eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciołka 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kuc@zozwola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e40df88-0135-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Podkłady celulozowe, medyczne
1 Podkład celulozowy, medyczny, 2-warstwowy, klejony, szer.50 cm x dł.50 m, z perforacją min.co 35 cm. 5200
2 Podkład celulozowy 2-warstwowy, medyczny, klejony, szer. 59- 60 cm x dł. 80 m, z perforacją minimum co 35 cm. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 73480,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Cewniki, igły, nakłuwacz
1. "Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, rozmiar od 6 do 9 - starannie wykonana, o atraumatycznych brzegach
- optymalnie wyprofilowane
- owalne światło rurki umożliwia prowadzenie wentylacji oraz wprowadzenie cewnika do odsysania
- pakowana pojedynczo
- sterylna
- rozmiary dodatkowo kodowane kolorami
- informacje zawarte na opakowaniu zgodnie z wymaganiami
" szt. 30
2. Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 16 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
3. Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 18 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
4. Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 20 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
5. Cewniki do pęcherza typu Tiemanna rozmiar 22 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
6. Cewniki do pęcherz Foleya r. 16 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
7. Cewniki do pęcherz Foleya r. 18 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
8. Cewniki do pęcherz Foleya r. 20 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
9. Cewniki do pęcherz Foleya r. 22 wg opisu poniżej tabeli szt. 15
10. Cewniki do pęcherz Nelatona r.16 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
11. Cewniki do pęcherz Nelatona r.18 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
12. Cewniki do pęcherz Nelatona r.20 wg opisu poniżej tabeli szt. 30
13. "Igła jednorazowa roz.0,45x16mm 1op=100szt. Igły iniekcyjne jednorazowego użytku: - sterylne
- rozmiar igły zróżnicowany kolorem nasadki, barwiony zgodnie z kodem kolorów:
0,45x16mm
- wykonane z dobrej stali szlachetnej, o gładkiej powierzchni, elastyczne, nie łamiące się
- ścięcie ostrza igły ostre, precyzyjnie szlifowane.
- igła zabezpieczona nasadką typu Luer bądź równoważna, łatwo zdejmującą się
- pakowane pojedynczo
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent i znak CE, informacje w języku polskim
- opakowanie typu blister: folia, papier
-łatwość wyjęcia z opakowania
-zgodność kodów kolorów" op.= 100szt. 30
14. Nakłuwacz jednorazowy dla dzieci rozm. 1,5 mm, op=200szt. Sterylny nakłuwacz jednorazowego użytku op. 11

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6124,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Sukienki ginekologiczne i wzierniki ginekologiczne
1. Jednorazowe, ginekologiczne spódniczki z włókniny , nie prześwitujące z gumką w pasie. Rozmiar uniwersalny Gramatura 30 g / m2. Różne kolory (1op=10 szt) op 200
2. Wziernik ginekologiczny jednorazowy sterylny typu Cusco lub równoważny rozmiar XXS, XS, S, M, L szt. 12000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 20427,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Serwety sterylne i jałowe
1 "Serweta jałowa 3 warstwowa jałowa z włókniną absorbującą (rozmiar 45x45 ) , nieprzylepna.
Każda serweta musi posiadać na opakowaniu: rozmiar, datę ważności, numerze serii, nazwę producenta, znak CE, informacje w języku polskim" szt. 160
2 "Serweta sterylna z centralnym otworem 6x8, 2 warstwowa (rozmiar 50x75) - sterylna, z włókniną absorbującą na powierzchni, z folią na stronie tylnej.
Każda serweta musi posiadać na opakowaniu informację o dacie ważności i numer" szt. 300
3 serwety 45x75cm z otworem przylep. 5x6cm szt. 100
4 Serweta sterylna z polem operacyjnym 75x90 cm szt. 200
5 "Serwetka sterylna jednorazowa z flizeliny (rozmiar 45x45)
- jednorazowego użytku
- zielona lub niebieska
- wykonana z flizeliny
- zdolność absorpcji warstwy chłonnej
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent" szt. 80
6 Serwetka sterylna jednorazowa z flizeliny (rozmiar 50x70) - jednorazowego użytku - zielona lub niebieska - wykonana z flizeliny - zdolność absorpcji warstwy chłonnej - na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent szt. 160

