Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276978/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00280595/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym CUS w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bipcus.starachowice.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym CUS w Starachowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c04ed25-4937-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276978/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydanie gorących posiłków dla podopiecznych CUS w Starachowicach, przez sześć dni w tygodniu od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni świątecznych, jak również w dniach ustawowo wolnych od pracy, przy czym posiłki będą wydawane co najmniej sześć dni w tygodniu, zaś za siódmy dzień tygodnia Wykonawca wyda posiłek w dniu poprzedzającym.
2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi w godzinach 13.00-15.00 od poniedziałku do soboty.
3. Zamawiający dopuszcza by bar, jadłodajnia była zamknięta w trakcie wydawania posiłków. W godzinach podawania posiłków podopiecznym w lokalu Zamawiającego musi obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży i spożywania posiłków, alkoholu oraz palenia tytoniu.
4. Posiłki wydawane będą na podstawie KARTY WYDAŃ GORĄCYCH POSIŁKÓW, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na jeden dzień przed rozpoczęciem nowego miesiąca. Karty te, wraz z wykazaniem ilości odebranych posiłków będą, co miesiąc stanowiły załącznik do faktury wystawianej przez Wykonawcę. Wykonawca przekazuje KARTY WYDAŃ GORĄCYCH POSIŁKÓW do Zamawiającego za miesiąc, którego dotyczy faktura w terminie do 5 dnia następnego miesiąca.
5. Jadłodajnia, bar powinien znajdować się na terenie Miasta Starachowice w odległości nie większej niż 2500 m od siedziby Zamawiającego.
6. Szacunkowa liczba posiłków spożywanych w barze, jadłodajni w okresie od 02.01.2022 roku do 01.01.2023 roku wyniesie 36 500 posiłków (tj. spożywać posiłki będzie około 100 osób miesięcznie). Wykonawca musi zapewnić możliwość wydania takiej liczby posiłków w przypadku sytuacji z ust.3.
7. Ze względu na specyficzny charakter usługi oraz w związku z niemożnością dokładnego oszacowania wielkości przedmiotu umowy, jak również z uwagi na obowiązujący stan epidemiczny na terenie RP Zamawiający zastrzega sobie prawo jego zmniejszenia. Zmniejszenie wielkości przedmiotu zamówienia, nie będzie skutkowało jakąkolwiek odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia liczby obiadów Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmiany liczby obiadów, poza prawem do zapłaty wynagrodzenia za faktycznie zrealizowaną liczbę obiadów wg ceny jednostkowej obiadu. Zmniejszenie wielkości przedmiotu umowy Zamawiający szacuje na nie więcej niż 30 %.
8. Z uwagi na fakt, iż stan epidemiczny związany z SARS-CoV 2 i związane z tym wprowadzane ograniczenia w prowadzeniu działalności gastronomicznej, są w każdej chwili możliwe, Zamawiający zastrzega możliwość zaistnienia konieczności realizacji zamówienia poprzez wydawanie posiłków dla wszystkich osób uprawnionych do pobierania posiłków w opakowaniach jednorazowych o których mowa w pkt 29.
9. Wykonawca starający się o udzielenie zamówienia musi posiadać jadłodajnię, bar w rejonie, którego dotyczy oferta oraz zagwarantować jednorazowe opakowania w razie konieczności wydania posiłków w związku z ust. 8.
10. Posiłki będą wydawane, co najmniej w godzinach: od 13.00 do minimum 15.00 z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych.
11. Kaloryczność posiłków zgodna z normami ustalonymi przez Instytut Żywienia i Żywności.
12. Sala, jadalna jednorazowo powinna pomieścić min. 50 osób – podopiecznych CUS.
13. W przypadku wybrania jego oferty Wykonawca zatrudni taką liczbę osób, która zapewni właściwą realizację przedmiotu zamówienia.
14. Zapewnienie podopiecznym CUS spożywających posiłek do bezpłatnego dostępu do WC oraz umywalki, lokal musi być dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.
15. Wydawane posiłki muszą być sycące, smaczne, kaloryczne, zdrowe, urozmaicone, estetycznie podane i gorące.
16. Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia i obowiązujących przepisów kulinarnych.
