Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251997/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00257747/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie zabiegów ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody z woj. Zachodniopomorskiego w podziale na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320590577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Firlika 20
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-637
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szczecin.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-szczecin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bb10fb5-050b-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie zabiegów ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody z woj. Zachodniopomorskiego w podziale na części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bb10fb5-050b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117586/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Realizacja zabiegów ochrony czynnej wskazanych w planach ochrony oraz zadaniach ochronnych na terenie wybranych rezerwatów przyrody w województwie zachodniopomorskim m.in. Torfowisko Toporzyk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.13.2023.PR.55
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1742998,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 224249 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów Grądowe Zbocze i Wydmy między Dźwirzynem a GrzybowemTerminy realizacji:
Grądowe Zbocze - od dnia podpisania umowy do 15.07.2023r.,
Wydmy pomiędzy Dźwirzynem a Grzybowem - od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211300-5 - Usługi selekcji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 44576,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów Cisy Tychowskie i Torfowisko Toporzyk. Termin realizacji:- Torfowisko Toporzyk - 01.08-15.08.2023r.
- Cisy Tychowskie -01.07-31.07.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211300-5 - Usługi selekcji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 55975,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. III Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na terenie rezerwatów Tchórzyno i Wapienny Las. Termin realizacji:- Rezerwat Tchórzyno - od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia 15 lipca do 31 lipca 2023 r.; oraz od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od dnia 15 czerwca – 15 lipca i od 15 października – 15 listopada w roku 2023;
- rezerwat przyrody Wapienny Las - od dnia podpisania umowy do dnia 20 lipca 2023 r.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211300-5 - Usługi selekcji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 123698 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usługi Rafał Łuziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562
7.3.4) Miejscowość: Warlubie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
jakie przetargi wygrała firma
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usługi Rafał Łuziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562
7.3.4) Miejscowość: Warlubie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
jakie przetargi wygrała firma
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214619 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usługi Rafał Łuziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562
7.3.4) Miejscowość: Warlubie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
jakie przetargi wygrała firma
RAF-POL Handel Usługi Rafał Łuziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Część I:
- Grądowe Zbocze - od dnia podpisania umowy do 15.07.2023 r.,
- Wydmy pomiędzy Dźwirzynem a Grzybowem - od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2023 r.
2) Część II:
- Torfowisko Toporzyk - 01.08-15.08.2023 r.
- Cisy Tychowskie - 01.07-31.07.2023 r.
3) Część III:
- Tchórzyno – koszenie łąk trzęślicowych – 15.07-31.07.2023 r., koszenie trzciny dwa razy w roku – od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 15.06- 15.07.2023 r., i od 15.10-15.11.2023 r.
- Wapienny Las - od dnia podpisania umowy do 20.07.2023 r.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego (skaner 3D) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Zad. 1: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Ogrodu Botanicznego Zad. 2: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Arboretum Wojsławice
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
więcej: Usługi selekcji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.