eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPromocja miasta poprzez sport podczas meczu kwalifikacyjnego reprezentacji koszykarzy Polski i Niemiec do Mistrzostw ¦wiata 2023, rozgrywanego w Lublinie w dniu 28 listopada 2021 r.



Og³oszenie z dnia 2021-12-15

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Promocja miasta poprzez sport podczas meczu kwalifikacyjnego reprezentacji koszykarzy Polski i Niemiec do Mistrzostw ¦wiata 2023, rozgrywanego w Lublinie w dniu 28 listopada 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla W³adys³awa £okietka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lublin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja miasta poprzez sport podczas meczu kwalifikacyjnego reprezentacji koszykarzy Polski i Niemiec do Mistrzostw ¦wiata 2023, rozgrywanego w Lublinie w dniu 28 listopada 2021 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ea64d0bd-4858-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00317240

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000329/77/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.64 Promocja miasta poprzez sport

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00275085/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Sport to jeden z podstawowych i najwa¿niejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców nastawionego na rozrywkê, która dostarcza pozytywnych bod¼ców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych form komunikowania siê z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (D.U 2021 poz. 1372 t. j.).Promocja poprzez sport ma na celu spe³niaæ oczekiwania Miasta w kwestii kreowania odpowiedniego wizerunku Lublina i jego pozycjonowania w¶ród innych miast w naszym kraju. Dziêki organizacji wydarzeñ sportowych osi±gany te¿ jest jeszcze inny, wa¿ny z punktu widzenia Miasta cel jakim jest dostêp mieszkañców Miasta do wydarzeñ sportowych na wysokim poziomie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.117.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/ Emisja logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na bandach elektronicznych LED umieszczonych wokó³ boiska w wymiarze 10% czasu reklamowego.
2/ Umieszczenie naklejki z nazw± Miasta w pasie bezpieczeñstwa (przy linii ¶rodkowej parkietu) o wymiarach 10 x 1,5 m, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±.
3/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji na dwóch ¶ciankach medialnych w ilo¶ci po minimum 10 modu³ów o wymiarach minimum 15x7 cm, przypadaj±cych na ka¿d± ze ¶cianek, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±.
4/ Umieszczenie czterech logotypów Lublin – Miasto Inspiracji na dwóch bannerach znajduj±cych siê wzd³u¿ d³u¿szych boków boiska w drugim planie reklamowym o minimalnym wymiarze 130x40 cm, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj± i rozmieszczeniem.
5/ Umieszczenie jednego logotypu Lublin – Miasto Inspiracji na dwóch bannerach znajduj±cym siê wzd³u¿ krótkiego boku boiska w drugim planie reklamowym o minimalnym wymiarze 130x40 cm, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj± i rozmieszczeniem.
6/ Umieszczenie czterech ¶cianek promocyjnych o szeroko¶ci 90 cm z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji w hali, gdzie rozgrywany bêdzie Mecz.
7/ Umieszczenie jednego balonu promocyjnego o wysoko¶ci min. 2 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji wewn±trz hali, gdzie rozgrywany bêdzie Mecz.
8/ Umieszczenie jednego balonu promocyjnych o wysoko¶ci min. 3 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji przed wej¶ciem do hali (od ul. K. Wielkiego), gdzie rozgrywany bêdzie Mecz.
9/ Umieszczenie bramy pneumatycznej o wysoko¶ci min. 4 m wysoko¶ci i 8 m d³ugo¶ci z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji przed wej¶ciem do hali (od stoku), gdzie rozgrywany bêdzie Mecz.
10/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji na planszy sponsorskiej w materia³ach wideo po¶wiêconych meczowi, publikowanych w mediach spo³eczno¶ciowych Wykonawcy i na stronie www.pzkosz.pl
11/ Umieszczenie na stronach: www.pzkosz.pl oraz www.koszkadra.pl logotypu Lublin – Miasto Inspiracji z zapisem „Miasto Gospodarz” o wysoko¶ci min. 120 px i proporcjonalnej szeroko¶ci wraz z aktywnym linkiem do strony www.lublin.eu
12/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji w wymiarze minimum 5% w stopce sponsorskiej umieszczanej na wszystkich materia³ach graficznych drukowanych oraz internetowych dotycz±cych Meczu, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±.
13/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji w newsletterze dotycz±cym Meczu w wymiarze minimum 5% w stopce sponsorskiej, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±.
14/ Umieszczenie informacji o Mie¶cie Gospodarzu w spocie radiowym emitowanym w radiu o zasiêgu ogólnopolskim minimum 15 razy w okresie od daty zawarcia umowy do 28 listopada 2021 r.
15/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji na biletach oraz na zaproszeniach VIP w stopce sponsorskiej o minimalnym wymiarze 100x30 mm, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±.
16/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji na jednej ¶ciance wykorzystywanej do wywiadów telewizyjnych w ilo¶ci minimalnej 5 modu³ów o wymiarach minimum 15x7 cm, zgodnie z zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego wizualizacj±.
17/ Umieszczenie na platformie facebook w profilu Wykonawcy filmu promuj±cego Miasto Lublin udostêpnionego przez Zamawiaj±cego wraz z oznaczeniem profilu Miasta Lublin w okresie od daty zawarcia umowy do 28 listopada 2021 r.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79341000-6 - Us³ugi reklamowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Zwi±zek Koszykówki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272043457

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Rodzaj Wykonawcy:
- inny rodzaj: Polski Zwi±zek Sportowy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.