eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaWynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych z obsługą operatorską.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych z obsługą operatorską.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 59 12

1.5.8.) Numer faksu: 59 841 59 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych z obsługą operatorską.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6ee8f8c-fb6a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019295/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych z obsługą operatorską.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284962/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-DOR.271.31.2022.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której umowy jest usługa wynajęcia pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach
2022 – 2024, zwanych dalej „sprzętem”, która obejmuje:
1) 1 (jeden) samochód ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton;
2) 1 (jeden) ciągnik o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton;
3) 1 (jedna) ładowarko – spycharka o pojemności łyżki min. 1,3 m3;
4) 1 (jedna) minikoparka na gąsienicach;
5) 1 (jeden) spychacz gąsienicowy o mocy silnika min. 90 kW;
6) 1 (jedna) koparka gąsienicowa o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m;
7) 1 (jedna )koparka kołowa o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m;
8) 1 (jeden) ciągnik o mocy w przedziale od 30 do 40 KM oraz od 25,8 do 30 KW,
z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia min. 3 m;
9) 1 (jeden) ciągnik o mocy 95 KW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej min.1,20 m;
10) 1 (jeden) samochód ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 24 tony.
wraz z kierowcą i obsługą operatorską.
2. Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica – Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy.
3. Szacunkowy obmiar pracy pojazdów transportowych i maszyn budowlanych określonych
w ust. 1 wynosi odpowiednio dla:
1) samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin,
2) ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin,
3) ładowarko – spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3: 1 600 godzin,
4) minikoparki na gąsienicach: 300 godzin,
5) spychacza gąsienicowego o mocy silnika min. 90 kW: 300 godzin,
6) koparki gąsienicowej o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin,
7) koparki kołowej o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin,
8) ciągnika o mocy w przedziale od 30 do 40 KM/oraz od 25,8 do 30 KW, z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia min. 3 m: 250 godzin
9) ciągnika o mocy 95 kW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej min.1,20 m: 500 godzin,
10) jednego samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 24 tony: 300 godzin.
4. W toku realizacji niniejszej umowy Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi (czas pracy sprzętu), w cyklach miesięcznych w oparciu
o potwierdzone zestawienia pracy wynajętego sprzętu i ceny jednostkowe wskazane w §7 ust. 2 Wzoru umowy, zadeklarowane w Formularzu oferty, z zastrzeżeniem, że do czasu pracy sprzętu nie wlicza się czasu dojazdu do miejsca pracy i powrotu oraz czasu postoju w związku z awarią sprzętu w miejscu wykonywania pracy.
5. Ilości godzin pracy Sprzętu wskazane w ust. 3 są ilościami szacunkowymi, a realizacja umowy i jej rozliczanie następować będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, z tym że rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane usługi.
6. Podane ilości szacunkowe pracy sprzętu wskazane w ust. 3 mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) na etapie realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego pomiędzy poszczególnymi pozycjami sprzętowymi w ramach maksymalnej łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w §7 ust. 1 umowy. W przypadku zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu, natomiast w przypadku zwiększenia ilości godzin w którejkolwiek z pozycji sprzętu – przy rozliczeniu będą obowiązywać ceny jednostkowe zawarte w Formularzu oferty.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu godzinowego usługi, wskazanego w Formularzu oferty do 40% w zakresie ilościowym i wartościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym
w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
8. Sprzęt wynajmowany przez Zamawiającego musi być sprawny technicznie oraz spełniać wszelkie warunki, w tym techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych i inne warunki wynikające z przepisów szczególnych, natomiast kierowcy i operatorzy powinni posiadać aktualne badania i uprawnienia do prowadzenia i obsługi Sprzętu wskazanego w ust. 1.
9. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z warunkami umowy Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ponownego wykonania usługi lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z jednoczesnym naliczeniem kary umownej po uprzednim pisemnym wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania Umowy z wyznaczeniem terminu do należytego wykonania umowy nie krótszego niż 7 dni, oraz bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia i udostępnienia niezbędnej ilości Sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu umowy w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od momentu przekazania zlecenia przez przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia na świadczenie usług objętych umową będą przekazywane pisemnie na adres Wykonawcy lub faksem lub drogą elektroniczną na wskazany adres email, lub telefonicznie, zgodnie z wyborem Zamawiającego. Zlecenie przekazane choćby w jeden ze sposobów, o którym mowa wyżej, traktuje się jako skutecznie otrzymane przez Wykonawcę.
11. Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie czasu, o którym mowa w ust. 10,
w przypadku wystąpienia siły wyższej np. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usług, pod warunkiem, że niekorzystne warunki atmosferyczne będą trwały nieustannie 24 godziny od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wprowadzenia niezbędnej ilości Sprzętu potrzebnego do realizacji zadania i nie można było tego wcześniej przewidzieć. W takim przypadku Strony każdorazowo ustalają nowy czas wprowadzenia sprzętu do pracy. Powyższa zmiana terminu nie wymaga aneksu do umowy.
12. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy zatrudniać na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności tj.: kierowanie i obsługa operatorska sprzętu wskazanego w §1 ust. 1, (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy) oraz z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem za pracę, ustalonym na podstawie art. 6–8 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
13. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 12, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia w terminie 5 dni roboczych w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, pod rygorem naliczenia kary umownej. Niedostarczenie przez Wykonawcę do Zamawiającego żądanych dowodów potwierdzających spełnienie warunku w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim jest jednoznaczne z niespełnieniem tego warunku, co uprawnia do naliczenia kary umownej.
14. W trakcie realizacji umowy w celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 12 Zamawiający na podstawie art. 438 ust. 2 ustawy Pzp może żądać od Wykonawcy złożenia:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia Wykonawcy, Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów np. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS
– zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj pracy oraz zakres obowiązków pracownika.
15. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153432,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153432,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1153432,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153432,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.