eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskUsługi konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na majątku Gminy Czersk w terminie od 01.01.2022 r. - 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na majątku Gminy Czersk w terminie od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na majątku Gminy Czersk w terminie od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f746dc8-486d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na majątku Gminy Czersk w terminie 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.87.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 43340,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usługi konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na majątku Gminy Czersk w terminie od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie w Gminie Czersk w terminie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. konserwacji i napraw istniejącego systemu:
a) oświetlenia ulicznego i drogowego – 1032 szt. opraw,
b) oświetlenia parkowego – 68 szt. opraw,
c) punktów pomiarowo – rozliczeniowych – 22 szt. (oświetlenie uliczne) + 4 szt. (oświetlenie parkowe),
d) oświetlenia hybrydowego – 2 szt. (Zawada, Będźmierowice).
2) Ilość punktów oświetlenia może ulec zmianie w przypadku dobudowy nowych punktów świetlnych lub likwidacji punktów świetlnych.
3) Do zakresu przedmiotu zamówienia należy:
a) wymiana do 3 szt. opraw LED na koszt wykonawcy, które nie nadają się do naprawy;
b) wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj.: klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła oraz pozostałych elementów oprawy;
c) wymiana elementów słupa i elementów obwodu tj.: zegarów astronomicznych, przekaźników zmierzchowych, bezpieczników i wkładek topikowych, główek bezpiecznikowych, tabliczek, drzwiczek;
d) doraźna naprawa innych elementów obwodu oświetlenia, których zgłoszenia dokona Zamawiający;
e) usuwanie w trybie natychmiastowym, w ciągu 5 godzin od otrzymania informacji zagrożeń powstałych na skutek uszkodzenia oświetlenia drogowego, np. w wyniku wypadku drogowego, wandalizmu, itp.;
f) zabezpieczenie uszkodzonych przez osoby trzecie urządzeń sieci oświetlenia ulicznego, np. w wyniku kolizji drogowych lub elementów związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego i osób trzecich (w trybie natychmiastowym, w ciągu 5 godzin od otrzymania informacji);
g) malowanie skrzynek słupowych, wysięgników i słupów, (w zależności od potrzeb);
h) czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych, (minimum raz każdy punkt w trakcie trwania umowy);
i) przegląd elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (minimum raz każdy punkt w trakcie trwania umowy, a w przypadku zgłoszenia awarii – w ciągu 24 godzin od jej zgłoszenia);
j) usuwanie awarii w liniach i oprawach: usuwanie awarii obwodu oświetlenia – w ciągu 48 godzin od jej zgłoszenia, naprawa nieczynnego punktu świetlnego – w ciągu 36 godzin od momentu zgłoszenia awarii;
k) interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia będą załatwiane w czasie do 5 godzin od zgłoszenia;
l) wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i pomiarów natężenia oświetlenia wraz z protokołami (minimum raz dla każdego obwodu w trakcie trwania umowy);
m) pionowanie pochylonych słupów stanowiących własność gminy Czersk (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia);
n) wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego w przypadku wrastania w punkt świetlny (z wywiezieniem i utylizacją) - na bieżąco w zależności od potrzeb;
o) bieżąca kontrola stanu technicznego elementów sieci oświetlenia dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania oraz stanu sprawności oświetlenia w porze załączania, tj. w godzinach wieczornych i nocnych;
p) lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych;
q) prowadzenie niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dzienniki przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów) wraz z prowadzeniem rejestru przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z przeprowadzonych prac do 10 dnia każdego miesiąca;
r) wprowadzenie całodobowego systemu przyjmowania zgłoszeń o usterkach oświetlenia. Wybrany wykonawca przed zawarciem umowy wskaże osobę wyznaczoną do kontaktu z Zamawiającym odpowiedzialną za ten zakres prac. Wykonawca ten zobowiązany będzie również zapewnić z powyższą osobą stały kontakt (całą dobę);
s) współpraca z Rejonem Dystrybucji Chojnice w zakresie funkcjonowania oświetlenia;
t) zatrudnianie do wykonywania czynności konserwacji osób posiadających odpowiednie kompetencje (uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji i dozoru) do nadzorowania i wykonywania usług w zakresie jw.);
u) W czasie realizacji umowy przedkładanie na żądanie Zamawiającego uprawnień SEP w zakresie eksploatacji i dozoru osób wykonujących czynności konserwacji oświetlenia.
v) utylizacja wymienionych elementów sieci oświetleniowej i źródeł światła we własnym zakresie z przedstawieniem Zamawiającemu na żądanie protokołu utylizacji;
w) Wykonawca w cenie ryczałtowej musi również uwzględnić następujące stałe koszty związane z: dopuszczeniem do pracy na sieci przez Rejon Dystrybucji Chojnice, prowadzeniem niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych.
2. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1) Użyte materiały i wymieniane elementy instalacji i urządzeń oświetlenia winny być wysokiej jakości, nie gorsze niż dotychczas zastosowane. W pierwszej kolejności należy stosować materiały i elementy tego samego producenta, które zastosowano przy budowie oświetlenia. W przypadku braku dostępności materiałów i elementów identycznych, dopuszcza się zastosowanie materiałów o podobnych, nie gorszych parametrach;
2) Słupy oświetleniowe nie mogą być odchylone od pionu więcej niż 2%;
3) Kable elektryczne, obwody i inne elementy powinny być testowane zgodnie z krajowymi wymogami, w sposób zapewniający spełnienie norm bezpieczeństwa instalacji elektrycznych;
4) Zastosowane farby do pomalowania metalowych konstrukcji słupów oświetleniowych, tablic rozdzielczych i szafek winny być dostosowane odpowiednio do materiału, z którego są wykonane malowane konstrukcje;
5) Ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia winno być nakierowane na oszczędności zużycia energii elektrycznej. Czas działania oświetlenia nie może być dłuższy więcej niż o 1 godzinę niezbędnego oświetlenia obiektu;
6) Detergenty zastosowane do mycia słupów i opraw nie mogą być wylewane na tereny zieleni, lecz winny być zutylizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami
3. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie czynności związanych z obsługą podnośnika koszowego,
2) wykonywanie czynności związanych z wymianą lub montażem opraw,
3) wymiana uszkodzonych opraw ledowych,
4) wymiana źródeł światła opraw sodowych,
5) wymiana czujników zmierzchowych, zegarów astronomicznych itp.,
6) usuwanie awarii w szafce oświetleniowej,
7) wymiana bezpieczników,
8) czyszczenie opraw,
9) usuwanie zagrożeń bezpieczeństwa na liniach oświetlenia,
10) zabezpieczenie linii energetycznej przed porażeniami,
11) sprawdzanie poprawności funkcjonowania oświetlenia,
12) naprawa drzwiczek w słupach oświetleniowych,
13) regulacja opraw i wysięgników.

Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Morek ELKTOM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551855645

7.3.3) Ulica: Tucholska

7.3.4) Miejscowość: Czersk

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy od 01.01.2022 do 31.12.2022

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.