Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276632/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, ryb, warzyw i owoców oraz artykułów spożywczych) dla DPS Bramki w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: "Dom Pomocy Społecznej im. Księdza Kardynała Józefa Glempa w Bramkach"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Północna 18
1.5.2.) Miejscowość: Bramki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227256127
1.5.8.) Numer faksu: 227256066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsbramki.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bramki.dps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bramki_dps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, ryb, warzyw i owoców oraz artykułów spożywczych) dla DPS Bramki w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc5363ed-4926-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00125797/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do DPS Bramki w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276632/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.26.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 549356,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskichLp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
(kol. 4x50)
1 2 3 4 5 6
1 Baleron gotowany - wędzonka wieprzowa, wędzona, parzona z dodatkiem wody ok. 1,5 kg Skład: mięso wieprzowe minimum 68% kg 230
2 Baleron wędzony zawartość mięsa min.77% kg 240
3 Boczek rolowany wędzony z dodatkiem mieszanki przypraw obsypany, majerankiem Skład: mięso wieprzowe minimum 93% kg 90
4 Boczek wędzony zawartość mięsa min. 95% kg 100
5 Filet z indyka surowy kg 170
6 Filet z indyka wędzony -wędzonka wędzona, parzona Skład: filet z piersi indyka minimum 80% kg 90
7 Indyk z kotła biały - wyrób drobiowy, parzony Skład: filet z indyka minimum 93 % kg 50
8 Karkówka wieprzowa surowa bez kości, bez słoniny mięso elastyczne, poprzerastane powięziami, soczyste barwa jasnoróżowa z widocznym przerostem tłuszczowym. Waga jednego kawałka ok. 2,5 kg. kg 490
9 Kaszanka - wyrób podrobowy parzony, średnio rozdrobniony w naturalnej osłonce, ok. 120 g Skład: mięso wieprzowe minimum 18 %, wątroba wieprzowa minimum 12 %, kasza gryczana. kg 140
10 Kiełbasa biała zawartość mięsa min. 62% kg 90
11 Kiełbasa blokowa typu tyrolska kg 190
12 Kiełbasa dębicka (nie rozdrobniona) kg 165
13 Kiełbasa krakowska podsuszana (nie rozdrobniona) kg 175
14 Kiełbasa podwawelska (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 77% kg 640
15 Kiełbasa szynkowa - kiełbasa z grubo rozdrobniona z mięsa wieprzowego, dodatkiem wołowiny i słoniny, wędzona, parzona Skład : mięso wieprzowe minimum 66% kg 440
16 Kiełbasa szynkowa z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60% kg 175
17 Kiełbasa żywiecka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 53% kg 260
18 Kurczak cały kg. 60
19 Łopatka bez kości, bez skóry bez golonki, bez słoniny surowa z małym przerostem tłuszczowym, delikatna i soczysta z część górnej kończyny przedniej. Barwa od jasnoróżowej do czerwonej Waga jednego kawałka ok. 3,5 kg, mięso chłodzone kg 1750
20 Mięso wołowe gulaszowe paczka (600g-700g) kg 90
21 Parówki 50% mięsa chudego bez MOM (Hot Dog) kg 590
22 Pasztet drobiowy pieczony zawartość mięsa min. 53% (typu Ciechanowski) kg 190
23 Pasztet pieczony - wyrób garmażeryjny wieprzowy pieczony Skład: mięso wieprzowe minimum 53 %, kg 290
24 Pieczeń Rzymska kg 310
25 Piersi z kurczaka (filet) schłodzony kg 980
