Og³oszenie z dnia 2023-07-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00392153/01 - Wynik z dnia 2023-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy S³owik i ulicy Górnej w Koniecpolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Koniecpol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Chrz±stowska 6A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koniecpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.koniecpol.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy S³owik i ulicy Górnej w Koniecpolu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1cfe5797-26e9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00318278
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00062027/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cfe5797-26e9-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cfe5797-26e9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds/148610-1cfe5797-26e9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4) Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-1cfe5797-26e9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikowanie siê przy u¿yciu poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
8) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
9) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miasto i Gmina Koniecpol reprezentowana przez Burmistrza, z siedzib±: ul. Chrz±stowska 6A, 42-230 Koniecpol, tel. (34) 355-18-81;
2) kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@koniecpol.pl, telefon: (34) 360 – 82-65;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Modernizacja dachu budynku administracyjnego Urzêdu Miasta i Gminy Koniecpol”, nr sprawy IZP.271.9.2023;
4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5) dane osobowe osób fizycznych bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn± danych osobowych bezpo¶rednio jej dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
8) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi gminnej ul. S³owik i ul. Górnej w Koniecpolu na ³±cznej d³ugo¶ci ok. 350 mb. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Rozbiórkê fragmentów istniej±cej nawierzchni;
2) Roboty ziemne;
3) Korekty wysoko¶ciowe elementów infrastruktury;
4) Wykonanie warstw podbudowy, w tym:
a) na odcinkach wykorzystuj±cych istniej±c± nawierzchniê z materia³u kamiennego jako doln± warstwê podbudowy – warstwa z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie (grubo¶æ: ¶rednio 8cm);
b) na poszerzeniach oraz na odcinkach dowi±zania nawierzchni do istniej±cych rzêdnych:
- warstwa dolna z kruszywa ³amanego 31,5/63 stabilizowanego mechanicznie (grubo¶æ warstwy 15 cm);
- warstwa górna z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie (grubo¶æ warstwy 10 cm);
5) Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; obramowanej krawê¿nikiem betonowym 15x30 cm posadowionym na ³awie betonowej (C16/20) z oporem, na zjazdach oraz w obrêbie miejsc przekraczania jezdni krawê¿nik najazdowy 15x22 cm; obejmuj±ce wykonanie nastêpuj±cych warstw:
a) warstwa wi±¿±ca z betonu AC 16 W 50/70 gr. 4cm;
b) warstwa ¶cieralna z betonu AC 8 S 50/70 gr. 3 cm;
6) Wykonanie obustronnych chodników z kostki betonowej o nastêpuj±cej konstrukcji:
a) warstwa ods±czaj±ca z piasku U>5, gr. warstwy 15 cm;
b) podbudowa z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr 15 cm;
c) podsypka cementowo – piaskowa (gr. 3 cm);
d) warstwa ¶cieralna z kostki betonowej w kolorze szarym – gr. 8 cm;
7) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej w nastêpuj±cej konstrukcji:
a) warstwa ods±czaj±ca z piasku U>5, gr. warstwy 15 cm;
b) podbudowa z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm;
c) podsypka cementowo – pisakowa (gr. 3 cm);
d) warstwa ¶cieralna z kostki betonowej w kolorze grafitowym – gr. 8cm;
UWAGA:
Na ca³ej d³ugo¶ci ul. S³owik wykonanie:
- jednostronnego chodnika z wjazdami (po lewej stronie od ul. Górnej);
- wjazdów (po prawej stronie od ul. Górnej);
wg za³±czonego Schematu pogl±dowego w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
8) Wykonanie pobocza z kruszywa na odcinku o d³. ok. 12,5m (ul. Górna), o nastêpuj±cej konstrukcji:
a) warstwa ods±czaj±ca z pospó³ki – gr. warstwy 10 cm;
b) nawierzchnia z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie – gr. warstwy 15 cm;
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, obejmuj±ca projekt wykonawczy wraz z informacj± BIOZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
UWAGI:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej w celu zdobycia szczegó³owych informacji niezbêdnych do prawid³owego przygotowania oferty i w³a¶ciwej realizacji robót. Wizja lokalna nie jest wymagana do z³o¿enia oferty.
2. W za³±czniku nr 7 do SWZ Zamawiaj±cy zamie¶ci³ dodatkowo przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym – uszczegó³awiaj±cym opis przedmiotu zamówienia
i zamieszczony zosta³ jedynie w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny ofert Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ obs³ugê inwestycji przez uprawnionego geodetê w celu wytyczenia robót i sporz±dzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert, którymi s±: cena – 60 pkt, okres gwarancji – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± warunki udzia³uw postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie precyzuje
w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych warunków, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki szczegó³owe:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ (ukoñczy³), w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie odrêbnych umów), polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej i warto¶ci robót brutto minimum 100.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych), w tym przynajmniej jedna robota zawieraj±ca
w swym zakresie roboty brukarskie.
UWAGA:
1) W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w walutach innych ni¿ okre¶lone przez Zamawiaj±cego, wykonawca dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót.
2) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcjum), Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zany jest do wskazania robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ zakres jego rzeczywistego udzia³u w realizacji wykazywanej roboty w celu ustalenia rzeczywistego do¶wiadczenia – wy³±cznie poprzez faktyczny, realny udzia³ w realizacji przynajmniej takiej z czê¶ci zamówienia, która spe³nia warunki opisane w niniejszym zamówieniu.
3) Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ weryfikacji nale¿ytego wykonania prac bezpo¶rednio u podmiotu, na rzecz którego zosta³y wykonane.
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê Kierownika Budowy posiadaj±cego wykszta³cenie techniczne i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.
z 2023r., poz. 682 z pó¼n. zm.), i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831), lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów.
UWAGA:
1)Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. i Prawa budowlanego mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 334).
2)Wskazana osoba, o której mowa w punkcie b, powinna posiadaæ uprawnienia budowlane i do¶wiadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 2.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym tymi dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami a temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa w punkcie wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
4. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 2 pkt 2), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych:
1) zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi;
2) prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj±, w ramach zamówienia na dostawy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy), stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu poprzez Platformê e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z wykonawcami s±:1) Joanna Pietralik – e-mail: umig@koniecpol.pl
2) S³awomir Wo¼niak – e-mail: umig@koniecpol.pl
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja pompowni pró¿niowo-t³ocznej w miejscowo¶ci Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowo¶ci Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowo¶ci Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowo¶ci ¯ydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.