Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420860/01 - Wynik z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świątniki Górne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Bruchnalskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Świątniki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-040
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@swiatniki-gorne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 3 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16244067-26d8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064835/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiatniki-gorne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja w postęp. o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów oraz oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków kom. elektron. za pośrednictwem strony internetowej: platformazakupowa.pl, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/swiatnikigorne.
Przez środki kom.elektron. rozumie się środki kom. elektron. zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz.U. z 2020 r., poz.344). 2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe ŚD, przedmiotowe ŚD (jeżeli dotyczy),pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektron., w ogólnie dostępnych formatach danych. Zamawiający poleca wykorzystanie formatów .pdf, .doc, docx, .xls, .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf.Ofertę, a wraz z nią dokumenty i oświad. składa się, pod rygorem nieważności w formie elektron. lub w postaci elektron. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia itp. przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej: platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom infor. w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej: platformazakupowa.pl. Informację dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert itp. Zam. będzie zamieszczał
na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami, adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.6.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
stronie internetowej platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego. 7.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków kom. elektron. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prace na stronie internetowej:
platformazakupowa.pl tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4)włączona obsługa JavaScript;
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików . pdf;
6)strona internetowa: platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8;
7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania ze strony internetowej: platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/swiatnikigorne
9.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania ze strony internetowej: platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https:// platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
10.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
11.Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed terminem składania ofert.
12.Jeżeli Zam. nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 11, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do należytego przygotowania i złożenia oferty. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie określonym w pkt 11, Zamawiający nie ma obowiązku udzielenia wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
13.Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 12, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
14.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF.271.2.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 592592,59 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na drogach gminnych i placach postojowych na terenie Gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2023/2024, w podziale zamówienia na 3 części. Część (zadanie) nr I - rejon obejmujący miejscowości Świątniki Górne Południe i Olszowice o łącznej długości dróg około 14,5 km o szerokości jezdni od 2,0 do 4,0 m, oraz parkingów i placów o łącznej powierzchni około 5135 m2 (1,71 km): 16,26 km;
4.2.5.) Wartość części: 154070,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie ewentualnych zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w wysokości 50% zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na drogach gminnych i placach postojowych na terenie Gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2023/2024, w podziale zamówienia na 3 części. Część (zadanie) nr II – rejon obejmujący miejscowości Świątniki Górne Północ i Wrząsowice o łącznej długości dróg około 17,48 km, w tym 0,37 km o szerokości jezdni 6m i pozostałe o szerokości jezdni od 2,0 do 4,0 m, oraz parkingów i placów o łącznej powierzchni około 5170 m2 (1,72 km): 19,21 km;
4.2.5.) Wartość części: 182022,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie ewentualnych zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w wysokości 50% zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na drogach gminnych i placach postojowych na terenie Gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2023/2024, w podziale zamówienia na 3 części. Część (zadanie) nr III – rejon obejmujący miejscowości Rzeszotary i Ochojno o łącznej długości dróg około 25,8 km, w tym 4,01 km o szerokości jezdni 6m i pozostałe o szerokości jezdni od 2,0 do 4,0 m, oraz parkingów i placów o łącznej powierzchni około 3095 m2 (1,03 km): 27,07 km.
4.2.5.) Wartość części: 256499,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie ewentualnych zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w wysokości 50% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
16. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu:16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
16.1.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
16.1.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
16.1.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.1.4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 2 sprzętami spełniającymi minimalne wymagania:
a) ciągnik z napędem 4x4 o mocy minimalnej 50 KW wyposażony w lemiesz do odśnieżania i mechaniczne urządzenie do posypywania
b) pługopiaskarkę z napędem min. 4x4 o DMC do 15 t.
do każdej części zamówienia osobno.
Powyższy warunek również zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 sprzętami wymienionymi powyżej, tego samego rodzaju.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
W przypadkach określonych w § 14 projektu umowy (zał. nr 7 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swiatniki-gorne
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-07 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu uwzględniając przesłanki wykluczenia zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI ŚWIĄTNIKI GÓRNE
więcej: przetargi ŚWIĄTNIKI GÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.