26 Polędwica miodowa - wędlina z fileta z indyka średnio rozdrobniona, parzona formowana w baton w osłonce, wyczuwalna lekka miodowa nuta Skład: mięso indycze minimum 70 % kg 190
27 Polędwica sopocka - wędzonka parzona Skład; polędwica wieprzowa minimum 80 % kg 300
28 Polędwica z kurczaka - wędlina drobiowa, nie wędzona, parzona Skład: mięso z piersi kurczaka minimum 84 % kg 145
29 Polędwiczki wieprzowa surowa kg 100
30 Porcje rosołowe z kurczaka kg 2200
31 Salami w czosnku- produkt drobno rozdrobniony surowy, dojrzewający, suszony, obtoczony czosnkiem. Do wyprodukowania 100 g tego wyrobu powinno zostać zużyte minimum 68 g mięsa wieprzowego, minimum 34 % mięsa z kurczaka i max. 11 g tłuszczu wieprzowego kg 50
32 Salceson czarny ozorkowy zawartość mięsa min. 70% kg 100
33 Salceson czosnkowy kg 190
34 Salceson włoski - wyrób podrobowy, parzony, ok. 1,5 kg we flaku Skład: głowy wieprzowe minimum 60 %, mięso wieprzowe minimum 30% kg 190
35 Schab wieprzowy surowy b\k -tkanka mięśniowa jędrna i jednolita, mięso soczyste i delikatne, barwa jasnoróżowa, otoczone z wierzchu błoną . Waga jednego kawałka ok. 4 kg, mięso chłodzone kg 480
36 Słonina wieprzowa bez skóry kg 50
37 Szynka konserwowa wieprzowa, prasowana Skład: mięso wieprzowe minimum 60 % kg 280
38 Szynka wędzona - wędlina ciemno wędzona, parzona o kruchym delikatnym smaku Skład: mięso wieprzowe minimum 82% kg 135
39 Szynka wiejska - wyrób wędzony, parzony Skład: mięso wieprzowe minimum 70% kg 110
40 Szynka wieprzowa gotowana, z małą ilością tłuszczu, wędzonka wieprzowa wędzona, parzona Skład: mięso wieprzowe minimum 69% kg 270
41 Szynka wieprzowa surowa kg 220
42 Szynka z piersi kurczaka - wędlina drobiowa, parzona Skład: mięso z piersi kurczaka minimum 84 % kg 280
43 Udziec kurczaka z kością (180g-200g) kg. 540
44 Wątroba wieprzowa kg 140
45 Wątróbka drobiowa kg 330
46 Żeberka paski extra wieprzowe kg 200
47 Żołądki drobiowe kg 150
Ogólna wartość brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 181886,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mleczarskichLp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
(kol. 4x5)
1 2 3 4 5 6
1 Jogurt naturalny w kubku 150g szt. 8500
2 Jogurt owocowy w kubku 150. (różne smaki) szt. 5000
3 Masło o zawartości tłuszczu 82% 200g szt. 3600
4 Miks tłuszczowy w kostce 200g - całkowita zawartość tłuszczu 76% (64% tłuszcz roślinny, 12% tłuszcz mleczny) szt. 8000
5 Mleko 2% UHT - 1l l. 12000
6 Ser biały chudy kg. 480
7 Ser biały półtłusty min. 3% tłuszczu kg. 900
8 Ser żółty półtłusty 15%-20% tłuszczu kg. 350
9 Ser żółty chudy do 13% tłuszczu kg. 190
10 Śmietana 18% - 400g l. 1100
11 Ser feta 270g szt. 50
12 Ser topiony 100g szt. 200
Ogólna wartość brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 109660,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnych art. spożywczychLp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
(kol. 4x5)
1 2 3 4 5 6
1 Ananasy w puszce 565g szt. 50
2 Aromaty 9 ml szt. 220
3 Barszcz biały 66g szt. 950
4 Bazylia 10g szt. 170
5 Brzoskwinie 820g szt. 60
6 Budyń bez cukru 60g szt. 1150
7 Budyń śmietankowy 60g szt. 400
8 Chrzan 320g szt. 70
9 Cukier 1kg kg. 3100
10 Cukier puder 0,5kg szt. 50
11 Cukier waniliowy 32g szt. 280
12 Cynamon 20g szt. 200
13 Czosnek granulowany 20g szt. 700
14 Drożdże 100g szt. 200
15 Dżem niskosłodzony 270g szt. 2350
16 Fasola czerwona konserwowa 400g szt. 150
17 Fasola sucha Jaś 500g szt. 150
18 Galaretka owocowa z cukrem 90g szt. 750
19 Gałka muszkatołowa 20g szt. 20
