Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250307/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piórkowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-132
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857305890
1.5.8.) Numer faksu: 7305899
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_wyszki@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugwyszki.bip.podlaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49e6f614-047d-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e6f614-047d-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012102/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą "zaprojektuj i wubuduj" w miejscowości Pulsze i Kamienny Dwór
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie 1 budowa drogi Pulsze jest współfinansowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, związane z realizacją operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszelkich rodzajów małej infrastruktury infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę dróg w dwóch miejscowościach gminnych Pulsze i Kamienny Dwór. Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji technicznej dla obu części zadania, wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem dróg do użytkowania.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dwóch dróg/zadań:
Zadanie 1 - „Budowa drogi gminnej w miejscowości Pulsze, dz. nr geod. 649 „
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej dla zadania „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pulsze, dz. nr geod. 649” wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania.
Wykonanie dokumentacji projektowej (zgodnej z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) obejmuje wykonanie:
- projektu budowlanego,
- projektu wykonawczego,
- projektu stałej organizacji ruchu,
- projektu czasowej organizacji ruchu,
- przedmiaru robót,
- kosztorysów inwestorskich,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- innych tj. innych opracowań, projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, koniecznych do należytego zrealizowania inwestycji.
Zamawiający przewiduje uzyskanie odstępstwa od konieczności budowy kanału technologicznego. Zamawiający przekazuje wraz z PFU projekt zagospodarowania terenu oraz przekroje normalne jako materiał niewiążący.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430, z późn zm.);
Roboty budowlane obejmują:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów,
- montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- oddanie drogi do użytkowania.
Inne:
- sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta.
Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 30.04 2024 r. przy czym 1 etap zadania tj. wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych na kwotę min. 600 000,00 zł - max. 610 000,00 zł brutto muszą być wykonane, odebrane protokołem częściowym, potwierdzone przez kierownika budowy i inspektora nadzoru do dnia 30.11.2023 r.
Powstałe w trakcie prac odpady oraz nienadające się do ponownego użycia materiały budowlane Wykonawca robót jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt.
Zadanie 2 - „Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą zaprojektuj i wybuduj” obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 1567B w m. Kamienny Dwór, dz. nr geod. 27, 2/38 oraz przebudowę drogi gminnej w m. Kamienny Dwór dz. nr geod. 25
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 1567B w m. Kamienny Dwór, dz. nr geod. 27, 2/38 oraz przebudowę drogi gminnej w m. Kamienny Dwór dz. nr geod. 25, wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem dróg do użytkowania.
Wykonanie dokumentacji projektowej (zgodnej z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) obejmuje wykonanie:
- projektu budowlanego wielobranżowego,
- projektu wykonawczego dla poszczególnych branż,
- projektu stałej organizacji ruchu,
- projektu czasowej organizacji ruchu,
- przedmiaru robót dla poszczególnych branż,
- kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- innych tj. innych opracowań, projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, koniecznych do należytego zrealizowania inwestycji.
Zamawiający przewiduje uzyskanie odstępstwa od konieczności budowy kanału technologicznego. Zamawiający przekazuje wraz z PFU projekt zagospodarowania terenu oraz przekroje normalne jako materiał niewiążący.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1518, z późn zm.);
Roboty budowlane obejmują:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów,
- montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- oddanie drogi do użytkowania.
Inne:
- sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta.
Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 30.10 2024 r.
Powstałe w trakcie prac odpady oraz nienadające się do ponownego użycia materiały budowlane Wykonawca robót jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4368500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4680150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4368500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy DOM-BUD Janusz Dworakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050254285
7.3.3) Ulica: Barwikowska 7
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ DWORAKOWSKI ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY DOM-BUD
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ DWORAKOWSKI ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY DOM-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4368500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.