Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239489/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00255426/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynkach wielorodzinnych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 oraz przy ul. Sikorskiego 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 260 86 52
1.5.8.) Numer faksu: 32/ 264 27 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b1c4f5b-df9b-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynkach wielorodzinnych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 oraz przy ul. Sikorskiego 102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b1c4f5b-df9b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037317/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i co w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 - Zadanie 1
1.1.8 Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacja gazu, cwu i co w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sikorskiego 10 -Zadanie nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/004/02/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 837396,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE1 :Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 w ramach zadania: „Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych”
Roboty budowlane dla instalacji gazowej obejmują:
1) wytyczenie tras przewodów instalacji gazowej,
2) wykonanie poziomów gazowych z rur stalowych czarnych bez szwu na podwieszeniach w ciągu piwnic budynku,
3) demontaż i zmiana lokalizacji instalacji zlokalizowanych w miejscu projektowanych skrzynek gazowych,
4) wykonanie pionów z połączeniem poziomów mieszkaniowych, z jednoczesnym montażem urządzeń pomiarowych ( gazomierzy i armatury),
5) roboty spawalnicze,
6) montaż 12 kotłów gazowych dwufunkyjnych z zamknięta komorą spalania,
7) sprawdzenie drożności istniejących kominów murowanych,
8) montaż przewodów powietrznych i przewodów spalinowych w istniejących kominach prefabrykowanych,
9) podłączenie przewodów powietrznych i przewodów spalinowych do kotłów dwufunkcyjnych,
10) roboty montażowe w mieszkaniach, towarzyszące roboty budowlane w mieszkaniach,
11) montaż systemu detekcji gazu,
12) próbę szczelności instalacji,
13) uruchomienie instalacji oraz prace wykończeniowe.
Roboty budowlane dla instalacji ciepłej wody użytkowej obejmują:
1) demontaż istniejącej instalacji ciepłej wody wraz z zaślepieniem,
2) wytyczenie nowych tras przewodów instalacji ciepłej wody,
3) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
4) montaż wraz z zasileniem , z istniejącej instalacji wody zimnej,12 kotłów dwufunkcyjnych z osprzętem i armaturą,
5) montaż podejść wodociągowych pod zawory i baterie,
6) montaż zaworów i baterii,
7) roboty montażowe w mieszkaniach, roboty towarzyszące budowlane w mieszkaniach,
8) wykonanie płukania i prób szczelności instalacji ciepłej wody użytkowej.
Roboty budowlane dla instalacji centralnego ogrzewania obejmują:
1) demontaż istniejących grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i głowicami,
2) demontaż istniejących rurociągów,
3) wytyczenie tras przewodów i kanałów,
4) przygotowanie poszczególnych elementów instalacji,
5) montaż przewodów c.o.,
6) montaż grzejników oraz armatury,
7) podłączenie do dwufunkcyjnych kotłów,
8) wykonanie płukania, prób ciśnieniowych i pomiarów wraz z regulacją.
Prace zostaną wykonane zgodnie z Zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 20.08.2023 r., dotyczącego „Budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zw. Orła Białego 11, działka nr 2167/4; obręb 0018 Ząbkowice- Nr WUA.6743.2.190.2023.KD”
Przyłącza elektryczne i wodne:
1) Zamawiający nie zapewnia zasilania w energię elektryczną. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia do dostawcy o przyłączenie energii elektrycznej do celów budowlanych.
2) Ujęcie wody z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
3) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy zobowiązany jest pokrywać koszty dotyczące energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków w porozumieniu z Zamawiającym i dostawcą mediów.
Założenia ogólne:
1) Podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót,
2) Do wyliczonego zakresu robót wg przedmiaru robót, Wykonawca winien naliczyć koszty dodatkowe, tj.:
• zagospodarowanie placu budowy,
• zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
• zużycie wody i energii,
• zabezpieczenie robót pod względem BHP,
• koszty nadzoru właścicieli i użytkowników uzbrojenia technicznego oraz ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez tychże właścicieli i użytkowników w trakcie prowadzenia robót,
• koszty nadzorów autorskich, w przypadku zaproponowania innych rozwiązań konstrukcyjnych wymagających akceptacji projektanta, konstruktora,
• odszkodowania za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek prowadzenia w/w robót.
