eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneTermomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81fe2de7-f579-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81fe2de7-f579-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 14 REACT-EU dla Zdrowia i Gospodarki w Małopolsce Działanie: 14.3 Wsparcie inwestycyjne Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.dz.88a/I/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1191619,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem.
Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz ogrodzenie i oznakowanie terenu w miejscu prowadzenia prac termomodernizacyjnych.
2) wykonanie prac przygotowawczych– skompletowanie materiału, sprzętu i urządzeń,
3) realizację prac wynikających z dokumentacji, w zakresie:
- izolacji ścian przyziemia,
- odwodnienia, schodów zewnętrznych,
- odbudowy nawierzchni z kostki,
- elewacji i balkonów,
- dachu,
- stolarki okiennej i drzwiowej,
- robót murowych i tynkarskich,
- robót posadzkowych i okładzinowych,
- odtworzenia pomieszczeń po robotach instalacyjnych i wymiany stolarki i posadzek,
- instalacji sanitarnych,
- instalacji elektrycznych,
- instalacji pv,
- stacji ładowania pojazdów i magazynu energii, Zamawiający określa następujące minimalne parametry stacji ładowania pojazdów i magazynu energii:
Moc wyjściowa:
• Do 7.4 kW, 32A, 1-fazowy
• Do 22 kW, 32A, 3-fazowy
Napięcie wejściowe:
• 230 VAC (1-fazowy)
• 400 VAC (3-fazowy)
Typ ładowania Tryb 3
Typ sieci
• Wsparcie dla systemów TN, TT i IT
Kabel wyjściowy i złącze:
• Typ 2 i Type 3a (wersja z gniazdami)
• Złącze Typ 2 (wersja z kablem); długość kabla 5m
Autoryzacja:
• Otwarty dostęp: tryb Connect & Charge
• Prywatny dostęp: możliwość aktywacji autoryzacji przez kartę / aplikację RFID
Wymiary i waga:
• Max. 6 kg dla wersji z gniazdem;
- dokumentacji warsztatowej, sporządzonej na podstawie danych udostępnionych w SWZ- Zamawiający wymaga sporządzenia projektów warsztatowych w zakresie instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej. Dane stanowiące dokumentację postępowania są wystarczające z punktu widzenia inżynierskiego do sporządzenia projektów warsztatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (co najmniej opis techniczny proponowanego kompletnego rozwiązania, kompletny dobór urządzeń w oparciu o dokumentację postępowania, schematy działania oraz podstawowe trasy, rzuty i przekroje). Zamawiający udostępnia m.in. plik w wersji edytowalnej DWG, który umożliwia realizację tych czynności.
4) wykonanie robót towarzyszących związanych z przedmiotem zamówienia (np. prace odtworzeniowe, usunięcie uszkodzeń, etc),
5) uporządkowanie pomieszczeń oraz terenu po zakończeniu robót,
6) utylizację odpadów pochodzących z przeprowadzonych robót,
7) uporządkowanie terenu i przekazania do eksploatacji, w tym przeprowadzenie niezbędnych prób, sprawdzeń oraz szkoleń z obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do swz,obejmującej :
1. Audyt energetyczny GOPR Zakopane.
2. Zakopane – przyjęcie zgłoszenia.
3. Zakopane – konserwator zabytków - wniosek.
4. Zakopane – konserwator zabytków – pozwolenie konserwatorskie
5. Przedmiar robót GOPR Zakopane.
6. Zakopane rysunki inwentaryzacyjne w formacie DWG.
7. Minimalne wymagania dla instalacji pv i magazynu energii.
8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

31155000-7 - Falowniki

31158000-8 - Ładowarki

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1853628,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1853628,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1853628,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno Remontowo Budowlana STANGUT – Stanisław Gut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7360001318

7.3.3) Ulica: Ul. Guty 26

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1853628,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.