Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292724/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnych
w budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240404177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Liburnia 2a
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbm-cieszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnychw budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f78c6f04-fe18-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBM/DT/3/1670/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących:
a) remont 3 lokali mieszkalnych, w szczególności obejmujący:
wymianę/uzupełnienie tynków wewnętrznych, w części renowacyjnych,
roboty wykończeniowe ścian i sufitów (sklepienia), szpachlowanie, malowanie itp.
roboty wykończeniowe ścian łazienek – płytki ceramiczne,
podłogi – panele podłogowe, płytki ceramiczne,
montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
kompletne wyposażenie łazienek - biały montaż,
wyposażenie kuchni w kuchenki elektryczne,
montaż osprzętu elektrycznego, gniazdka, oprawy oświetleniowe itp.,
inne roboty wykończeniowe,
b) remont części wspólnych – komunikacyjnych budynku obejmujący:
wymianę/uzupełnienie tynków wewnętrznych, w części renowacyjnych,
roboty wykończeniowe ścian i sufitów (sklepienia), szpachlowanie, malowanie itp.
remont schodów wewnętrznych drewnianych, boazerii drewnianej, pochwytów
wykonanie posadzek – płytki ceramiczne,
montaż osprzętu elektrycznego, gniazdka, oprawy oświetleniowe itp.,
inne roboty wykończeniowe,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273957,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273957,17 PLN
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Zakup pojazdu z napędem elektrycznym na potrzeby Straży Miejskiej w Cieszynie
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 5/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Kopernika 11/1 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Kopernika 11/2 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.