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1924,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Żele do EKG, USG i holtera
1. "Żel do EKG a' 500 g - neutralny ph, bezbarwny
- skład hypoalergiczny
- łatwo rozprowadzający się o odpowiedniej lepkości
- wysokie, punktowe przewodnictwo elektryczne (EKG),
- aplikator umożliwiający precyzyjne dozowanie,
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent i znak CE, informacje w języku polskim
" szt. 25
2. "Żel do USG a' 500 g - umożliwia prawidłowy i niezbędny do wykonania badania kontakt głowicy USG ze skórą badanego i prawidłowe przewodnictwo ultradźwięków - wykonany jest na bazie wodnej, nie zawiera soli oraz innych substancji, które mogłyby niekorzystnie wpływać na żywotność głowicy ultrasonograficznej -wykazuje wysoką odporność na wysychanie posiada odpowiednio dobraną lepkość, która zapewnia dobrą przyczepność żelu i brak spływania podczas badania
- posiada neutralny odczyn pH
- wykazuje bierność chemiczną (brak oddziaływania ze skórą badanego i ubraniem)
- posiada niską tłumienność dla fal ultradźwiękowych
" szt. 213
"Żel do USG Aquasonic a' 250 g niebieski, bezwonny żel, zgodny z częstotliwością drgań występujących w różnych aparatach USG
Całkowicie wodny roztwór, nie pozostawiający zabrudzeń na ubraniach, nie uszkadzający głowic, hipoalergiczny, bakteriostatyczny
" szt. 252
4. "Żel do badań Holtera a 250 g -ułatwia prawidłowy kontakt elektrody pomiarowej za skórą, poprawia przewodnictwo skóry, ogranicza zapis artefaktów, wykazuje wysoką odporność na wysychanie, posiada neutralny odczyn pH, nie wykazuje właściwości alergizujących.
Skład: Woda, podłoże, chlorek sodu, środki konserwujące, węglik krzemu.
" szt. 11
5. "Pasta typu Every (Holter) - przeznaczona do przygotowania skóry pod elektrody jednorazowego użytku
- opakowanie 160g
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent i znak CE, informacje w języku polskim
" szt. 31

