eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa wraz z montażem pomp ciepła w Pawilonie chorych nr 2 w Szpitalu w Ludwikowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem pomp ciepła w Pawilonie chorych nr 2 w Szpitalu w Ludwikowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII IM. EUGENII I JANUSZA ZEYLANDÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: WCPiT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631250369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Szamarzewskiego 62

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-569

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wcpit.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem pomp ciepła w Pawilonie chorych nr 2 w Szpitalu w Ludwikowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00bf5edf-09bb-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006313/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa wraz z montażem pomp ciepła w Pawilonie Chorych nr 2 szpitala w Ludwikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256558

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WCPIT/EA/381-43/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 552639,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pomp ciepła w Pawilonie chorych nr 2 w Szpitalu w Ludwikowie polegająca na:
dostawie wraz z montażem pomp ciepła, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, STWiOR, oraz Decyzją Starosty Poznańskiego nr 1198/23 z dn. 12.05.2023r., wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi pomp ciepła.
Miejsce realizacji zamówienia :
Szpital w Ludwikowie, Pawilon Chorych nr 2
Przedmiot zamówienia obejmuje:
W zakres robót montażowych pomp ciepła wchodzą:
- wykonanie wykopów pod fundamenty,
− Wykonanie wykopów liniowych,
− Wywóz zbędnej ziemni z terenu budowy,
− Zasypanie i zagęszczenie wykopów,
− Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego i uporządkowanie terenu wykopów,
− Inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót,
- wykonanie wiertnicą przejść przez ścianę zewnętrzną.
− Montaż pomp ciepła i armatury (zaworów, filtrów, pomp, naczynia wzbiorczego itp.),
− Przeróbka instalacji hydraulicznej,
− Napełnienie układu pierwotnego,
− Napełnienie układów centralnego ogrzewania,
− Próby szczelności i uruchomienie instalacji.
W zakresie robót elektrycznych wchodzą:
- wykonanie i montaż modułów zasilających
- montaż zasilania elektrycznego pomp i grzałek
- pomiary i uruchomienie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 679746,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 963773,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 679746,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Team Instal Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384184761

7.3.3) Ulica: ul. Witkowicka 7

7.3.4) Miejscowość: Kaźmierz

7.3.5) Kod pocztowy: 64-530

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679746,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.