Og³oszenie z dnia 2024-05-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00247529/01 - Og³oszenie z dnia 2024-03-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug marketingowych, graficznych i programistycznych dotycz±cych kampanii internetowych Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://pzp.umcs.pl/umcs1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug marketingowych, graficznych i programistycznych dotycz±cych kampanii internetowych Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8587eae1-e2b1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00318530
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00247529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/13-2024/DZP-p
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego (tj.: Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie) cyklicznych us³ug marketingowych, graficznych i programistycznych dotycz±cych dzia³alno¶ci, prowadzonej przez Zamawiaj±cego w Internecie pod adresem umcs.pl oraz w kana³ach social media: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok oraz YouTube, a tak¿e w obszarach portalu rekrutacyjnego odpowiadaj±cych dzia³aniom marketingowym, tj.: strona g³ówna www.rekrutacja.umcs.pl oraz wersja anglojêzyczna www.rekrutacja.umcs.pl/en/. Przedmiot zamówienia obejmuje tak¿e przeprowadzenie dzia³añ promocyjnych zwi±zanych z obchodami 80-lecia Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej.
Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 157440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 195000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: emedia Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123403383
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 31
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 195000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa produktów leczniczych finansowanych w ramach programów lekowych i Chemioterapii
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiaj±cego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z roz³adunkiem i wniesieniem do magazynu - 2 czê¶ci
- Organizacja i obs³uga dwudniowych warsztatów treningowych, w zakresie zapewnienia sali konferencyjnej, noclegów oraz wy¿ywienia i przerw kawowych ¶wiadczonej w Hotelu dla uczestników (...)
- Kompleksowa organizacja Miêdzynarodowej Konferencji Naukowej "Joint International Conferences ICAME & HYPERFINE 2025".
- Wykonanie i dostawa drukowanych materia³ów promocyjnych dla Gminy Lublin w 2025 roku- 3 czê¶ci
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w E³ku.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miasta Ostrowca ¦wiêtokrzyskiego poprzez sport
- Promocja Miasta Pi³y w roku 2025 w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci sportowej w dyscyplinie ¿u¿el
- Promocja miasta Kwidzyna w najwy¿szej klasie rozgrywkowej w Polsce
- Realizacja dzia³añ reklamowych w podziale na 4 czê¶ci
- Promocja Miasta Pi³y w roku 2025 w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci sportowej w dyscyplinie pi³ka siatkowa kobiet
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 wspó³finansowany ze ¶rodków Funduszu Spójno¶ci U.E.
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.