Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG DLA ZADANIA ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327819188
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG DLA ZADANIA ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN. „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c4efa21-51d6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000248/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług dla zadania ŚWIADCZENIE USŁUG KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN.: „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292298/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 04.10.2018 r. przesłała do eNotices ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na: ŚWIADCZENIA USŁUG KONSULTANTA DLA INWESTYCJI PN.: „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJNR 933” W dniu 09.10.2018 r. ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane pod nr 2018/S 194-439045. W ogłoszeniu zamawiający w sekcji VI.3 zamieścił informację, iż „Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Szczegóły podane w pkt. 30 SIWZ.
Ciąg dalszy uzasadnienia w pkt. Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-K/W/211119/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135594,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja świadczenia usługi Konsultanta, na zadaniu jw.
Usługa obejmuje:
a) świadczenie usługi z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami umowy, w tym zapisami OPZ,
b) zarządzanie budową, reprezentując Zamawiającego;
c) wsparcie Zamawiającego w wypełnianiu obowiązków sprawozdawczych, wynikających z procedur współfinansowania zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 ÷ 2020,
d) realizację działań, związanych z promocją projektu, zgodnie z OPZ, przy ścisłej współpracy w tym zakresie z Zamawiającym;
W celu realizacji usługi, Konsultant utworzy zespół nadzoru. W skład zespołu nadzoru będą wchodzić Przedstawiciel Konsultanta – Inżynier Kontraktu, stojący na czele zespołu oraz inspektorzy nadzoru. Inżynier Kontraktu będzie działał zgodnie z rolą, jaka została określona w OPZ. Inżynier Kontraktu będzie odpowiadał za zarządzanie procesami związanymi z realizacją robót budowlanych oraz kontrolę prawidłowości realizacji i rozliczenia zadania.
Szczegóły realizacji zamówienia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DTŚ S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271755642
7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I nr 10
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-877
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Badania laboratoryjne – podwykonawca nie jest znany na chwilę obecną, obsługa geodezyjna - podwykonawca nie jest znany na chwilę obecną, fotorejestracja - podwykonawca nie jest znany na chwilę obecną, działania promocyjne - podwykonawca nie jest znany na chwilę obecną,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zamieszczono zapisał: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień z art. 67 ust.1 pkt. 6. przedmiot: usługi nadzoru (zgodnie z formularzem Wyceny i zakresem określonym w OPZ); działania promocyjne (zgodnie z formularzem Wyceny i zakresem określonym w OPZ); wielkość lub zakres zgodnie z OPZ dla zamówienia podstawowego; wymagania zgodnie z OPZ dla zamówienia podstawowego; maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego; warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie w przypadku udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług dla niniejszego zadania, cena ryczałtowa za każdy miesiąc sprawowania nadzoru będzie obliczona proporcjonalnie do zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu płatności, o którym mowa w pkt 6 OPZ, z uwzględnieniem
koniecznego zaangażowania zespołu Konsultanta. Z uwagi na zmianę ustawy PZP oraz ze względu na fakt, iż brzmienie art. 67 ust. 1 pkt. 6)
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych odpowiada swoją treścią art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego. Potrzeba kontynuowania nadzoru inwestorskiego w związku z trwającymi robotami budowlanymi
na zadaniu. Obecna umowa o nadzór inwestorski skończyła się z dniem 15.11.2021 r. Planowany termin przebudowy DW 933 to 28.12.2021 r. W związku z powyższym zachodzi potrzeba zapewnienia nadzoru inwestorskiego wynikająca z decyzji ZRID 5/2018 r. oraz ZRID 8/2018 r. Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego jest wymagane jest na podstawie przepisów ustawy Prawo Budowlane Zgodnie z zapisami Umowy Konsultant jest zobowiązany do dokonywania odbiorów dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i wykonanie Raportu końcowego dla ww. inwestycji. Raport końcowy dotyczy rozliczenia pozycji TER, zasadności wydatkowania środków
publicznych oraz opis wszystkich istotnych zdarzeń występujących w czasie realizacji kontraktu. W zakresie §15 Umowy niezbędne do zakończenia prac Usługi Konsultanta jest również kwalifikacja kosztów w rozbiciu na kwalifikowane i niekwalifikowane zgodnie z zapisami Umowy
o dofinansowanie ze środków UE. Konsultant zobowiązany jest również do szczegółowej analizy rodzaju robót oraz ich kalkulacji
wraz ze sprawdzeniem ich zasadności i poprawności w zestawieniach podsumowywujących.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla odbudowy dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.