20 Groszek konserwowy 400g szt. 450
21 Herbata granulowana 100g kg. 270
22 Imbir 15g szt. 50
23 Kakao 100g szt. 370
24 Kasza bulgur 1kg kg. 50
25 Kasza gryczana 1kg kg. 90
26 Kasza jęczmienna 1kg kg. 110
27 Kasza manna 1kg kg. 190
28 Kawa inka 250g szt. 70
29 Kawa zbożowa 500g szt. 90
30 Ketchup 500g min. 35% wkł. Koncentr. szt. 150
31 Kisiel bez cukru 77g szt. 900
32 Koncentrat pomidorowy 900g szt. 390
33 Kukurydza konserwowa 400g szt. 380
34 Kwasek cytrynowy 50g szt. 50
35 Liście laurowe 10g szt. 300
36 Majeranek 10g szt. 230
37 Majonez 420g szt. 430
38 Mak 1kg kg. 30
39 Makaron krajanka gruba kg. 500
40 Makaron lasagne kg. 40
41 Makaron muszelki 1kg kg. 100
42 Makaron nitki 500g kg. 200
43 Makaron rurki 1kg kg. 80
44 Makaron spagetti 500g kg. 150
45 Makaron świderki 1kg kg. 350
46 Mąka pszenna typ 480 1kg kg. 1150
47 Mąka ziemniaczana 1kg kg. 40
48 Mieszana bakaliowa 1 kg kg. 5
49 Miód naturalny 1l szt. 25
50 Musli owocowe 1kg kg. 220
51 Musztarda 200g szt. 270
52 Ocet 0,5l szt. 80
53 Ogórki konserwowe 870g szt. 150
54 Olej 1l szt. 710
55 Oregano 10g szt. 100
56 Otręby owsiane 1kg kg. 40
57 Papryka konserwowa 870g szt. 40
58 Papryka mielona ostra 20g szt. 50
59 Papryka mielona słodka 20g szt. 280
60 Papryka wędzona 20g szt. 320
61 Pestki dyni 1kg szt. 50
62 Pestki słonecznika 1kg szt. 50
63 Pieprz naturalny mielony 15g szt. 1100
64 Płatki jęczmienne kg. 150
65 Płatki kukurydzane kg. 180
66 Płatki owsiane 1kg kg. 160
67 Płatki żytnie kg. 200
68 Proszek do pieczenia 36g szt. 150
69 Przyprawa do drobiu 20g szt. 250
70 Przyprawa do gyrosa szt. 70
71 Przyprawa do karkówki szt. 30
72 Przyprawa do pizzy szt. 20
73 Przyprawa do ryb 20g szt. 180
74 Przyprawa w płynie typu maggi 1L szt. 15
75 Rodzynki 200g szt. 200
76 Ryż 1kg kg. 350
77 Sałatka szwedzka 850g szt. 100
78 Soda oczyszczona 80g szt. 60
79 Sos grzybowy szt. 70
80 Sos pieczarkowy szt. 70
81 Sos pieczeniowy ciemny szt. 70
82 Sól 1kg kg. 350
83 Susz warzywny 1 kg szt. 50
84 Szczaw mielony 290g szt. 340
85 Szczawa konserwowy 320g szt. 180
86 Śliwki suszone 100g kg. 10
87 Tymianek 10g szt. 100
88 Vegetta 200g (lub równoważne) szt. 700
89 Wiórki kokosowe szt. 30
90 Ziele angielskie 20g szt. 400
91 Zioła prowansalskie szt. 30
92 Zupa grzybowa 37g szt. 1300
93 Zupa ogonowa 62g szt. 1100
94 Zupa pieczarkowa 44g szt. 1100
95 Żelatyna 50g szt. 250
96 Żurawina suszona 500g szt. 60
Ogólna wartość brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 58422,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywaLp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
(kol. 4x5)
1 2 3 4 5 6
1 Bułka paryska 450g szt. 15000
2 Bułka kajzerka 50g szt. 300
3 Bułka słodka 100g szt. 600
4 Chleb pszenno-żytni 500g szt. 8600
5 Chleb razowy 500g szt. 4300
Ogólna wartość brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 49127,09 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa owoców i warzywLp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
(kol.4x5)
1 2 3 4 5 6
1 Arbuz kg 150
2 Banany kg. 650
3 Botwina pęczek 60
4 Brokuły kg 100
5 Brzoskwinia świeża kg 50
6 Buraki czerwone kg 600
7 Cebula kg 450
8 Cukinia kg 100
9 Cytryny kg. 350
10 Czosnek główki główki 350
11 Fasola szparagowa kg 100
12 Gruszki kg 1100
13 Jabłka kg 4400
14 Kalafior kg 200
15 Kapusta biała kg 500
16 Kapusta czerwona kg 300
17 Kapusta kiszona kg 450
18 Kapusta młoda kg 100
19 Kapusta pekińska kg 500
20 Kapusta włoska kg 50
21 Koper pęczek 1300
22 Mandarynka świeża kg 200
23 Marchew kg 2500
24 Natka pietruszki pęczek 1300
25 Nektarynka świeża kg 50
