Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261715/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa odzieży dla pracowników PGL LP biorących udział w działaniach związanych z gaszeniem pożarów lasów - powtórzenie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e19ee622-ec06-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa związana z leśnictwem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa odzieży dla pracowników PGL LP biorących udział w działaniach związanych z gaszeniem pożarów lasów - powtórzenie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e19ee622-ec06-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075549/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa środków ochrony osobistej oraz odzieży ochronnej dla pracowników LP biorących udział w gaszeniu pożarów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MO.270.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników PGL LP biorących udział w działaniach związanych z gaszeniem pożarów lasów zgodzie z Zarządzeniem nr 41 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 4 kwietnia 2023 roku. (załącznik nr 10 do SWZ)Zadanie nr 1 – dostawa odzieży ochronnej
Zadanie polega na realizacji sukcesywnych dostaw elementów ubrania ochronnego: (kurtka ochronna, spodnie ochronne, rękawice ochronne, obuwie ochronne, kominiarka). Ilość asortymentu dla każdej z pozycji : 127 sztuk.
Szczegóły realizacji zadania zostały opisane w OPZ stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 590473,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników PGL LP biorących udział w działaniachzwiązanych z gaszeniem pożarów lasów zgodzie z Zarządzeniem nr 41 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia
4 kwietnia 2023 roku. (załącznik nr 10 do SWZ)
Zadanie nr 2 – dostawa asortymentu BHP
Zadanie polega na realizacji sukcesywnych dostaw następującego asortymentu: hełm ochronny, gogle ochronne, maska
ochronna. Ilość asortymentu dla każdej z pozycji : 127 sztuk.
Szczegóły realizacji zadania zostały opisane w OPZ stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 215569,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581257,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581257,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581257,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika Ratownicza Bartosz Klich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842016560
7.3.3) Ulica: os. Przylesie 8
7.3.4) Miejscowość: Osiniec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Technika Ratownicza Bartosz Klich
jakie przetargi wygrała firma
Technika Ratownicza Bartosz Klich
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581257,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207915,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207915,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207915,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika Ratownicza Bartosz Klich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842016560
7.3.3) Ulica: os. Przylesie 8
7.3.4) Miejscowość: Osiniec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Technika Ratownicza Bartosz Klich
jakie przetargi wygrała firma
Technika Ratownicza Bartosz Klich
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789172,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi serwisu oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- "Przebudowa ul. Mieszka I i ul. Granicznej" w zakresie jezdni
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Platforma hemodynamiczna.
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- " Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.