eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii oraz montaż pompy ciepła na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Odział w Radomiu.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii oraz montaż pompy ciepła na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Odział w Radomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@cdr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii oraz montaż pompy ciepła na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Odział w Radomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15f1a86f-fe8f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071827/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby działalności szkoleniowej i bieżącej w siedzibie Centrali w Brwinowie oraz Oddziału Centrum w Radomiu (zamówienie udzielane w częściach)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.DAG.26.68.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na gruncie kompletnych instalacji fotowoltaicznych i magazynów energii dla obiektów należących do Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu przy ul. Chorzowskiej 16/18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ i wzór umowy Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty (jako przedmiotowe środki dowodowe) kart katalogowych kluczowych produktów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia dla potwierdzenia przez nie spełnienia minimalnych parametrów jakościowych określonych w szczegółowym opisie zamówienia, tj:
modułu fotowoltaicznego, o którym mowa w pkt 2.1 szczegółowego opisu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ;
magazynu energii, o którym mowa w pkt 2.7 szczegółowego opisu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ;
pompy ciepła, o którym mowa w pkt 2.1 szczegółowego opisu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej. Nie dołączenie kart katalogowych w/w produktów spowoduje odrzucenie oferty. Oferta zostanie również odrzucona jeśli złożone wraz z ofertą karty produktów nie potwierdzą spełniania minimalnych parametrów wymaganych w szczegółowym opisie zamówienia.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia wraz z montażem na okres minimum 3 lat.
Uwaga: Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408911,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408911,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLAR GLASS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7963005609

7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 12A

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408911,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.