Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00252246/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych i płynów infuzyjnych do Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/07 TP/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 373 23 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 373 23 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30547427-dade-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych i płynów infuzyjnych do Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/07 TP/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30547427-dade-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/07TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284851,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Produkty lecznicze: leki różneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 79465,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Produkty lecznicze: leki różne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 29419,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 AbciximabSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 Testy skórne – jad osy, jad pszczoły.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 29792,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 Płyny infuzyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 14498,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 Produkty lecznicze: leki różne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 14567,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 Substancje recepturowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 53741,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 Aciclovir injSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 6848,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 Propafenon inj.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 582,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 Płyny infuzyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33630000-5 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego
33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33651600-4 - Szczepionki
33661500-6 - Neuroleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33674000-5 - Preparaty przciwkaszlowe i przeciwko przeziębieniom
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692300-0 - Roztwory do perfuzji
33692500-2 - Płyny dożylne
33631300-5 - Środki przeciw łuszczycy
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
4.5.5.) Wartość części: 41537,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70126,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70126,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70126,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70126,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27727,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27727,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27727,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27727,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medyk-Lek Panek Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242755182
7.3.3) Ulica: ul. Pawła Włodkowica 2c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-262
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDYK-LEK PANEK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MEDYK-LEK PANEK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31104,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31104,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31104,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31104,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21497,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21497,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21497,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-18-31-468
7.3.3) Ulica: ul. Bławatków 6
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21497,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14913,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15321,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14913,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14913,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta w postępowaniu w zakresie Pakietu nr 7 złożona przez Wykonawcę LogFarma Sp. z o.o., ul. Komandosów 1/1, 32-085 Modlniczka podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9525,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Pakiecie nr 10 nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- WYKONANIE POMIARÓW STĘŻEŃ WYBRANYCH ZANIECZYSZCZEŃ Z WYKORZYSTANIEM BEZZAŁOGOWYCH STATKÓW POWIETRZNYCH.
- DOSTAWA WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E (GZ-50)
- Utrzymanie i eksploatacja cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.