eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReczMODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH NR: 650165Z UL. WOLNOŚCI, 650155Z UL. RÓŻANEJ W MIEJSCOWOŚCI RECZ



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH NR: 650165Z UL. WOLNOŚCI, 650155Z UL. RÓŻANEJ W MIEJSCOWOŚCI RECZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966941

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Recz

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-210

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 4461

1.5.8.) Numer faksu: 95 765 4461

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: recz@recz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarecz.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH NR: 650165Z UL. WOLNOŚCI, 650155Z UL. RÓŻANEJ W MIEJSCOWOŚCI RECZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3c02aa0-c1b2-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095294/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg gminnych nr: 650165Z ul. Wolności, 650155Z ul. Różanej w miejscowości Recz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6358098,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dotyczy dróg gminnych nr 650165Z (ul. Wolności) oraz nr 650155Z (ul. Różana) w Reczu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w tym: obiektami inżynierskimi, oświetleniem ulicznym, kanalizacją deszczową, siecią teletechniczną, przebudową sieci gazowej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa dróg publicznych klasy lokalnej:
- ul. Wolności (nr 650165Z) na długości 750 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
- ul. Różanej (nr 650155Z) na długości 158 m o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
wraz z dowiązaniem się (w miejscu istniejących skrzyżowań) do ul. Lipowej, al. Wolności oraz drogi wojewódzkiej nr 151 (ul. Choszczeńska) – projekt uwzględnia rozwiązania projektowe zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 151 na odcinku Recz – Choszczno”.
Zakres przygotowywanego projektu obejmuje przebudowę jezdni wraz z chodnikami, zjazdami, oświetleniem, kanalizacją deszczową i terenami zieleni, przebudową sieci gazowej, przebudowę infrastruktury elektroenergetycznej 0,4kV. W obrębie planowanych odcinków dróg przewidziano jezdnię o szerokości 5,5 m na odcinkach prostych, natomiast na łukach poziomych zastosowano poszerzenia (na łukach tego wymagających). Wzdłuż jezdni zostanie poprowadzony chodnik o szerokości 2,0 m. Przewidziano również wykonanie zjazdów na posesje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

77211600-8 - Sadzenie drzew

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7820461,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8190639,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7820461,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 521 04 21 928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7820461,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.