Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254962/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00269530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzciana 302
1.5.2.) Miejscowość: Trzciana
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146484420
1.5.8.) Numer faksu: 146136301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/152555/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowejw Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bd5bfe4-e75e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043460/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i przebudowa budynku PSP w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIS.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7531901,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4850220,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Budowa sali gimnastycznej realizowana jest jako rozbudowa (przebudowa) budynku szkoły w miejscu istniejącej sali sportowej przewidzianej do rozbiórki. Budynek nowo budowanej sali to obiekt jednokondygnacyjny, parterowy, nie podpiwniczony. Bryła budynku ma rzut figury prostokąta, przykryta dwuspadowym dachem. Zaplecze sanitarno - szatniowe znajduje się w istniejącym budynku szkoły i nie jest objęta przedmiotową inwestycją.
Wejście odbywać się będzie poprzez drzwi na elewacji wschodniej i zachodniej bezpośrednio do sali sportowej. Wejścia do sali sportowej na elewacjach szczytowych stanowią jednocześnie wyjścia ewakuacyjne z obiektu. Budynek sali sportowej połączony będzie funkcjonalnie z budynkiem istniejącej szkoły. Połączenie funkcjonalne ze szkołą poprzez projektowane drzwi w ścianie oddzielenia pożarowego klasie EI60.
Budowana sala to arena jednoprzestrzenna z płytą sportową wielofunkcyjną w którym mieszczą się dwa wielofunkcyjne pola gier z kotarą opuszczaną umożliwiającą prowadzenie niezależnych zajęć sportowych. Przewidywane dyscypliny sportowe to: piłka ręczna, siatkówka, koszykówka, badminton, tenis treningowy, futsal, pola gry poprzeczne - minikoszykówka, siatkówka, tenis, badminton.
Roboty budowlane objęte zakresem postępowania przetargowego na 2 etapie /końcowym/ inwestycji p.n. „Rozbudowa i przebudowa budynku publicznej szkoły podstawowej w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej” obejmują zakresem m.in.: przygotowanie terenu pod budowę, roboty wykończeniowe związane z salami gimnastycznymi /wykonanie kompletnej posadzki na gruncie od warstwy chudego betonu, wykonanie podłogi sportowej oraz podłóg w pozostałych pomieszczeniach/, parter - roboty wykończeniowe w zakresie ścian /ściany działowe, tynki, gładzie, malowanie, montaż podokienników/, okładziny stropodachu, stolarka zewnętrzna, stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna, elewacja - docieplenie ścian, wyprawy elewacyjne, tynki cienkowarstowe, elewacja wentylowana z kaset elewacyjnych, instalacja wentylacji mechanicznej, roboty w zakresie fundamentu i konstrukcji wsporczej, wyposażenie sali, instalacje elektryczne /montaż rozdzielni, zasilanie, osprzęt, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja oświetlenia/ zagospodarowanie terenu /nawierzchnie z kostki betonowej, obrzeża betonowe, plantowanie i humusowanie terenów zielonych, ogrodzenie/.
Roboty objęte przedmiotem zamówienia: roboty betoniarskie, murarskie, zbrojeniowe, roboty instalacyjne, roboty wykończeniowe, roboty nawierzchniowe, roboty przy zagospodarowaniu terenu.
Zrealizowane /wykonane/ roboty budowlane na 1 etapie inwestycji p.n. „Rozbudowa i przebudowa budynku publicznej szkoły podstawowej w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej” obejmowały zakresem: organizację, zabezpieczenie i przygotowanie placu budowy, roboty rozbiórkowe w zakresie istniejącej sali gimnastycznej oraz nawierzchni utwardzonych, demontaż i montaż ogrodzenia z paneli, wykonanie ław i płyt fundamentowych wraz z izolacją, wykonanie zbrojenia, wzniesienie słupów oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie stropów (żelbetowych), wykonaniu więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym, roboty związane z zewnętrzną siecią kanalizacji opadowej i sanitarnej, roboty związane z instalacją elektryczną stanu surowego: instalacja odgromowa i uziemiająca.
2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SWZ w zakresie wskazanym powyżej dla etapu 2 /końcowego/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa (załącznik 11a-11e) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10) w zakresie wskazanym powyżej dla etapu 2 /końcowego/. Przedmiar robót dla etapu 2 (załącznik nr 9) jest materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45442100-8 - Roboty malarskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4538700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6725324,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4538700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287
7.3.3) Ulica: ul. Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4538700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.