Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00213086/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00246714/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00253788/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
STOP SMOG” – miejski system monitoringu jakości powietrza dla miasta Torunia wraz z utrzymaniem i eksploatacją.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
STOP SMOG” – miejski system monitoringu jakości powietrza dla miasta Torunia wraz z utrzymaniem i eksploatacją.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adef8dea-e715-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 STOP SMOG - sieć czujników zanieczyszczeń powietrza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213086/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 68/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „STOP SMOG - miejski system monitoringu jakości powietrza dla miasta Torunia”, wraz z utrzymaniem i eksploatacją”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik do wzoru umowy – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) zaprojektowanie, wykonanie i montaż 50 stacji pomiarowych na terenie miasta, w tym 5 czujników z systemem łączności GSM do pomiaru pyłów PM1,0, PM2,5, PM10 wraz z kolorowymi wyświetlaczami prezentującymi dane zgodnie z Polskim Indeksem Jakości Powietrza, w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym w terminie 4 miesięcy od daty podpisania umowy (część 1);
2) uruchomienie systemu monitoringu jakości powietrza na stronach internetowych urządzeń stacjonarnych i urządzeń mobilnych wraz ze stroną edukacyjną zadania w terminie 5 miesięcy od daty podpisania umowy (część 2);
3) utrzymanie i eksploatacja systemu monitoringu jakości powietrza przez okres 43 miesięcy od dnia wykonania umowy w zakresie opisanym w § 2 ust 1 pkt 2 wzoru umowy, jednak nie dłużej niż do upływu 48 miesięcy łącznego czasu obowiązywania umowy (zgodnie z art. 434 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90731800-8 - Monitoring cząstek stałych w powietrzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Airly sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762514290
7.3.3) Ulica: Mogilska 43
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-545
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Świadczenie usług sterylizacji dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 przy ul. Bażyńskich 24/26 w Toruniu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 4 przy ul. Gen. Władysława Andersa 21 w Toruniu w 2025 r.
- Świadczenie usług pracowniczych dla realizacji określonych zadań dla Urbitor Sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2025 rok
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.