Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286671/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części budynku UMFC w ramach zadania „Przebudowa tarasu i przyziemia w części południowej budynku wraz z dostosowaniem pomieszczeń objętych opracowaniem do obowiązujących przepisów ppoż"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okólnik 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-368
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chopin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chopin.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-066e2903-1998-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja części budynku UMFC w ramach zadania „Przebudowa tarasu i przyziemia w części południowej budynku wraz z dostosowaniem pomieszczeń objętych opracowaniem do obowiązujących przepisów ppoż"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066e2903-1998-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014307/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa tarasu i przyziemia w części południowej budynku UMFC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/06/2023/272/W/MSW/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach podjętego przez Uczelnię przedsięwzięcia „Przebudowa tarasu i przyziemia w części południowej budynku UMFC przy ul. Okólnik 2 w Warszawie wraz z dostosowaniem pomieszczeń objętych opracowaniem do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych” na podstawie projektu autorstwa Pracowni Architektonicznej BNS S.C. oraz rewizji do projektu autorstwa Pracowni Architekci Rafał i Monika Depowscy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• wykonanie wyjścia ewakuacyjnego w miejscu istniejącego w elewacji okna oraz wydzielenie we wnętrzu korytarza ewakuacyjnego na wysokości klatki K-3 pod kątem przyszłego wydzielenia pożarowego klatki schodowej;
• demontaż istniejących krat na elewacji południowej;
• przebudowa wspornikowej konstrukcji żelbetowej galerii i balustrad;
• podniesienie poziomu wierzchu tarasu (dostosowanie do zapisów ekspertyzy p.poż.);
• rozebranie schodów prowadzących z tarasu na teren skweru im. B. Wodiczki wraz z uzupełnieniem w tym miejscu balustrady (elewacja wschodnia);
• zabudowa wnęk znajdujących się na elewacji południowej;
• wykonanie warstw wykończeniowych na tarasach i kładce od ul. Okólnik;
• wykonanie prac naprawczych pozostawionych balustrad;
• wykonanie okładzin z płyt granitowych ścian zewnętrznych w poziomie niskiego parteru, po uprzedniej ich renowacji i uzupełnieniach;
• montaż nowych okien w ścianach po zabudowanych wnękach;
• roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
• montaż czujek;
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje przekazanie Zamawiającemu:
dokumentacji budowy, w tym dokumentacji powykonawczej;
wykonanie testów, badań i ekspertyz, o ile takie okażą się niezbędne w trakcie realizacji budowy;
udzielenie gwarancji.
Zamawiający oczekuje w pierwszej kolejności wykonania prac przygotowawczych na podstawie przedstawionego planu organizacji budowy, uwzględniającego zabezpieczenie pozostałej części obiektu przed pyłem i kurzem z terenu robót oraz zabezpieczenie korytarzy i dróg dostaw. Prace przygotowawcze i zabezpieczające należy uzgodnić z Zamawiającym w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania Umowy.
Szczegółowy zakres prac budowlanych określają:
1) specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami;
2) projekt budowlano - wykonawczy;
UWAGA :
zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wstępnego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji inwestycji w zakresie przedmiotu zamówienia.
Harmonogram rzeczowo – finansowy powinien odzwierciedlać planowaną realizację robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia tj. opis poszczególnych prac budowlanych, terminy ich wykonania i koszty związane z ich realizacją wyrażoną w okresach tygodniowych od dnia rozpoczęcia robót do terminu ich zakończenia.
Harmonogram prac winien uwzględniać wykonanie robót w taki sposób i takim czasie aby umożliwić ich zakończenie nie później niż w terminie 18 tygodni od daty ich rozpoczęcia.
Prace, które powodują największą uciążliwość dla funkcjonowania Uczelni (prace głośne i wywołujące pylenie) powinny być prowadzone w miarę możliwości w godzinach w najmniejszym stopniu kolidujących z odbywającymi się na Uczelni zajęciami oraz wydarzeniami artystycznymi np. we wczesnych godzinach porannych i popołudniami lub w przerwach w zajęciach dydaktycznych (dni wolne od nauki). Zamawiający rekomenduje, aby w występujących w zajęciach dydaktycznych przerwach zintensyfikować czas wykonywania prac.
Ostateczny harmonogram robót zostanie opracowany przez wykonawcę nie później niż dwa tygodnie od dnia podpisania umowy i przyjęty do realizacji po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 2 do SWZ oraz istotne postanowienia umowy będące załącznikiem nr 5 do SWZ.
Dokumentacja techniczna zawarta jest w załączniku 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3150055,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150055,02 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.