Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255035/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2023/BZP 00321365/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00321379/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zelów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000
1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zelow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zelów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-181041a2-0293-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019264/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi transportu w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zelów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255035/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214275,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim) z terenu Gminy Zelów do III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Bełchatowie i Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Bełchatowie wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.•Ilość dowożonych uczniów 6 (w tym jedno na wózku inwalidzkim)
•Dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz)
•Łączna długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 66,6 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów na obowiązkowe zajęcia edukacyjne.
TRASA
Dowóz: Kociszew - Bocianicha – Zelów, ul. Leśna – Zelów, ul. Poprzeczna – Łobudzice – Kolonia Łobudzice – Bełchatów, Edwardów 5 – Bełchatów, ul. Targowa 20 (33,3 km)
Odwóz: Bełchatów, ul. Targowa 20 – Bełchatów, ul. Edwardów 5 – Kolonia Łobudzice – Łobudzice – Zelów, ul. Poprzeczna – Zelów, ul. Leśna – Bocianicha - Kociszew (33,3 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 80585,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zelów do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Bełchatowie i Centrum Edukacyjno- Rehabilitacyjnego „Szansa” w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.• Ilość dowożonych uczniów 3
• Dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz)
• Łączna długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 107,6 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów na obowiązkowe zajęcia edukacyjne.
TRASA
Dowóz: Zelówek - Zelów, ul. Zofii - Zelów, ul. Kilińskiego – Bełchatów, ul. Targowa 20 – Piotrków Trybunalski, ul. Wolborska 86 (53,8 km)
Odwóz: Piotrków Trybunalski, ul. Wolborska 86 – Bełchatów, ul. Targowa 20 – Zelów, ul. Kilińskiego – Zelów, ul. Zofii - Zelówek (53,8 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 71941,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zelów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Łasku wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.• Ilość dowożonych uczniów 2
• Dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz)
• Łączna długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 35,8 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów na obowiązkowe zajęcia edukacyjne.
TRASA
Dowóz: Zelów, ul. Piotrkowska - Zelów, ul. Kilińskiego – Łask ul. Mickiewicza 6 (17,9 km)
Odwóz: Łask, ul. Mickiewicza 6 – Zelów, ul. Kilińskiego – Zelów ul. Piotrkowska (17,9 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 61749,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70310,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70310,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 769 100 69 47
7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok.1
7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-160
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Autokarczyk Sławomir Tokarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70310,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75710,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75710,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 796-100-69-47
7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-160
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75710,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96768,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: transfer-service Dominik Szubert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 769-214-29-25
7.3.3) Ulica: Trząs 40
7.3.4) Miejscowość: Kluki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-415
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
transfer-service Dominik Szubert
jakie przetargi wygrała firma
transfer-service Dominik Szubert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64368,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZELÓW
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
więcej: przetargi ZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.