Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00318644/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnego przedszkola z grupą żłobkową w Sadlinkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552757510
1.5.8.) Numer faksu: 552757580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa gminnego przedszkola z grupą żłobkową w Sadlinkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b25eeb-f6b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00273481/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa gminnego przedszkola z grupą żłobkową w Sadlinkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa przedszkolaCharakterystyczne parametry obiektu budowlanego.
Liczba kondygnacji 1 kondygnacja nadziemna
Długość budynku (elewacja frontowa) 40,56mb
Szerokość budynku 51,81mb
Wysokość budynku 7,00mb n.p.t.
Powierzchnia zabudowy bud. 1550,0m2 – 20,94% pow. całkowitej
Powierzchnia użytkowa 1374,16m2
Kubatura 8659,00m3
Pow. utwardzone chodnik 319,13m2 – 4,31% pow. całkowitej
Pow. utwardzone drogi 802,00m2 – 10,83% pow. całkowitej
Pow. miejsca postojowe 342,55m2 – 4,63% pow. całkowitej
Powierzchnia biologicznie czynna 4386,32m2 – 59,29% pow. całkowitej
Powierzchnia działki 7400,00m2 – 100%
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach
Technicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 7167906,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wykonanie placu zabaw przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw przy przedszkolu w SadlinkachZakres obejmuje przygotowanie terenu , montaż: zestawu zabawowego huśtawki wahadłowej, bujaków kosza na śmieci i
ławki stalowej z oparciem. W sposób szczegółowy zakres prac określony został w opisie technicznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 49236,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dostawa wyposażenia : Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do przedszkola publicznego wSadlinkach
Zakres dostawy obejmuje: szafki na ubrania, stoliki, krzesła, biurka, fotele biurowe dywany. W sposób szczegółowy zakres
prac określony został w opisie technicznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
4.5.5.) Wartość części: 102000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7167906,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9100000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7167906,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane DOM Andrzej Dziubek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811261843
7.3.3) Ulica: J.Tuwima 10
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne. EKOTEC sp. z o.o. 82-500 Kwidzyn Baldram 9D
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "DOM" ANDRZEJ DZIUBEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "DOM" ANDRZEJ DZIUBEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7167906,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49236,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68890,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49236,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.3) Ulica: Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49236,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317647,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe RIVAGIS Paweł Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811792397
7.3.3) Ulica: Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.