Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00277003/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi powiatowej łączącej DP 1080F z DP 1079F
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684709976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dff3c39-ea7e-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi powiatowej łączącej DP 1080F z DP 1079F2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dff3c39-ea7e-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035589/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi powiatowej łączącej DP 1080F z DP 1079F
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Budowa drogi powiatowej łączącej DP 1080F z DP 1079F” w formule zaprojektuj i wybuduj.
5.2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (dalej „ZRID”), wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót budowlanych, sprawowania nadzoru autorskiego na wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z postanowieniami Umowy (w tym zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach do niej) i złożoną ofertą
5.3. Krótki opis przedmiotu zamówienia objętego dokumentacją:
5.3.1. Odcinek objęty opracowanie zlokalizowany jest między istniejącą DP 1080 F a istniejącą DP 1079 F. Droga będzie łączyła m. Lubieszów z Koninem Żagańskim.
5.3.2. Tereny w miejscu planowanej drogi obecnie są niezagospodarowane porośnięte trawą i stanowią przeważnie lasy. Trasa została wpisana w ślad istniejącej drogi gruntowej o funkcji pożarowej w zarządzie Nadleśnictwa Żagań. W km 2+286,71 – 2+311,79 droga przebiega przez teren kolejowy w zarządzie PKP. Tereny przeznaczone pod inwestycję nie są objęte zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Terenu.
5.3.3. W ramach zadania planuje się realizację drogi o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,50m (oraz poszerzenia wynikające z zastosowanych promieni na łukach trasy) z poboczami o szerokości 1m.
5.3.4. W terenie niezabudowanym droga odwodniona jest do jedno lub dwustronnych rowów przydrożnych wymagających regularnego czyszczenia w celu zapewniania przepływu miedzy projektowanymi przepustami.
5.3.5. Wszystkie zjazdy zlokalizowane na trasie drogi należy wykonać o nawierzchni z betonu asfaltowego. Pod każdym zjazdem zostały zaprojektowane przepusty.
5.3.6. Niniejsza inwestycja zakłada wykonanie nowego oświetlenia drogowego na odcinku 100m przed i 100m za przejazdem kolejowo – drogowym.
5.3.7. W obrębie inwestycji znajduje się istniejąca infrastruktura techniczna, którą stanowią nadziemne i doziemne linie energetyczne i telekomunikacyjne.
5.3.8. Parametry techniczne drogi powiatowej
Klasa techniczna: Z
Prędkość projektowa Vp poza terenem zabudowy: 50 km/h
Szerokość pasów ruchu: 2x 2,75;
Szerokość poboczy: 1,00 m,
Kategoria ruchu KR3,
Obciążenie 115 kN/oś,
5.3.9. Zakres prac, objętych wykonaną przez Wykonawcę dokumentacją, obejmuje w szczególności:
a) od początku opracowania do końca należy wykonać nową konstrukcje warstwę ścieralną z SMA11 gr. 5cm, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC11 W gr. 6 cm, podbudowę z betonu asfaltowego AC22P grubość warstwy 8 cm, podbudowę zasadniczą z mieszanki niewiązanej kruszywem C90/3 frakcja 0/31,5 mm, podbudowę pomocniczą z gruntu stabilizowanego cementem ( Rm=2,5 MPa)
b) pobocza należy wykonać z mieszanki niezwiązanej kruszywa C90/3 frakcja 0/31,5 mm
c) tereny zielone uzupełnić humusem o minimalnej grubości 15 cm, obsiać mieszanką traw niskich.
d) w celu podniesienia warunków BRD konieczne jest wykonanie barier energochłonnych wszędzie gdzie różnica pomiędzy koroną drogi a rowem wynosi więcej niż 3,5 m,
e) szerokość bitumiczna jezdni drogi powiatowej docelowo 5,5 m;
f) zjazdy indywidualne – nawierzchnia z betonu asfaltowego, skosy 1,5:1,5;
g) zjazdy „publiczne” nawierzchnia bitumiczna, wyłukowane wymaganymi promieniami zgodnie z wytycznymi branżowymi;
h) łuki poziome jezdni dopasowane do parametrów terenowych;
i) W pasie planowanej drogi oraz jej sąsiedztwie znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej tj. urządzenia teletechniczne. Wykonawca musi liczyć się z możliwością wystąpienia innych sieci niezinwentaryzowanych.
j) przechyłki na łukach poziomych dopasowane do parametrów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r.
k) w trenie niezabudowanym zlokalizowane będą liczne przepusty podziemne pod zjazdami ,
l) przebudować wszelkie napotkane kolizje
m) Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy.
UWAGA!
Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do postępowania celem prawidłowej oceny i wyceny oferty ze względu na znaczne zalesienie oraz przejazd kolejowy.
5.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w PFU. Zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy PZP dokumenty zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym zostały opracowane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
5.5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SWZ.
5.6. Tam, gdzie w SWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ust. 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z informacjami w pkt. 5 Tomu I SWZ – IDW, dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
5.7. Równoważność materiałów i urządzeń
5.7.1. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
5.7.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne lub lepsze jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
5.7.3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
5.7.4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5.7.5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
5.7.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały/roboty są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego.
5.8. W razie konieczności wykonywania, przy realizacji niniejszego przedmiotu umowy, przy pomocy pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca:
5.8.1. zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2019.1124 ze zmianami);
5.8.2. począwszy od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do zapewnienia, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia jest zgodny z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w oparciu o art. 36a tejże ustawy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówieniaINNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP nr 2 w Żaganiu
- Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Żagań w 2025 roku.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Żagańskiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą PSP w Raciborzu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Szkolnej w m. Pomiechówek
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowoprojektowanej drogi gminnej (łącznik ul. Szkolna - Nasielska)
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.