Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00233625/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja części drogi gminnej Nr 159539N oraz ciągu pieszo-jezdnego wraz z budową ścieżki rekreacyjnej na odcinku Olsztynek - droga powiatowa Nr 1425N”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895195453
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,158180,e959a222dad1782969b19ee21e7508c1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja części drogi gminnej Nr 159539N oraz ciągu pieszo-jezdnego wraz z budową ścieżki rekreacyjnej na odcinku Olsztynek - droga powiatowa Nr 1425N”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fed36062-d6ee-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010399/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja części drogi gminnej Nr 159539N oraz ciągu pieszo-jezdnego wraz z budową ścieżki rekreacyjnej na odcinku Olsztynek - droga powiatowa Nr 1425N
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja części drogi gminnej Nr 159539N oraz ciągu pieszo-jezdnego wraz z budową ścieżki rekreacyjnej na odcinku Olsztynek – droga powiatowa Nr 1425N”.
2. Inwestycja pn. „Modernizacja części drogi gminnej Nr 159539N oraz ciągu pieszo-jezdnego wraz z budową ścieżki rekreacyjnej na odcinku Olsztynek - droga powiatowa Nr 1425N” jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Edycja6PGR/2023/3332/PolskiLad oraz Uchwałą Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wraz ze zmianami).
3. Gmina Olsztynek planuje realizację zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj.
4. W ramach zadania planuje się modernizację drogi gminnej Nr 159539N na odcinku, którego początek zaplanowano za wjazdem do oczyszczalni ścieków, a koniec na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1425N oraz budowę ciągu pieszo-jezdnego na odcinku od drogi gminnej 159539N do drogi powiatowej Nr 1425N (stanowiącego działkę drogową Nr 375/2, obręb Wilkowo).
5. Realizacja inwestycji przewiduje również budowę ścieżki rekreacyjnej na odcinku: Olsztynek (ul. Leśna) – droga powiatowa Nr 1425N.
6. Zadanie ma na celu przede wszystkim podniesienie poziomu bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego i pieszego. Realizacja inwestycji wpłynie pozytywnie na zwiększenie atrakcyjności i estetyki terenów Wilkowa i Ameryki, na których funkcjonowały PGR-y. Z planowanych do zmodernizowania dróg korzystają mieszkańcy ww. miejscowości, pracownicy centrum logistycznego Zalando Lounge oraz pracownicy i pacjenci Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Ameryce.
7. Zaplanowano, że inwestycja realizowana będzie w trybie zaprojektuj i wybuduj. W ramach zadania w pierwszej kolejności planowane jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót przygotowawczych i budowlanych.
8. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu niezbędnej infrastruktury technicznej, podbudowy, utwardzonej nawierzchni, poboczy oraz infrastruktury towarzyszącej.
9. Przedsięwzięcie z całą pewnością pozytywnie wpłynie na poprawę warunków życia mieszkańców byłych PGR-ów. Realizacja inwestycji ułatwi tym mieszkańcom dostęp do urzędów i innych instytucji takich jak: szkoły, przedszkola, żłobek, dom kultury, ośrodek zdrowia, apteka, poczta, a także do zakładów pracy i sklepów.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie elementy i wytyczne nieujęte w powyższym opisie, a wynikające z Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
11. Zadanie dzieli się na dwa etapy:
1) Etap I – opracowanie Dokumentacji Projektowej, na którą składać się będą w szczególności:
a) Projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
b) Projekt architektoniczno - budowlany - 5 egzemplarzy (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
c) Projekt techniczny / wykonawczy - 5 egzemplarzy (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
d) Uzyskanie decyzji środowiskowej oraz pozwolenia wodno-prawnego, jeśli będą konieczne,
e) Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót związanych z wykonaniem zadania,
f) Uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz wszelkich uzgodnień, pozwoleń, opinii oraz innych dokumentów jakie okażą się niezbędne w celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia,
g) Przedmiar robót – 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
h) Kosztorys inwestorski - 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
i) Plan BIOZ – 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
j) Inwentaryzacja zieleni,
k) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 4 egz. (2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej),
l) Wykonanie badań geotechnicznych,
m) Przekazanie Zamawiającemu praw autorskich osobistych i zależnych.
Dokumentację Projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności, ustawą PrBud, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 poz. 1679), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458). Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnienia od zarządcy drogi oraz zatwierdzenie jej w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do jej wprowadzenia poprzez montaż znaków pionowych oraz poziomych, a także urządzeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W ramach prac należy wymienić wszystkie znaki, a zdemontowane oznakowanie należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu. Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, a także uzyska wszelkie uzgodnienia, pozwolenia i decyzje od Konserwatora Zabytków, jeżeli takowe będą wymagane. W takim przypadku koszty opracowania niezbędnej dokumentacji oraz prowadzenia ewentualnego nadzoru konserwatorskiego lub archeologicznego przez uprawnioną osobę ponosi Wykonawca. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność procesu wykonywania opracowań projektowych z wymaganiami Umowy oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób, aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umową.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji Projektowej i wykonawczej wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi zgodnie z opracowaną Dokumentacją Projektową. Zakres prac wykonawczych obejmuje (podane wartości ilościowe mają charakter wyłącznie poglądowy):
a) rozebranie nawierzchni jezdni z kruszywa na połączeniach z nawierzchnią bitumiczną - ok. 50 m2,
b) wykonanie koryta na poszerzenia i podbudowy na jezdni i ciągu pieszo-jezdnym o powierzchni - ok. 550 m2,
c) roboty ziemne – nasypy – ok. 195 m3, wykopy – ok. 253 m3,
d) wykonanie warstwy mrozochronnej z kruszywa naturalnego na poszerzeniach jezdni, ciągu pieszo-jezdnego, zjazdach gr. 25 cm o powierzchni - ok. 770 m2,
e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 0/31,5 na jezdni i ciągu pieszo-jezdnym o powierzchni - ok. 5000 m2,
f) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR2 na przebudowywanej drodze gminnej wraz ze zjazdami o powierzchni – ok. 4015 m2,
g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na ciągu pieszo-jezdnym wraz ze zjazdami o powierzchni – ok. 702 m2,
h) budowa ścieżki rekreacyjnej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej na długości ok. 1660 mb i powierzchni ok. 3230 m2,
i) budowa poboczy o szerokości 0,5 m na długości ok. 750 mb,
j) oznakowanie poziome i pionowe, przejścia dla pieszych,
k) wycinka drzew i skupisk krzaków kolidujących z projektowaną modernizacją, zabezpieczenie tymczasowe drzew na czas budowy,
l) wykonanie skarp nasypów i wykopów,
m) nasadzenia zieleni drogowej,
n) przebudowa kolizji elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, zastosowanie rur osłonowych,
o) prace porządkowe.
W obrębie planowanego do realizacji przedsięwzięcia występują następujące urządzenia obce:
- linie energetyczne,
- sieć wodociągowa,
- sieć telekomunikacyjna
- sieć elektroenergetyczna,
- sieć kanalizacji sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2664665,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3727341,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2664665,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zleci podwykonawcom wszystkie roboty prócz robót bitumicznych. Podwykonawcy nie są jeszcze znani.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2664665,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.