eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont utrzymaniowy mostu przez rzekę Szadkówkę, DW479, km 11+784 w m. Ralewice.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont utrzymaniowy mostu przez rzekę Szadkówkę, DW479, km 11+784 w m. Ralewice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdwlodz.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont utrzymaniowy mostu przez rzekę Szadkówkę, DW479, km 11+784 w m. Ralewice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ad2a86-e308-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006070/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 479 w m. Ralewice (BRD)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199300/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 676803,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu utrzymaniowego mostu przez rzekę Szadkówkę, położonego w ciągu DW479, km 11+784 w m. Ralewice.
Zakres remontu obejmuje:
• zaprojektowanie, uzgodnienie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu (zaleca się realizację zadania przy zamkniętym ruchu kołowym; dopuszcza się ruch wahadłowy po obiekcie dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t),
• roboty rozbiórkowe: frezowanie nawierzchni na obiekcie (10-12 cm) i dojazdach (5-10 cm), usunięcie izolacji z pomostu, demontaż balustrad i kap chodnikowych, wykopy za przyczółkami pod wykonanie płyt przejściowych,
• wykonanie nowej warstwy spadkowej na płycie ustroju nośnego oraz górnej części skrzydeł przyczółków za pomocą jastrychu żywicznego,
• wykonanie nowej izolacji z mostowej papy termozgrzewalnej,
• montaż krawężników kamiennych na obiekcie i betonowych na dojazdach,
• montaż sączków i wykonanie drenażu prefabrykowanego w kruszywie lakierowanym żywicą - do odwodnienia izolacji: płyty betonu spadkowego i pod kapą (odcinki pod krawężnikiem kamiennym),
• wykonanie nowych kap chodnikowych (wraz z kotwieniem do ustroju niosącego i montażem polimerobetonowych desek gzymsowych) i płyt przejściowych za przyczółkami (wraz z drenażem francuskim),
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej (warstwy wiążącej z asfaltu lanego i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S) na obiekcie,
• wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na dojazdach do obiektu (warstwy wiążącej wyrównawczej gr. 5-15 cm z betonu asfaltowego AC16W i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S),
• montaż bariero-poręczy ochronnych H2/W2/B na obiekcie,
• wymianę barier ochronnych na dojazdach do obiektu (odcinki początkowe i końcowe bariero-poręczy mostowej),
• ułożenie bitumicznej izolacjo-nawierzchni na kapach, a wzdłuż skrzydeł nawierzchnię kap wykonać z kostki kamiennej gr. 8 cm,
• wykonanie dylatacji bitumicznej typu TARCO,
• naprawę ustroju nośnego i podpór materiałem PCC,
• wykonanie powierzchni ochronnej ustroju nośnego, skrzydeł i przyczółków akrylowymi farbami do antykorozyjnego zabezpieczenia betonu,
• remont umocnienia stożków skarpowych (obrukowanie skarp i stożków z kamienia polnego gr. 20 cm spoinowane zaprawą cementowo-piaskową 1:2; Odcięcia z obrzeży betonowych gr. 8cm posadowionych na fundamentach).
• wykonanie ścieków skarpowych z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z dołami chłonnymi,
• uzupełnienie poboczy oraz ewentualnych przyległych zjazdów destruktem,
• wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego.
Materiały rozbiórkowe przydatne Zamawiającemu, Wykonawca dostarczy do Obwodu Drogowego w Zygrach lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu, stanowią własność Wykonawcy i powinien on je usunąć poza pas drogowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty zagospodarowania gruzu i innych zanieczyszczeń wynikające z przepisów ustawy o odpadach.
Wykonawca zapewni, aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wyniósł co najmniej 10% - (Ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych w związku z Dyrektywą PE i Rady 2014/94/UE/ z 22.10.2014 r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896588,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1371811,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896588,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mariusz Adamski Zakład Inżynierii Budowlanej ADOR s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Teresa Adamska Zakład Inżynierii Budowlanej ADOR s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272792013

7.3.3) Ulica: Maratońska 96 c

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-007

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MASDROG Sp. z o.o. - Roboty drogowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896588,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: do 16 tygodni od daty zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.