Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282114/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOŚCIAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 22
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 511 43 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/koscian1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kościański reprezentowany przez Zarząd Powiatu w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411111810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gostyńska 38
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 065 512 74 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.koscian.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOŚCIAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 22
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 511 43 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c6cc20-4d0b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000503/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zarządzanie strefą płatnego parkowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282114/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307501,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana, zwaną w dalszej części umowy „SPP" lub strefą ulic: ul. Świętego Ducha, ul. Franciszka Masztalerza, ul. Wodna, ul. Leona Ciszaka, ul. Klemensa Kruszewskiego, ul. Rzemieślnicza, pl. Niezłomnych, plac pomiędzy ul. Szewską a ul. Targową (Targowa), ul. Wawrzyńca Czajki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Stanisława Szczepanowskiego, ul. Kościelna, ul. Szpitalna, ul. Ks. Prymasa Wyszyńskiego, pl. Wolności, ul. Nadobrzańska, pl. Paderewskiego, Aleje Kościuszki w lokalizacji od zjazdu w sąsiedztwie Urzędu Pocztowego w kierunku mostu na ulicy Wrocławskiej.
Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych jest to zamówienie wspólne dla Powiatu Kościańskiego reprezentowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie zwanym dalej „Zarządem” i Gminą Miejską Kościan na podstawie porozumienia z dnia 10.11.2021 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) stały dozór techniczny i konserwacja 15 istniejących urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkometrów),
b) dzierżawę 2 parkometrów,
c) zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obrębie SPP Biura Strefy Płatnego Parkowania,
d) dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń technicznych i komputerowych,
e) pobieranie opłat za parkowanie, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych, rozliczanie tych przychodów i przekazanie ich Zamawiającemu,
f) wdrożenie i obsługa systemu rozliczania rzeczywistego czasu postoju w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego,
g) kontrolę uiszczania opłat za parkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374444,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374444,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374444,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt Parking sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302422078
7.3.3) Ulica: ul. Drużbickiego 11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zgodnie z oświadczeniem zawartym w ofercie wykona zamówienie sam, za wyjątkiem następującego zakresu: rozliczania czasu parkowania za pomocą telefonu komórkowego, który zostanie wykonany przy udziale Podwykonawcy- firma Mobile Traffic DATA sp. z o.o. ul. Drużbickiego 11, 61-693 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374444,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.