eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkiPrzebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piórkowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-132

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857305890

1.5.8.) Numer faksu: 7305899

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_wyszki@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugwyszki.bip.podlaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49e6f614-047d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e6f614-047d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012102/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą "zaprojektuj i wubuduj" w miejscowości Pulsze i Kamienny Dwór

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie 1 budowa drogi Pulsze jest współfinansowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, związane z realizacją operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszelkich rodzajów małej infrastruktury infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę dróg w dwóch miejscowościach gminnych Pulsze i Kamienny Dwór. Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji technicznej dla obu części zadania, wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem dróg do użytkowania.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dwóch dróg/zadań:
Zadanie 1 - „Budowa drogi gminnej w miejscowości Pulsze, dz. nr geod. 649 „
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej dla zadania „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pulsze, dz. nr geod. 649” wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem drogi do użytkowania.
Wykonanie dokumentacji projektowej (zgodnej z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) obejmuje wykonanie:
- projektu budowlanego,
- projektu wykonawczego,
- projektu stałej organizacji ruchu,
- projektu czasowej organizacji ruchu,
- przedmiaru robót,
- kosztorysów inwestorskich,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- innych tj. innych opracowań, projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, koniecznych do należytego zrealizowania inwestycji.
Zamawiający przewiduje uzyskanie odstępstwa od konieczności budowy kanału technologicznego. Zamawiający przekazuje wraz z PFU projekt zagospodarowania terenu oraz przekroje normalne jako materiał niewiążący.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430, z późn zm.);
Roboty budowlane obejmują:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów,
- montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- oddanie drogi do użytkowania.
Inne:
- sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta.
Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 30.04 2024 r. przy czym 1 etap zadania tj. wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych na kwotę min. 600 000,00 zł - max. 610 000,00 zł brutto muszą być wykonane, odebrane protokołem częściowym, potwierdzone przez kierownika budowy i inspektora nadzoru do dnia 30.11.2023 r.
Powstałe w trakcie prac odpady oraz nienadające się do ponownego użycia materiały budowlane Wykonawca robót jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt.
Zadanie 2 - „Przebudowa dróg na terenie Gminy Wyszki metodą zaprojektuj i wybuduj” obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 1567B w m. Kamienny Dwór, dz. nr geod. 27, 2/38 oraz przebudowę drogi gminnej w m. Kamienny Dwór dz. nr geod. 25
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 1567B w m. Kamienny Dwór, dz. nr geod. 27, 2/38 oraz przebudowę drogi gminnej w m. Kamienny Dwór dz. nr geod. 25, wraz z wykonaniem robót budowlanych i oddaniem dróg do użytkowania.
Wykonanie dokumentacji projektowej (zgodnej z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) obejmuje wykonanie:
- projektu budowlanego wielobranżowego,
- projektu wykonawczego dla poszczególnych branż,
- projektu stałej organizacji ruchu,
- projektu czasowej organizacji ruchu,
- przedmiaru robót dla poszczególnych branż,
- kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- innych tj. innych opracowań, projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, koniecznych do należytego zrealizowania inwestycji.
Zamawiający przewiduje uzyskanie odstępstwa od konieczności budowy kanału technologicznego. Zamawiający przekazuje wraz z PFU projekt zagospodarowania terenu oraz przekroje normalne jako materiał niewiążący.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1518, z późn zm.);
Roboty budowlane obejmują:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów,
- montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- oddanie drogi do użytkowania.
Inne:
- sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta.
Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 30.10 2024 r.
Powstałe w trakcie prac odpady oraz nienadające się do ponownego użycia materiały budowlane Wykonawca robót jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4368500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4680150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4368500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy DOM-BUD Janusz Dworakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050254285

7.3.3) Ulica: Barwikowska 7

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4368500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.