm,skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; dostawy sukcesywne po około 160 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
8. Szynka drobiowa - ilość 290 kg
Opis: Średnio rozdrobniona,chuda, parzona, baton o średnicy około 80-90 mm,skład: mięso drobiowe, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; dostawy sukcesywne po około 30 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
9. Pasztetowa drobiowa - ilość 1260 kg
Opis: O smarowanej konsystencji, dostawy sukcesywne po około 130 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
10. Parówki drobiowe parzone - ilość 1560 kg
Opis: Parzone, homogenizowane, w jelicie sztucznym, skład: mięso drobiowe, waga jednej parówki 100 gram ±5 gram, dopuszczalne przyprawy: sól, majeranek, koperek; średnica około 20-40 mm, dostawy sukcesywne po około 120-160 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Wszelkiego rodzaju produkty pochodzenia wieprzowego są zabronione m.in.: żelatyna wieprzowa, skórki wieprzowe, tłuszcz i białko wieprzowe, kolagen itp. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
11. Mortadela drobiowa - ilość 860 kg
Opis: Homogenizowana, parzona, w osłonie barierowej o średnicy około 70-90 mm, skład: mięso drobiowe, przyprawy, dostawy sukcesywne po około 150 kg raz na 2 tygodnie, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp.
KRYTERIUM
ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)
1
CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W DANEJ CZĘŚCI
60,00%
2
TERMIN PŁATNOŚCI
40,00%
Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia w danej części” – waga kryterium – 60 punktów ( punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)
cena najniższa oferowana brutto
Ilość punktów = ----------------------------------------- x 60 punktów
cena badanej oferty brutto
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.
Nazwa kryterium „termin płatności” – waga kryterium – 40 punktów
Termin płatności zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
1. do 14 dni - 0 punktów
2. od 15 dni – do 20 dni - 15 punktów
3. od 21 dni do 29 dni - 25 punktów
4. 30 dni –40 punktów
Maksymalną ilość punktów w kryterium „termin płatności” uzyska oferta, w której zaoferowany przez wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) termin płatności będzie wynosił 30 dni.
WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mięsno-wędliniarskie wieprzowe
1. Kiełbasa krakowska parzona - ilość 880 kg
Opis: Gruborozdrobniona, parzona, wędzona, w osłonie barierowej o średnicy około 60-80 mm, skład: mięso wieprzowe, dopuszczalne przyprawy: sól, pietruszka, majeranek, zielony koperek, dostawy sukcesywne po około 20kg lub 120 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
2. Kiełbasa zwyczajna - ilość 3520 kg
Opis: Średniorozdrobniona, parzona, wędzona, w jelicie naturalnym o średnicy około 25-35mm, skład: mięso wieprzowe, przyprawy, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 1400 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
3. Kiełbasa mielonka - ilość 1260 kg
Opis: Drobnorozdrobniona, parzona, w osłonie barierowej o średnicy około 70-90 mm, skład: mięso wieprzowe, przyprawy, dostawy sukcesywne po około 130 kg raz w tygodniu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
4. Kiełbasa kminkowa - ilość 680 kg
Opis: Średniorozdrobniona, parzona, wędzona, w osłonie barierowej o średnicy około 70-90 mm,skład: mięso wieprzowe, przyprawy, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 280 kg,, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
5. Boczek wędzony - ilość 270 kg
Opis: Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 120 kg, dostawy sukcesywne po około 30 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
6. Podgardle wędzone - ilość 220 kg
Opis: Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie to około 80 kg, dostawy sukcesywne po około 15-25 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Termin przydatności do spożycia po otwarciu opakowania nie krótszy niż 10 dni. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp.
KRYTERIUM
ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)
1
CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W DANEJ CZĘŚCI
60,00%
2
TERMIN PŁATNOŚCI
40,00%
Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia w danej części” – waga kryterium – 60 punktów ( punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)
cena najniższa oferowana brutto
Ilość punktów = ----------------------------------------- x 60 punktów
cena badanej oferty brutto
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.
Nazwa kryterium „termin płatności” – waga kryterium – 40 punktów
Termin płatności zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
1. do 14 dni - 0 punktów
2. od 15 dni – do 20 dni - 15 punktów
3. od 21 dni do 29 dni - 25 punktów
4. 30 dni –40 punktów
Maksymalną ilość punktów w kryterium „termin płatności” uzyska oferta, w której zaoferowany przez wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) termin płatności będzie wynosił 30 dni.
WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,
- w przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika,
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (zał. nr 1 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną),
- jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe brutto dla każdego z produktów ulegną zmianie przy czym ceny netto pozostaną bez zmian. W związku ze zmianą cen jednostkowych brutto, cena stanowiąca wartość całości zamówienia również ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany stawki opodatkowania oraz zamawianej ilości poszczególnych produktów;
3) każdej zmiany która jest korzystna dla Odbiorcy.
3. Zmiany Umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron jedynie w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powiadamia pisemnie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi oraz prawnymi, a także przedkłada propozycję aneksu do umowy.
5. Odbiorca (Zamawiający) zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Umowy w każdym czasie jej trwania ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdyby Dostawca nie wywiązał się z przyjętych w niniejszej umowie zobowiązań, a w szczególności:
1) co najmniej dwukrotnie dostarczył towar nieodpowiadający obowiązującym polskim normom jakościowym, wymaganiom sanitarnym i organoleptycznym,
2) co najmniej dwukrotnie nie dostarczył towaru w wyznaczonym terminie lub towar dostarczył lecz w ilości mniejszej niż wynikająca ze złożonego zamówienia,
6. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn określonych w ust. 5 mają odpowiednie zastosowanie postanowienia § 6 Umowy dotyczące kary umownej i dochodzenia odszkodowania.
7. Zamawiający (odbiorca) ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 Pzp oraz jej unieważnienia zgodnie z art. 457 Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę (formularz ofertowy) za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.