Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034164/01 - Wynik z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090038018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MICHAŁA DRZYMAŁY 4A
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523854024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@kpwik.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.naklo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346673d3-5e40-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
18. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
- Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
- Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna RODO - znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/04/2021/NAKŁO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów, dostarczana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
18930000-7 – worki i torby
19520000-7 – produkty z tworzyw sztucznych
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące rodzaje worków do segregacji odpadów:
1. Worki niebieskie o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min 0,027 mikrona.
Nadruk na worku: „PAPIER” - kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Worki zielone o pojemności 80 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min 0,04 mikrona.
Nadruk na worku „SZKŁO”, kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3. Worki żółte o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę ściągającą na stałe przymocowaną do górnej części worka. Grubość worka min. 0,027 mikrona.
Nadruk na worku: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE", kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Worki brązowe o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min. 0,04 mikrona.
Nadruk na worku „BIO” kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery. Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5. Worki brązowe o pojemności 240 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min. 0,04 mikrona.
6. Worki czarne o pojemności 60 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych . Worki czarne nieprzezroczyste, nieoznakowane. W workach będą zbierane odpady inne niż podlegające segregacji, a worki zostaną zamontowane w koszach ulicznych.
7. Worki czarne o pojemności 240 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych . Worki czarne nieprzezroczyste, nieoznakowane. W workach będą zbierane odpady inne niż podlegające segregacji, a w worki zostaną zamontowane w koszach ulicznych.
8. Szacowana ilość worków na rok 2022 wynosi :
- worki żółte 120 L- 192 000 sztuk
- worki niebieskie 120 L - 72 000 sztuk
- worki zielone 80 L - 84 000 sztuk
- worki brązowe 120 L - 96 000 sztuk
- worki czarne 60 L – 3600 sztuk
- worki czarne 240 L – 3600 sztuk
- worki brązowe 240 L – 3600 sztuk
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi,
niewiążącymi Zamawiającego.
9. Dostawy będą realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień, składanych każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mali podany przez Wykonawcę.
10. Wykonawca dostarczać będzie poszczególne partie przedmiotu zamówienia wyłącznie w ilościach podanych w zapotrzebowaniu, w dniach roboczych w godzinach od 7.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku) transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zapotrzebowania.
11. Miejscem dostawy jest oddział Zamawiającego, Stacja Przeładunkowa Odpadów znajdująca się w miejscowości Rozwarzyn 40, gmina Nakło nad Notecią.
Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają:
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: metoda punktowa w skali 100 punktowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek w zakresie jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy worków do segregacji odpadów o wartości jednej dostawy minimum 50. 000 zł brutto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 pkt. 1 , art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy – stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek w zakresie jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy worków do segregacji odpadów o wartości jednej dostawy minimum 50. 000 zł brutto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy)-c) Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych – w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej- załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), która wynikać będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wynagrodzenie brutto określone w § 4 ust. 1 ulegnie zmianie w sposób odpowiedni – tak, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki VAT nie został jeszcze rozliczony.b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-27
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Świadczenie usługi transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych).
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.