Og³oszenie z dnia 2023-07-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00399526/01 - Wynik z dnia 2023-09-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi poligraficzne - Druk i dostawa czasopisma - Nasze Korzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Mazowieckie w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285758
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tumska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeumplock.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Upowszechnianie kultury, sztuki i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi poligraficzne - Druk i dostawa czasopisma - Nasze Korzenie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f0c1bf84-26fb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00318272
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00093338/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.16 Us³ugi poligraficzne - Druk i dostawa czasopisma - Nasze Korzenie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0c1bf84-26fb-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje
na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zam. okre¶la Reg. Platf. e-Zam. dostêpny na str.
intern. https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokum. postêp. nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zam. ani logowania.
Korzystanie z Platf.e-Zam. jest bezp³atne.
Sposób i forma sporz±dzenia dokum. musz± byæ zgodne z wym. okre¶lonymi w Rozp. PRM z dnia 30.12. 2020r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania inf. oraz wymagañ techn. dla dokum. elektr. oraz ¶rodków kom. elektr. w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie , przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne a tak¿e Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w rozp. PRM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w
przepisach rozp.RM z dnia 12.04.2012r. w sprawie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w
celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie
pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownik konto uproszczone jest wype³nienie elektronicznego formularza rejestracyjnego dostêpnego
na stronie Platformy oraz potwierdzenie zapoznania siê z Regulaminem korzystania z Platformy e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownika jest po¶wiadczenie danych rejestracyjnych podmiotu kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, kwalifikowan± pieczêci± elektroniczn±, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zapisy znajduj± siê w projektowanych postanowieniach umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi poligraficzne - Druk i dostawa czasopisma - Nasze Korzenie dla Muzeum Mazowieckiego w P³ocku
„Nasze Korzenie” 2023, nr 22
pó³rocznik, ISSN 2084-2600
format A4 (210 × 297 mm – szeroko¶æ × wysoko¶æ)
nak³ad 600 egz.
kolor druku CMYK+CMYK
ok³adka 4 s.
¶rodek 112 s.: papier bia³y kredowany matowy 115 g
ok³adka karton bia³y 250 g, druk CMYK+CMYK+lakier matowy offsetowy
sposób ³±czenia grzbietu: szycie niæmi
ok³adka zakrywaj±ca z dwoma przegnieceniami, dwoma z³amami, przyklejona do grzbietu
Przed podpisaniem do druku muzeum prosi o przedstawienie wykonanej przez drukarniê makiety numeru ze stosunkowo wiern± prób± kolorystyczn±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty (tj. Formularz oferty) Wykonawca do³±cza:1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 1.
O¶wiadczenie sk³ada:
• Wykonawca,
• ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie(je¿eli dotyczy)
Dokument nale¿y z³o¿yæ:
- formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji, okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej.
2. Inne dokumenty do³±czane do oferty:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, tj:
1) W przypadku gdy inne dokumenty lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania” zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
2) W przypadku gdy inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do
reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ppkt 2, dokonuje w przypadku:
a) dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz±;
b) innych dokumentów – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
4) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ppkt 2, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
5) Przez cyfrowe odwzorowanie, o którym mowa w ppkt 2–4 , nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.
6) W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zosta³ przewidziany w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-28 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-28 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-26
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga druku i dostawa publikacji ksi±¿kowych dla Akademii Sztuk Piêknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Us³uga w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 czê¶ci)"
- Materia³y promocyjne dot. Bazy Us³ug Rozwojowych
- "Us³uga druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysy³ki materia³ów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysy³ki faktur.
wiêcej: Us³ugi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.