eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa produktów leczniczych i płynów infuzyjnych do Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/07 TP/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych i płynów infuzyjnych do Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/07 TP/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 373 23 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 373 23 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30547427-dade-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych i płynów infuzyjnych do Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/07 TP/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30547427-dade-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/07TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284851,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 Produkty lecznicze: leki różne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 79465,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 Produkty lecznicze: leki różne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 29419,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 Abciximab
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 Testy skórne – jad osy, jad pszczoły.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 29792,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 Płyny infuzyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 14498,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 Produkty lecznicze: leki różne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 14567,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 Substancje recepturowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 53741,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 Aciclovir inj
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 6848,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9 Propafenon inj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 582,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10 Płyny infuzyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca

33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego

33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33651600-4 - Szczepionki

33661500-6 - Neuroleptyki

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom

33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego

33692000-7 - Roztwory lecznicze

33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

33692300-0 - Roztwory do perfuzji

33692500-2 - Płyny dożylne

33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

4.5.5.) Wartość części: 41537,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70126,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70126,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70126,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70126,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27727,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27727,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27727,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27727,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12312,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12312,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medyk-Lek Panek Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242755182

7.3.3) Ulica: ul. Pawła Włodkowica 2c

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-262

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12312,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31104,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31104,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31104,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31104,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21497,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21497,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21497,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-18-31-468

7.3.3) Ulica: ul. Bławatków 6

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21497,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14913,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15321,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14913,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14913,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta w postępowaniu w zakresie Pakietu nr 7 złożona przez Wykonawcę LogFarma Sp. z o.o., ul. Komandosów 1/1, 32-085 Modlniczka podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9525,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Pakiecie nr 10 nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.