26 Ogórki kiszone kg 400
27 Ogórki świeże kg 1350
28 Papryka świeża kg 100
29 Pieczarki kg 150
30 Pietruszka korzeń kg 1200
31 Pomidory kg 1500
32 Por kg 450
33 Rabarbar kg 60
34 Rzodkiewka pęczek 1800
35 Sałata lodowa szt. 80
36 Sałata masłowa szt. 550
37 Seler kg 1100
38 Szczypior pęczek 1300
39 Śliwka węgierka świeża kg 150
40 Truskawki kg 160
41 Wiśnie kg 40
42 Ziemniaki kg 14000
43 Ziemniaki młode kg 1000
Ogólna wartość brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221200-8 - Warzywa owocowe
4.5.5.) Wartość części: 111261,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mrożonych i rybLp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
(kol.4x5)
1 2 3 4 5
1 Brokuł mrożony 2,5 kg szt. 90
2 Fasola szparagowa 2,5kg szt. 90
3 Kalafior mrożony 2,5kg szt. 90
4 Kwiatowy bukiet warzyw 2,5kg szt. 90
5 Mieszanka kompotowa bez pestki 2,5kg szt. 250
6 Mintaj filet mrożony b/sk kg 100
7 Panga biała filet mrożony b/sk kg 1000
8 Paprykarz w puszce 300g szt. 300
9 Ryba wędzona kg 280
10 Śledź płaty kg 280
Ogólna wartość brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 25033,17 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jajLp Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze Jm. Ilość Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
(kol.4x5)
1 2 3 4 5 6
1 Jaja (65-70g) szt. 38000
Ogólna wartość brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 13965,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179982,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213756,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179982,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366213672
7.3.3) Ulica: Dąbrowa 6
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-332
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179982,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139085 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139085 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79017,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79017,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79017,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79017,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52421,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Kuliccy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750023061
7.3.3) Ulica: Grójecka 110
7.3.4) Miejscowość: Mszczonów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85505,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108955,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85505,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: D.A.P. Fruit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140726872
7.3.3) Ulica: Ogińskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA KULICCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA KULICCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85505,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34663,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34663,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34663,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021860918
7.3.3) Ulica: Jasińskiego 56b
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34663,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Biliński Waldemar Biliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510862043
7.3.3) Ulica: Towarowa 14/45
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-416
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.