Og³oszenie z dnia 2022-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00355597/01 - Wynik z dnia 2022-09-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych do pól w Gminie ¯urawica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯urawica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina¯urawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ojca ¦w. Jana Paw³a II 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zurawica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg dojazdowych do pól w Gminie ¯urawica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f6e95fe1-2387-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00317680
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023503/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa dróg dojazdowych do pól w Gminie ¯urawica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl,
Elektronicznej Platformy Us³ug Administracji Publicznej – „platforma ePUAP” lub „ePUAP”: https://epuap.gov.pl oraz poczty
elektronicznej zamawiaj±cego: zuragmina@wp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: :Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnego na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl oraz regulaminie ePUAP dostêpnym na stronie https://pz.gov.pl/pz/regulations. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
W przypadku przekroczenia dopuszczalnego rozmiaru nale¿y plik podzieliæ i przes³aæ z kolejnymi numerami. Oferta powinna byæ
sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej pod rygorem niewa¿no¶ci i podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem
zaufanym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³
w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w
postêpowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytu³u nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¯urawica;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod
adresem e-mail: daneosobowe@zurawica.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych
na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: „Przebudowa dróg dojazdowych do pól w Gminie ¯urawica”
a) Przebudowa drogi na dzia³ce nr 1316/478 obrêb 0002 Bolestraszyce wykonanie nawierzchni bitumicznej.
b) Przebudowa drogi na dzia³ce nr 1191/1; 1215 obrêb 0009 ¯urawica wykonanie nawierzchni bitumicznej.
2. Szczegó³owo zakres zamówienia opisuje dokumentacja zg³oszeniowa pn.:
Stanowi±ca za³±cznik nr za³±cznika nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owe informacje dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o
zamówienie zosta³y okre¶lone w Dziale XII SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne s± nastêpuj±ce istotne zmiany tre¶ci umowy:1) Wyd³u¿enie terminu zakoñczenia robót budowlanych:
a) je¿eli uzasadnione to bêdzie okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego,
w szczególno¶ci sytuacj± finansow±, zdolno¶æ p³atnicza lub warunki organizacyjne w tym przed³u¿aj±ca siê procedura
przetargowa,
b) je¿eli uzasadnione to bêdzie okoliczno¶ciami, za które ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w szczególno¶ci np.
klêski ¿ywio³owe lub inne okoliczno¶ci maj±ce charakter si³y wy¿szej,
c) je¿eli uzasadnione to bêdzie okoliczno¶ciami, za które ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci; wyst±pieniem
warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót,
d) w razie konieczno¶ci wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy wywo³anych zmianami
w przepisach prawa lub rozporz±dzeniach.
- Zmiana terminu zakoñczenia robót (skrócenie i wyd³u¿enie) wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z
uzasadnieniem i propozycj± nowego terminu.
2) Przewiduje siê mo¿liwo¶æ ograniczenia rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót bêdzie
niemo¿liwe do zrealizowania ze wzglêdów niezale¿nych od wykonawcy
i zamawiaj±cego. Roboty takie w dalszej czê¶ci umowy nazywane s± robotami zaniechanymi. Wykonawca mo¿e ¿±daæ
wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego za rzeczywi¶cie wykonan± czê¶æ umowy. Zmniejszenie wynagrodzenia bêdzie
obliczone w oparciu o pozycje wymienione w ofercie
z uwzglêdnieniem ilo¶ci rzeczywi¶cie wykonanych prac.
3) Wszelkie zmiany umowy (za wyj±tkiem zmiany kierownika budowy, kierownika robót i inspektora nadzoru) wymagaj±
formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy.
4) Dopuszcza siê zmianê osoby kierownika robót
a) na ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadku nienale¿ytego wykonania powierzonych prac
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami, po przedstawieniu
i zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego kandydatury innej osoby spe³niaj±cej warunki zawarte w SIWZ i dostarczeniu
odpowiednich dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia.
Zmiana osoby kierownika budowy i kierownika robót wymaga powiadomienia o tym fakcie Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na miniPortal za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-07
INNE PRZETARGI ¯URAWICA
wiêcej: przetargi ¯URAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wroc³awiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i czê¶ci ulicy Boles³awa Chrobrego w Z³otoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.