Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa hydroizolacji tarasu zewnętrznego – budynek „B” Zabrze. Znak sprawy: IA1.284.48.2022.KL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa hydroizolacji tarasu zewnętrznego – budynek „B” Zabrze. Znak sprawy: IA1.284.48.2022.KL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2e5366-fe91-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Naprawa hydroizolacji tarasu zewnętrznego - budynek "B" Zabrze. Gr. BU/0014
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.48.2022.KL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300813,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29945,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
− Rozbiórkę płytek ceramicznych 4,2 x 7,1m
− Skucie warstw pod posadzką do poziomu płyty konstrukcyjnej (stropowej)
− Odsłonięcie okładzin na ścianę murowanych – pas do koło 40 cm
− Usunięcie dolnych szyb zespolonych w ściankach aluminiowych
− Montaż paneli nieprzeziernych do których można mocować mechanicznie izolację
− Wykonanie spadków na powierzchni stropu (kliny ze styroduru)
− Wykonanie izolacji poziomej 2 x folia pcw – z wywinięciem na ściany
− Listwy dociskowe na ścianach i panelach
− Wymianę blacharek na okapie i koryta odwadniającego
− Wykonanie warstwy dociskowej (żwirowa, podłoga podniesiona lub wylewka betonowa zbrojona)
− Przywrócenie okładzin na ścianach murowanych
− Malowanie balustrady oraz paneli (w kolorze ram aluminiowych).
2. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262900-0 - Roboty balkonowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma A.S. Michał Świderek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312371235
7.3.3) Ulica: Plebańska 9/3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
postępowania (bez VAT): 29.945,96 PLN", to kwota nieuwzględniająca wartości przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, wynosi 44918,94 PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.