Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245591/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Szemud
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szemud1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5214feab-e207-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018496/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138418,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opracowanie dokumentacji projektowej (wielobranżowych projektów budowlanych) wraz z materiałami przetargowymi oraz przygotowanie i złożenie w Starostwie Powiatowym w Wejherowie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami wymaganymi obowiązującymi przepisami.
2) Zadaniem objęte jest przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej umożliwiającej budowę i użytkowanie boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bojanie.
3) Cechy planowanego obiektu:
- wymiary boiska: 14,0 m x 28,0 m, nawierzchnia z poliuretanu,
- zadaszenie boiska – hala o szerokości 18,0 m, długości 30,0 m i wysokości około 7,0 m, o konstrukcji stalowej,
- poszycie ścian i dachu: z płyt warstwowych,
- instalacje elektryczne (m. in. przyłącze kablowe, rozdzielnia, gniazda i włączniki, oświetlenie LED oraz zasilanie wszystkich urządzeń wyposażenia boiska),
- instalacje wodno-kanalizacyjne wraz z przyłączem do sieci ks,
- zaplecze szatniowo-sanitarne,
- ogrzewanie hali,
- łącznik pomiędzy halą i projektowanym boiskiem,
- wyposażenie sportowe, m.in. strzelnica laserowa czterostanowiskowa,
- zagospodarowanie terenu.
4) Kompleksowy zakres dokumentacji ma obejmować:
a) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem składającą się z opisu przyjętych rozwiązań, projektu zagospodarowania terenu, rysunków elewacji oraz wizualizacji 3D.
b) Wykonawca opracuje wielobranżowy projekt budowlany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) po 6 egzemplarzy wliczając w to egzemplarze złożone w Starostwie.
c) Wykonawca opracuje szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (2 szt.) oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów (po 1 szt.).
d) Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę w terminie do 28.06.2024 r.
e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny projekt na płycie CD (wersje edytowalne każdej składowej projektu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: zał. Nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85485,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85485,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-K PROJEKT DAWID MOŁDRZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671572075
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza, nr 8
7.3.4) Miejscowość: Krajenka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85485,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-28INNE PRZETARGI SZEMUD
więcej: przetargi SZEMUD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.