Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259853/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Studzieniec - Jastkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158412700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm2@powiatnizanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45e51ea8-067f-11ed-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Studzieniec - Jastkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45e51ea8-067f-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Studzieniec - Jastkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.272.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 401547,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna –
Studzieniec – Jastkowice".
3. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Roboty ziemne,
3) Podbudowy,
4) Nawierzchnia,
5) Elementy ulic,
6) Ściek,
7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
8) Przepusty.
Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub
sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone.
Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty
przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiary robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia,
a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej
dokumentacji.
W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ. W razie
wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art.649 Kodeksu cywilnego).
Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo
budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy
technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą
jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp,
ppoż. i branżowych. W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem
zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz
nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać
w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami
obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz
zastosowanych materiałów. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we
własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie
tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.): roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie itp.
1) Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 4 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W
przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni
na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 4 pkt 7).
2) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 4, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni
od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w
szczególności imię i nazwisko zatrudnionego
pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 4 przez cały okres
realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie
Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się:
a) przedłożyć aktualne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 2),
b) udzielić wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w ust. 4.
4) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób,
o których mowa w ust. 4.
5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2), 3) w terminie tam
wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz
będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w umowie.
6) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 4 pkt 2), 3) pomimo dodatkowego
wezwania przez Zamawiającego, Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada
Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania
obowiązku określonego w ust. 4 pkt 2), 3)
7) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o
których mowa w ust. 4, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty o których mowa w ust. 4
dotyczące nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności o
których mowa w ust. 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539152,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539152,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539152,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: " PIARTBUD " ARTUR BŁAŻEJOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180607142
7.3.3) Ulica: ul. 1000-lecia 88F
7.3.4) Miejscowość: Jastkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 37-403
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" PIARTBUD " ARTUR BŁAŻEJOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
" PIARTBUD " ARTUR BŁAŻEJOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539152,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa sprzętu ratowniczego w celu podniesienia efektywności działania systemu ratownictwa, przeciwdziałania zagrożeniom i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych na terenie gminy i miasta Nisko
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi w Nowosielcu.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Rudniku nad Sanem
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ART. SPOŻYWCZYCH DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Parku w miejscowości Jeżowe
- Przebudowa kładki drewnianej przy Kanale Łuczańskim w Giżycku.
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Jankowice Wielkie przy autostradzie A4 woj. opolskie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA DĘBICA W ROKU 2025.
- Rozbudowa i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie (...) w ramach zadania pn.: "Poprawa obsługi mieszkańców poprzez dostosowanie infrastruktury Starostwa Powiatowego w Wołominie"
- BUDOWA BUDYNKU ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.