eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówKontynuacja budowy chodnika DP 1034K w Grojcu ul. Głowackiego- ciąg dalszy na odcinku 75 mb



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kontynuacja budowy chodnika DP 1034K w Grojcu ul. Głowackiego- ciąg dalszy na odcinku 75 mb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W CHRZANOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356287916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Grzybowskiego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.jedynak.pzd@powiat-chrzanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-chrzanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pzd-chrzanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


bieżące utrzymanie dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kontynuacja budowy chodnika DP 1034K w Grojcu ul. Głowackiego- ciąg dalszy na odcinku 75 mb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e2bc2a7-2379-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na postawie Art. 305 pkt. 1) w związku z Art.214 ust.1 pkt 7) ustawy Pzp – zamówienie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych , zamówienie to było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.
Inwestor realizuje zamówienia podstawowe na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego ZP.3223.08.2022 lecz stan techniczny pobocza DP 1034K ul. Głowackiego w Grojcu na dalszym odcinku wymaga modernizacji celem poprawy bezpieczeństwa pieszych. W związku z wystąpieniem oszczędności na zamówieniu podstawowym oraz możliwością pełnego wykorzystania dotacji celowej w wysokości 100 000,00 zł otrzymanego od Gminy Alwernia, Zamawiający podjął decyzje o wyremontowaniu pobocza drogi DP 1034K na dalszym odcinku w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych i ruchu na drodze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3222.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 56433,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kontynuacja budowy utwardzonego pobocza asfaltowego w ciągu DP1034K ulicy Bartosza Głowackiego w Grojcu. Zakres obejmuje: kontynuację wykonania utwardzonego pobocza asfaltowego na odcinku o długości 75 mb. na powierzchni 88,50 m2., drenażu francuskiego z rurą drenarska średnicy 125 mm w obsypce żwirowej odseparowanej od gruntu geowłókniną oraz studni rewizyjnej o średnicy 800 mm i studzienki ściekowej o średnicy 500 mm. Grubość nawierzchni asfaltowej na poboczu powinna wynosić min. 5 cm grubości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Strzelec Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Transportowe WIKOS FRESH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282262799

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.