• zapewnienia i zabezpieczenia dojść i dojazdu do posesji w trakcie realizacji robót
• prace porządkowe przyległego terenu,
• koszt wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, odpadów, śmieci oraz nie-potrzebnych urządzeń. Po wykonaniu robót Wykonawca uporządkuje te-ren budowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu karty składowanych odpadów. Wszystkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Sposób i miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, pozostaje w gestii Wykonawcy. Za wszystkie szkody spowodo-wane nieprawidłowym składowaniem materiałów pochodzących z rozbiórki odpowiada Wykonawca.
3) Wszystkie wyroby muszą posiadać krajową deklarację lub certyfikat zgodności zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych oraz spełniać wymagania Polskich Norm,
4) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż.
5) Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert „równoważnych” z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca do oferty dołączy wykaz rozwiązań równoważnych z podziałem na wyroby/materiały wymagane i wyroby materiały/oferowane.
6) Wykonawca do zgłoszenia odbioru zobowiązany jest dołączyć dokumentację
powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże w 1 egz. i powinna zawierać:
- spis treści,
- protokół przekazania placu budowy,
- Dziennik Budowy - wypełnione dzienniki budowy wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami w dokumentacji,
- oświadczenia kierownika budowy i robót o zakończeniu budowy,
- dokumentację wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na poszczególne branże,
- protokoły prób i sprawdzeń (wszystkie branże),
- elektrycznej,
- gazowej,
- ciepłej wody użytkowej,
- c.o.,
- powykonawcze opinie kominiarskie w zakresie przewodów wentylacyjnych i spalinowych .
- komplet deklaracji zgodności EC, posegregowanych atestów, DTR, gwarancji
i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w lokal
(dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną/ elektryczną/ sanitarną/ ze stosownymi wykazami, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji),
- dokumentację zdjęciową budynku oraz wnętrza (w 1 egz.) przed i po wykonaniu prac - na płytach CD/DVD/ PenDrive.
- dokumenty i tabele porównawcze pozwalające ocenić Zamawiającemu, co najmniej równoważność parametrów zastosowanych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 551544,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 :Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sikorskiego 10 w ramach zadania: „Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych”
Roboty budowlane dla instalacji gazowej obejmują:
1) wytyczenie tras przewodów instalacji gazowej,
2) wykonanie poziomów gazowych z rur stalowych czarnych bez szwu na podwieszeniach w ciągu piwnic budynku,
3) demontaż i zmiana lokalizacji instalacji zlokalizowanych w miejscu projektowanych skrzynek gazowych,
4) wykonanie pionów z połączeniem poziomów mieszkaniowych, z jednoczesnym montażem urządzeń pomiarowych ( gazomierzy i armatury),
5) roboty spawalnicze,
6) montaż 6 kotłów gazowych dwufunkyjnych z zamknięta komorą spalania,
7) sprawdzenie drożności istniejących kominów murowanych,
8) montaż przewodów powietrznych i przewodów spalinowych w istniejących kominach prefabrykowanych,
9) podłączenie przewodów powietrznych i przewodów spalinowych do kotłów dwufunkcyjnych,
10) roboty montażowe w mieszkaniach, towarzyszące roboty budowlane w mieszkaniach,
11) montaż systemu detekcji gazu,
12) próbę szczelności instalacji,
13) uruchomienie instalacji oraz prace wykończeniowe.
Roboty budowlane dla instalacji ciepłej wody użytkowej obejmują:
1) demontaż istniejącej instalacji ciepłej wody wraz z zaślepieniem,
2) wytyczenie nowych tras przewodów instalacji ciepłej wody,
3) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,
4) montaż wraz z zasileniem , z istniejącej instalacji wody zimnej,6 kotłów dwufunkcyjnych z osprzętem i armaturą,
5) montaż podejść wodociągowych pod zawory i baterie,
6) montaż zaworów i baterii,
7) roboty montażowe w mieszkaniach, roboty towarzyszące budowlane w mieszkaniach,
8) wykonanie płukania i prób szczelności instalacji ciepłej wody użytkowej.
Roboty budowlane dla instalacji centralnego ogrzewania obejmują:
1) demontaż istniejących grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i głowicami,
2) demontaż istniejących rurociągów,
3) wytyczenie tras przewodów i kanałów,
4) przygotowanie poszczególnych elementów instalacji,
5) montaż przewodów c.o.,
6) montaż grzejników oraz armatury,
7) podłączenie do dwufunkcyjnych kotłów,
8) wykonanie płukania, prób ciśnieniowych i pomiarów wraz z regulacją.