17. Klienci powinni otrzymać zawsze gorący posiłek, który zjedzą na miejscu lub pobiorą w opakowaniu jednorazowym, ewentualnie pobiorą we własne naczynia do domu przez osobę przez nią umocowaną na piśmie do odbioru posiłku.
18. Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków. Ponadto musi posiadać odpowiednie zaświadczenia (badania na nosicielstwo) dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym.
19. Wykonawca odpowiada za idealną czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane będą posiłki, estetyczny wygląd i czystość zatrudnionego personelu, idealną czystość oraz technologie przygotowywania i wydawania posiłków.
20. Zamawiający będzie obciążony tylko za faktycznie wydane klientom posiłki.
21. Zamawiający będzie sprawdzać jakość obiadów. W przypadku naruszenia postanowień umowy oraz warunków określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odstąpi od umowy w trybie natychmiastowym.
22. Zapewnienie przygotowania około 2% posiłków dietetycznych w szczególności takie jak: lekkostrawne, cukrzycowe. Ich ilość jest zmienna, uzależniona od rzeczywistych potrzeb zgłaszanych na bieżąco przez osoby uprawnione do korzystania z obiadów, które ze względów zdrowotnych lub innych nie mogą jeść potraw tradycyjnych.
23. Zestaw obiadowy musi składać się z potraw tradycyjnych: zupy z pieczywem, drugiego dania i napoju z zachowaniem następujących zasad:
1) raz w tygodniu musi być ryba,
2) raz w tygodniu musi być danie bezmięsne,
3) cztery razy w tygodniu muszą być dania z mięsem,
4) raz w tygodniu może być danie półmięsne np. bigos.
24. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania obiadów urozmaiconych, te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 7 dni.
25. Waga gotowych potraw nie może być mniejsza niż:
1) zupa – minimum 400 ml
2) pieczywo – minimum 100 g
3) napój – minimum 200 ml
4) ziemniaki, kasza, makaron, ryż – minimum 250 g
5) danie mięsne, ryba itp. – minimum 100 g, bez kości, sosu i panierki,
6) surówka – minimum 100 g
7) warzywa gotowane - minimum 150 g
8) danie mięsno-warzywne, jarskie np. pierogi itp. – minimum 250 g
26. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r., poz. 2021) i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
27. Gramatura opisana w pkt 25 - obejmuje gramaturę obowiązującą w chwili wydania posiłku (waga gotowego, wydanego obiadu, w tym jego poszczególnych składników).
28. Wykonawca zobowiązany jest do wydania obiadów przygotowywanych ze świeżych produktów, zakazane jest wykorzystywanie do przygotowywania obiadów całości lub części produktów składających się na obiad z dnia poprzedniego/z dni poprzednich.
29. Wykonawca zapewni termoizolacyjne zabezpieczające posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem, zapewniające właściwą ochronę, temperaturę oraz jakość przewożonych potraw jednorazowe pojemniki (w ilości około 20 pojemników dziennie) w których to będzie wydawał posiłki na wynos dla osób objętych usługami opiekuńczymi.
30. Posiłki dla osób objętych usługami opiekuńczymi będą wydawane w ustalonych godzinach. Wykonawca w przypadku wybrania jego oferty uzgodni z Zamawiającym godziny wydawania posiłków dla w/w osób.
31. W dniach poprzedzających Święta Wielkanocne i Święta Bożego Narodzenia Wykonawca zobowiązany będzie przygotować potrawy świąteczne, zgodnie z tradycją polską na 2 dni, które pobiorą w opakowaniu jednorazowym, ewentualnie we własnych naczyniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Trójcy w Starachowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 040084342
7.3.3) Ulica: Kościelna 12
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARAFIA RZYM.-KAT. PW. ŚWIĘTEJ TRÓJCY
jakie przetargi wygrała firma
PARAFIA RZYM.-KAT. PW. ŚWIĘTEJ TRÓJCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2023-01-01INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starachowicach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część I Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej "Galeria Skałka" Część II Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa monitoringu obiektu na terenie Centrum Przedsiębiorczości
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.