Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00265422/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351308430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Skawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzu.gminaskawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzu.skawina.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Odbiór odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d4fd211-072d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004398/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-05-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 498000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa soli• Gatunek soli : sól drogowa gat. „DR”, „DS”, „DA”.
• Zakup soli i jej transport leży po stronie Oferenta
• Zamawiający będzie dokonywał zapłat na podstawie faktur VAT wystawionych przez Oferenta na sól + transport
• Przewidywane zapotrzebowanie (szacowane na bazie poprzedniego sezonu zimowego) – ok. 1000 ton
• Dostawa do siedziby Zamawiającego
Termin realizacji dostaw – sukcesywnie w okresie sezonu zimowego 2022/2023
O terminie dostawy Wykonawca będzie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Wielkość zamówienia materiałów objętych niniejszym zamówieniem jest uzależniona od panujących warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 450000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa piasku• Dostawa piasku płukanego, o średnicy cząstek od 1,5 mm do 4 mm
• Zamówienie i transport leży po stronie Oferenta
• Zamawiający będzie dokonywał zapłat na podstawie faktur VAT wystawionych przez Oferenta na piasek + transport
• Przewidywane zapotrzebowanie (szacowane na bazie poprzedniego sezonu zimowego) – ok. 1000 ton
• Dostawa do siedziby Zamawiającego
Termin realizacji dostaw – sukcesywnie w okresie sezonu zimowego 2022/2023
O terminie dostawy Wykonawca będzie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Wielkość zamówienia materiałów objętych niniejszym zamówieniem jest uzależniona od panujących warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1, art. 259, art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych ( tekst jedn. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), Zamawiający informuje równocześnie i każdego z wykonawców z osobna, o częściowym unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części” w zakresie unieważnienia postępowania w odniesieniu do:
- części nr 1 „Dostawa soli”
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia w części postępowania – w SWZ Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, a zamówienie na „Dostawę materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części” zostało podzielone na 2 części. W postępowaniu o udzielenie powyższego zamówienia nie złożono żadnych ofert na część nr 1. Z uwagi na powyższe na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił w części postępowanie w odniesieniu do części nr 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCIN STEFANIAK TRANS-MAR ZMECHANIZOWANE ROBOTY ZIEMNE I TRANSPORTOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 441843703
7.3.4) Miejscowość: Polanka Hallera 62
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg Starogard Gdański.
- "Zakup i dostawa soli drogowej DR (z antyzbrylaczem) z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich"
- Wymiana piasku w piaskownicach i na nawierzchniach sypkich na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.