Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311192/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych i sprzętu sterylnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sukiennicza
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych i sprzętu sterylnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38ee756f-1ee1-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080553/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Materiały opatrunkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-381-41/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 586346,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu medycznego - klipsów zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 33624,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nici chirurgicznych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 14051,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nici chirurgicznych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 8388,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nici chirurgicznych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 14515,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tamponów donosowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2853,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kompresów zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/7 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 21426,34 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ligniny zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/8 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6878,52 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opasek, waty i gazy zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 17834,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków z siatki bawełnianej zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/10 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3176,28 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwet jałowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/11 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 71020,80 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/12 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15435,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/13 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 24418,54 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa plastrów zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/14 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 56965,73 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gąbek chłonnych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/15 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1527,55 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa plastrów zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/16 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 14633,35 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opasek gipsowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/16 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 14493,60 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwet zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/18 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5164,56 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tupferów, podkładów, chust, waty, folii chirurgicznej zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/19 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15816,28 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kompresów zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/20 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 103091,94 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/21 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7884,86 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa koców zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/22 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2592,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów porodowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/23 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6212,16 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów noworodkowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/24 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9946,80 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwet i zestawów gotowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/25 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 23174,73 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów serwet zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/26 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15650,50 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów serwet zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/27 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 59422,68 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa siatek chirurgicznych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/28 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1813,20 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa siatek przepuklinowych zgodnie z formularzem asortymentowo - ilościowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1/29 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10013,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ujawnił potrzebę znacznego zmniejszenia zakresu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Budowa węzła przesiadkowego w centrum miasta"-parking ul. Młyńska w Szamotułach
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych.
- "Zakup pomocy dydaktycznych w ramach zadania pn. "Miasto i Gmina Szamotuły dla przedszkolaków!"
- "Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu szamotulskiego masą mineralno - bitumiczną na gorąco"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.