eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRoboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 347-04-80

1.5.8.) Numer faksu: 41 347-04-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,157394,75e7ce4e2571f824069a7c63206e30ba.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c1b4d5-d214-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093495/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Roboty interwencyjne na obiektach mostowych w roku 2024 z podziałem na 2 zadania RDW 1 i RDW 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 695553,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - OD 1 Zgórsko
Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 122048,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 OD 2 Łopuszno
Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 123053,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - OD 3 Pińczów
Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 122577,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - OD 4 Staszów
Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 122048,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - OD 5 Nowa Słupia
Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 122588,77 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - OD 6 Ćmielów
Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 122933,88 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 -OD 7 Tempoczów
Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięcie krzewów;
• wykoszenie powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczenie powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków, itp.);
• wymiana uszkodzonych barieroporęczy;
• wymiana uszkodzonych barier ochronnych na dojazdach;
• wymiana uszkodzonych barierek P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• Beton niekonstrukcyjny C12/15 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Beton niekonstrukcyjny C30/37 w deskowaniu wraz ze zbrojeniem;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 600;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 800;
• Wymiana prefabrykowanych elementów przepustów pod drogą wraz z wymianą nawierzchni Ø 1000;
• Naprawy betonowe typu PCC – naprawy elementów konstrukcji wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonania warstwy sczepnej;
• Czyszczenie wpustów;
• Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna rowu (odwóz urobku w zakresie Wykonawcy);
• Uzupełnienie skarp gruntem;
• Uzupełnienie skarpy kruszywem;
• Naprawa izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni z warstwą sczepną;
• Czyszczenie kolektora odwadniającego;
• Naprawa istniejącego kolektora odwadniającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 120280,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124998,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124998,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124998,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Rob-Trans Piotr Robak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581354753

7.3.3) Ulica: Wrzosówka 2 A

7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124998,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106062,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106062,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106062,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Rob-Trans Piotr Robak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581354753

7.3.3) Ulica: Wrzosówka 2 A

7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106062,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98682,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98682,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98682,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Rob-Trans Piotr Robak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6581354753

7.3.3) Ulica: Wrzosówka 2 A

7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98682,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98719,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98719,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98719,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661649670

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98719,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ww. ustawy Zmawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ww. ustawy Zmawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109839,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109839,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109839,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661649670

7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109839,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.