eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDoposażenie pracowni zawodowych w sprzęt TIK: w ramach projektu "Elektronik - zaprogramuj swoją przyszłość" (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowych w sprzęt TIK: w ramach projektu „Elektronik – zaprogramuj swoją przyszłość” (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRONICZNO-INFORMATYCZNYCH IM. JANA SZCZEPANIKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strykowska 10/18

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-725

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 656 25 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt-zsp@zsp10.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elektronik.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsp10lodz.bip.wikom.pl/wpis/dostawa-sprzetu-tik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni zawodowych w sprzęt TIK: w ramach projektu „Elektronik – zaprogramuj swoją przyszłość” (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3651a479-00ee-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00205839/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni zawodowej w sprzęt TIK dla kierunku technik informatyk

1.2.2 Doposażenie pracowni zawodowej w sprzęt TIK dla kierunku technik mechatronik

1.2.3 Doposażenie pracowni zawodowej w sprzęt TIK dla kierunku technik elektronik

1.2.4 Wyposażenie pracowni zawodowych w sprzęt TIK dla kierunku technik programista

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Elektronik – zaprogramuj swoją przyszłość” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247688/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSE-I.DT.3030.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 302305,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu TIK, w ramach projektu „Elektronik – zaprogramuj swoją przyszłość” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (umowa: RPLD.11.03.01-10-0016/21-00).
Zestaw komputerowy wg parametrów opisanych w OPZ poz 1 – 34 szt
Zestaw komputerowy wg parametrów opisanych w OPZ poz 2 – 27 szt
Laptopy – 6 szt
Routery – 12 szt
Switche – 24 szt
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
KODY CPV:
Główny kod CPV
30236000-2 – różny sprzęt komputerowy
Pozostałe kody CPV
30213300-8 Komputer biurkowy
33195100-4 Monitory
30237200-1 Akcesoria komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
32413100-2 Routery sieciowe
32420000-3 urządzenia sieciowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

33195100-4 - Monitory

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384037,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384037,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384037,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009

7.3.3) Ulica: Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384037,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przepisy ustawy o VAT dopuszczają zastosowanie 0% stawki podatku do dostaw sprzętu komputerowego wymienionych w załączniku nr 8 do ustawy z 2004 r. o podatku od towarów i usług dla placówek oświatowych. Zastosowanie preferencyjnej stawki podatku Vat jest jednak możliwe pod warunkiem posiadania stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową. Zastosowanie preferencyjnej stawki podatku VAT możliwe jest po otrzymaniu stosownego potwierdzenia przez organ nadzorujący placówkę oświatową. Ostateczna kwota do zapłaty na rzecz Wykonawcy różnić się będzie od tej wskazanej w ofercie i w umowie po zastosowaniu preferencyjnej stawki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.