Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268810/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu – wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni, docieplenie części elewacji hali lodowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123000513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Evry 4
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcsir@mcsir.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu – wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni, docieplenie części elewacji hali lodowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672ecfe9-07f0-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019668/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty remontowe w Miejskiej Hali Lodowej w ramach projektu Sportowa Polska 2021-wymiana stolarki drzwiowej hali, remont elewacji i pokrycia dachu maszynowni, docieplenie części elewacji hali lodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268810/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCSiR.262.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Wymiana stolarki drzwiowej hali lodowej.Zamówienie dotyczy dostawy i montażu 10 kompletów drzwi z hali lodowiska. Drzwi uzbrojone w zestaw klamek anty-panicznych, kolor antracyt, samozamykacz. Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik Nr 6 – Przedmiar Robót (Punkt 1 poz. kosztorysowa 1.1) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik Nr 7 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zapisy Przedmiaru Robót uszczegóławia Załącznik Nr 7a – schemat drzwi wraz z określeniem zakresu specyfikacji uzbrojenia. Schemat drzwi uwzględnia wymiary istniejących otworów:
5 x ~2,99 x ~2,20 (dwuskrzydłowe, szyba bezpieczna – strona południowa hali),
4 x ~2,88 x ~2,35 (dwuskrzydłowe, szyba bezpieczna – strona północna hali),
1 x ~2,990 x ~2,400 (trzyskrzydłowe wejście dla pracowników, wypełnienie pełne – str. pł. hali). Zawarte w przedmiarze robót oraz przewidziane w schematach wymiary szerokości drzwi określono dla istniejących otworów dla starego systemu drzwi. Warunki dróg ewakuacyjnych pozwalają Wykonawcy zastosować stolarkę o zawężeniu szerokości wszystkich drzwi dwuskrzydłowych do wymiaru przejścia po otwarciu drzwi wynoszącego: 2,10m. W przypadku uwzględnienia takiego rozwiązania montowanej stolarki, wykonawca w cenie ryczałtowej uwzględni wykonanie stosownej obróbki boków otworu celem przygotowania otworów do montażu nowych drzwi (np. bloczek, itp.). Ze względu na montaż drzwi w układzie trybun, wykonawca w cenie dostawy i montażu drzwi uwzględni dla wszystkich dziewięciu dwuskrzydłowych drzwi ok. 3m2 (2x1,5m2) wypełnienia trójkątnej przestrzeni od framugi nowych drzwi do pochyłej ściany trybuny (np. płyta warstwowa 12cm z wypełnieniem z wełny mineralnej, lub bloczek, itp.). Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania obmierzy istniejące otwory drzwiowe celem uwzględnienia w montażu istniejących warunków i montażu w istniejącym budynku. Ze względu na charakter drzwi na drodze ewakuacyjnej, nie mogą one po montażu posiadać wystającego progu. Wykonawca przy wycenie uwzględni montaż i „zlicowanie” progu drzwi z istniejącym podłożem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 116850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont elewacji i pokrycia dachu budynku maszynowni.Remont elewacji budynku maszynowni (zabezpieczenie elewacji styropianem gr 10cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej) oraz wykonanie remontu pokrycia dachu z foli PCV. Wykonawca w ramach remontu pokrycia dachu uwzględni zabezpieczenie połaci dachowej twardą wełną mineralną gr. 10cm. Pokrycie dachu na istniejącej płycie żelbetowej pokrytej papą na lepiku. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w kolorystyce antracyt.
Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik Nr 6 – Przedmiar Robót (Punkt 2 poz. kosztorysowe 2.1-2.7, Punkt 3 poz. kosztorysowe 3.1-3.7) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik Nr 7 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem uszczegółowień zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 227977,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Docieplenie części elewacji hali lodowej.Remont wschodniej i zachodniej elewacji hali lodowej poprzez jej docieplenie płytą warstwową grubości 120mm z wypełnieniem wełną mineralną. Rdzeń wykonany z wełny mineralnej – klasa odporności ogniowej płyty NRO, EI 120. Okładziny płyty z profilowanej blachy stalowej grubości 0,6/0,5mm cynkowanej, zabezpieczonej organicznym lakierem poliestrowym. Kolor: strona zewnętrzna – szary, strona wewnętrzna – jasny szary/biały (nawiązanie do istniejącej kolorystyki hali po zatwierdzeniu przez zamawiającego). Ściana wschodnia wraz z montażem trzech stałych okien w kolorze antracyt. Szyba jednokomorowa o współczynniku nie gorszym niż U = 1,1 W/m²K. Wykonawca wyceniając zadanie uwzględni szczelne zabezpieczenie krawędzi zewnętrznych połaci ściany z płyty stosowną obróbką blacharską wraz z nawiązaniem do połaci dachowej, krawędzi zewnętrznych czy też połączenia z istniejącymi ścianami.
Szczegóły zamówienia określa Dokumentacja Projektowa na którą składa się:
Załącznik Nr 6 – Przedmiar Robót (Punkt 4 poz. kosztorysowe 4.1-4.7, Punkt 5 poz. kosztorysowe 5.1-5.9) stanowiący integralną część niniejszej dokumentacji.
Załącznik Nr 7 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem uszczegółowień zawartych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 274305,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszych ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszych ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402501,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402501,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402501,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorczyk s.c. Marcin Grzegorczyk, Jarosław Grzegorczyk, Mirosław Grzegorczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388624040
7.3.3) Ulica: Targowa 12
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402501,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Targu na potrzeby stołówki prowadzonej przez Przedszkole nr 2 w Nowym Targu w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.