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3394,26 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Jednorazowe kleszczyki, zestawy do biopsji i rozszerzacze
1. Jednorazowe kleszczyki ginekologiczne typu KELLY nożyczkowe z automatycznym systemem blokującym, 22 cm wykonane z wysokiej jakości tworzywa,pakowane pojedyńczo,sterylnie szt. 200
2. Zestaw do biopsji aspiracyjnej endometrium ze strzykawką (endosampler) szt. 100
3. Jednorazowa sterylna endoretka do pobierania materiału z jamy macicy szt. 200
4. Rozszerzacz dwustronny typu HEGAR, dwustronny 2 rozmiary w 1, łagodnie rozszerza szyjkę macicy, Mocny, jednoćześnie umozliwiający elastyczne formowalnie , wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego, posiadający centralny uchwyt na kciuk, posiadający zaokrąglone końcówki, sterylny, profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 3/4 szt. 100
5. "Rozszerzacz dwustronny typu HEGAR, profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 5/6 dwustronny , łagodnie rozszerza szyjkę macicy, Mocny, jednoćześnie umozliwiający elastyczne formowalnie , wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego, posiadający centralny uchwyt na kciuk,
zaokrąglone końcówki, sterylny profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 5/6" szt. 50
6. Pałeczki drewniane z wacikiem sterylne o dł 20 cm,wacik z naturalnej bawełny,pakowane pojedyńczo. szt. 5000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8986,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Rękawy papierowo-foliowe
1. Rękaw papierowo-foliowy mały 50 x 200 rol. 30
2 Rękaw papierowo-foliowy mały 100 x 200 rol. 120
2. Rękaw papierowo-foliowy średni 150 x 200 rol. 60
3 Rękaw papierowo-foliowy duży 200x200 rol. 30
- gramatura papieru 60-70 g/m2
- zawartość chlorków max. 0,05%,
- zawartość siarczanów max. 0,25%,
- wytrzymałość na przedarcie w obu kierunkach min. 550mN
- nawilżalność wodą min. 30s,
- folia grubość – max. 52 mikrometrów, przezroczysta
- folia min. 5 warstwowa,
- możliwość sterylizacji w parze wodnej, w temp. do 1380 C,
- szerokość zgrzewu: min. 10mm, zgrzew wielokrotny, nie rozrywający się podczas sterylizacji parą wodną,
-w miejscu zgrzewanym zgrzewarką folia powinna po zgrzaniu zmienić kolor w widoczny sposób tak, by pracownik mógł dokonać wizualnej kontroli zgrzewu,
- wskaźnik procesu sterylizacji umieszczony na papierze, od strony folii, poza przestrzenią roboczą,
- powierzchnia wskaźnika procesu sterylizacji min. 100 mm2,
- kierunek otwierania pakietu po sterylizacji oznaczony w jednoznaczny i czytelny sposób,
- nie pylące podczas otwierania rękawa,
- dostarczane w oryginalnych opakowaniach, z długim terminem ważności, min. 12 m-cy,
- produkt zgodny z normą PN-EN 868 – 3,5.
- temperatura zgrzewania rękawów z szerokim zakresem tj. 150-220°C
-rękawy papierowo –foliowe z napisami i wskaźnikami umieszczonymi tylko i wyłącznie na papierze od strony folii

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 15522,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Ostrza chirurgiczne
1. Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej. Każde ostrze zapakowane indywidualnie w hermetyczne, sterylne opakowanie jednostkowe. Opakowanie zbiorcze 100szt. nr.10 op = 100 szt. 20
Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej. Każde ostrze zapakowane indywidualnie w hermetyczne, sterylne opakowanie jednostkowe. Opakowanie zbiorcze 100szt. nr.11 op = 100 szt. 60
Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej. Każde ostrze zapakowane indywidualnie w hermetyczne, sterylne opakowanie jednostkowe. Opakowanie zbiorcze 100szt. nr.15 op = 100 szt. 70
Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej. Każde ostrze zapakowane indywidualnie w hermetyczne, sterylne opakowanie jednostkowe. Opakowanie zbiorcze 100szt. nr.22 op = 100 szt. 20
Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej. Każde ostrze zapakowane indywidualnie w hermetyczne, sterylne opakowanie jednostkowe. Opakowanie zbiorcze 100szt. nr.24 op = 100 szt. 20
1. Ostrza chirurgiczne wykonane ze stali węglowej. Każde ostrze zapakowane indywidualnie w hermetyczne, sterylne opakowanie jednostkowe. Opakowanie zbiorcze 100szt.nr 12 op = 100 szt. 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6272,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76414,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79725,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76414,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMIL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922201

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76414,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 15 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie w/w pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta w ramach w/w pakietu podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 15 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie w/w pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 15 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie w/w pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 15 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie w/w pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20703,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20703,60 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 15 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie w/w pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pakiet nr 9 - wpłynęła 1 oferta, złożona przez małe przedsiębiorstwo nie została nie podlegała odrzuceniu, wartość: 7992,00 PLN. Postępowanie w zakresie pakietu nr 9 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Pakiet nr 10 - postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 15 czerwca 2023 r. do godz. 10:00nie wpłynęła żadna oferta w zakresie pakieku nr 10.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.