eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorowieRemont obiektów sportowych w Borowiu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektów sportowych w Borowiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W BOROWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Borowie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-412

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256859866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@borowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://borowie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont obiektów sportowych w Borowiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04e97948-f1ad-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015483/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont obiektów sportowych w Borowiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219478,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie objęte postępowaniem przetargowym dotyczy wykonania wewnętrznych prac remontowych Sali Gimnastycznej na której będą wykonywane niżej wymienione prace remontowe oraz remont boiska sportowego wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową i boiska piłkarskiego Orlik ze sztuczną nawierzchnią. Powyższe obiekty sportowe zlokalizowane są w budynku Zespołu Oświatowego w Borowiu i w otoczeniu wymienionego Zespołu znajdującego się przy ul. Sasimowskiego 3, na działce ewidencyjnej nr 525.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- Roboty demontażu i ponownego montażu w tym m.in.: drabinek gimnastycznych, osłon grzejnikowych, bramek, siatek zabezpieczających i wyposażenia istniejącego.
- Roboty elektryczne w tym m.in.: ułożenie nowych przewodów, sprawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych.
- Roboty malarskie w tym: usuwanie farby olejnej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi.
- Prace polegające na odnowieniu parkietu w tym: szlifowanie, lakierowanie parkietu, malowanie linii boiskowych.
- Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową w tym m.in.: uzupełnienie ubytków nawierzchni, wykonanie natrysku nowej bezpiecznej nawierzchni, malowanie linii,
- Remont boiska piłkarskiego Orlik ze sztuczną nawierzchnią w tym m.in. czyszczenie sztucznej nawierzchni, uzupełnienie ubytków nawierzchni, uzupełnienie granulatu, wymiana linii pola gry w kolorze białym, remont piłkochwytów i ogrodzenia boiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268799,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268799,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268799,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dylak ŁUKPLAST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251086983

7.3.3) Ulica: Dworcowa

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268799,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.