Prace zostaną wykonane zgodnie z Zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 20.08.2023 , dotyczącego „Budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wielorodzinnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sikorskiego 10, działki nr 2029/1 oraz 2030 obręb 0018 Ząbkowice- Nr WUA.6743.2.191.2023.AW1”
Przyłącza elektryczne i wodne:
1) Zamawiający nie zapewnia zasilania w energię elektryczną. Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia do dostawcy o przyłączenie energii elektrycznej do celów budowlanych.
2) Ujęcie wody z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
3) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy zobowiązany jest pokrywać koszty dotyczące energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków w porozumieniu z Zamawiającym i dostawcą mediów.
Założenia ogólne:
1) Podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót,
2) Do wyliczonego zakresu robót wg przedmiaru robót, Wykonawca winien naliczyć koszty dodatkowe, tj.:
• zagospodarowanie placu budowy,
• zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
• zużycie wody i energii,
• zabezpieczenie robót pod względem BHP,
• koszty nadzoru właścicieli i użytkowników uzbrojenia technicznego oraz ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez tychże właścicieli i użytkowników w trakcie prowadzenia robót,
• koszty nadzorów autorskich, w przypadku zaproponowania innych rozwiązań konstrukcyjnych wymagających akceptacji projektanta, konstruktora,
• odszkodowania za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek prowadzenia w/w robót.
• zapewnienia i zabezpieczenia dojść i dojazdu do posesji w trakcie realizacji robót
• prace porządkowe przyległego terenu,
• koszt wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, odpadów, śmieci oraz nie-potrzebnych urządzeń. Po wykonaniu robót Wykonawca uporządkuje te-ren budowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu karty składowanych odpadów. Wszystkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę. Sposób i miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, pozostaje w gestii Wykonawcy. Za wszystkie szkody spowodo-wane nieprawidłowym składowaniem materiałów pochodzących z rozbiórki odpowiada Wykonawca.
3) Wszystkie wyroby muszą posiadać krajową deklarację lub certyfikat zgodności zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych oraz spełniać wymagania Polskich Norm,
4) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż.
5) Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert „równoważnych” z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca do oferty dołączy wykaz rozwiązań równoważnych z podziałem na wyroby/materiały wymagane i wyroby materiały/oferowane.
6) Wykonawca do zgłoszenia odbioru zobowiązany jest dołączyć dokumentację
powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże w 1 egz. i powinna zawierać:
- spis treści,
- protokół przekazania placu budowy,
- Dziennik Budowy - wypełnione dzienniki budowy wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami w dokumentacji,
- oświadczenia kierownika budowy i robót o zakończeniu budowy,
- dokumentację wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na poszczególne branże,
- protokoły prób i sprawdzeń (wszystkie branże),
- elektrycznej,
- gazowej,
- ciepłej wody użytkowej,
- c.o.,
- powykonawcze opinie kominiarskie w zakresie przewodów wentylacyjnych i spalinowych .
- komplet deklaracji zgodności EC, posegregowanych atestów, DTR, gwarancji
i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w lokal
(dokumentacja powinna być podzielona na branże /budowlaną/ elektryczną/ sanitarną/ ze stosownymi wykazami, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji),
- dokumentację zdjęciową budynku oraz wnętrza (w 1 egz.) przed i po wykonaniu prac - na płytach CD/DVD/ PenDrive.
- dokumenty i tabele porównawcze pozwalające ocenić Zamawiającemu, co najmniej równoważność parametrów zastosowanych materiałów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 285852,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418133,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529451,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425776,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE INSTAL SERWIS PIOTR WROŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521337851
7.3.3) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ONE INSTAL SERWIS PIOTR WROŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ONE INSTAL SERWIS PIOTR WROŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425776,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212319,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270422,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212319,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE INSTAL SERWIS PIOTR WROŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521337851
7.3.3) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ONE INSTAL SERWIS PIOTR WROŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ONE INSTAL SERWIS PIOTR WROŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212319,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu, przechowywania oraz wykonywania sekcji zwłok osób zmarłych
- Dostawa mrożonek na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gen. Władysława Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gen. Władysława Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej
- Awaryjne zabezpieczanie przecieków z dachów w zasobach gminnych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej w roku 2025
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.