Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249018/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-767ae943-358d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5165 E - ul. Pabianicka w Aleksandrowie Łódzkim
1.1.37 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5101 E - ulica Swoboda w Głownie
1.1.38 Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5109 E - ul. Szkolna, Gieczno w rejonie SP
1.1.39 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5104 E - ulica Strykowska w Smolicach
1.1.40 Przebudowa przejścia na DP nr 5140 E w ciągu ulic Starzyńskiego - Nowe Miasto w Ozorkowie
1.1.41 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze nr DP 5128 E, ul. Jagiellońska, Sokolniki - Las
1.1.42 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5126 E - w rejonie szkoły w Lubiankowie
1.1.43 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5158 E - ul. Kasprowicza w Zgierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.39.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 678861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5165 E – ul. Pabianicka w Aleksandrowie Łódzkim”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5101 E - ulica Swoboda w Głownie”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na DP nr 5109 E - ul. Szkolna, Gieczno w rejonie SP”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5104 E - ulica Strykowska w Smolicach”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - „Przebudowa przejścia na DP nr 5140 E w ciągu ulic Starzyńskiego - Nowe Miasto w Ozorkowie”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze nr DP 5128 E, ul. Jagiellońska, Sokolniki - Las”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5126 E - w rejonie szkoły w Lubiankowie”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5158 E - ul. Kasprowicza w Zgierzu”1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na rok 2021 - część II w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021 – część II” współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie.
Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174075,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MACUGA"WŁODZIMIERZ MACUGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271513589
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zleci podwykonawcy część zamówienia polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89913,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174075,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89913,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769
7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89913,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180963,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94992,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769
7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94992,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156363,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769
7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169494,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spólka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769
7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169494,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83517,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156363,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83517,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769
7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83517,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156363,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272826769
7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226935,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271513589
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zleci podwykonawcy część zamówienia polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- REMONT BUDYNKU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KUTNIE, REMONTY DWÓCH PRZEJAZDÓW KOLEJOWO - DROGOWYCH W NOWYM GLINNIKU
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarnowąż nr geod. dział. 280 gm. Kotuń
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Przebudowa drogi 105503N, Kamionek Wielki - Próchnik w miejscowości Kamionek Wielki
- Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
więcej: Znaki i znaki podświetlone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.