Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00240979/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00255884/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – zaprojektuj i wybuduj – urządzenia podczyszczające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna – zaprojektuj i wybuduj – urządzenia podczyszczające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33e5448-1783-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001024/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Ochrona przed powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wieżycy na terenie miasta Kościerzyna ETAP IV - Regulacja zlewni rzeki Bibrowej – zaprojektuj i wybuduj – część 3 – separatory
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Ochrona przez powodzią oraz poprawa jakości wód zlewni Wierzyca na terenie miasta Kościerzyna” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 11 - Środowisko, Działania 11.1 – Ograniczanie zagrożeń naturalnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240979/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3225000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:Część I – układ podczyszczający SP 2
1. Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:
mapę do celów projektowych,
dokumentację geotechniczną
operat wodnoprawny
projekt koncepcyjny
projekt budowlany
projekt wykonawczy
przedmiar robót
kosztorys inwestorski
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych
pełnienie nadzoru autorskiego
2. Wykonanie robót budowlanych
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się m.in.:
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 1000 - długość ok. 53 m
dn 800 - długość ok. 80 m
dn 600 - długość ok. 103 m
dn 500 - długość ok. 141 m
dn 200 - długość ok. 12 m z rur PVC 200
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 2000, dn 1800, dn 1500
3) drogę i plac manewrowy z kostki betonowej prostokątnej – pow. ok. 336 m2
4) drogę technologiczną płyty żelbetonowe wielootworowe 100x75x12,5 – pow. ok. 390 m2
5) odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
6) rów odprowadzający wody deszczowe – dł. ok. 127 m, brzegi rowu umocnione faszyną, wyloty umocnione z kamienia na betonie
3. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego i uzyskanie jego stanowiska lub uzyskania decyzji na użytkowanie (w zależności od zapisów decyzji).
Teren na którym realizowana będzie inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dostępnym na stronie internetowej http://www.koscierzyna.e-mpzp.pl/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 715000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:część II - układ podczyszczający SP3:
1. Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:
mapę do celów projektowych,
dokumentację geotechniczną
operat wodnoprawny
projekt koncepcyjny
projekt budowlany
projekt wykonawczy
przedmiar robót
kosztorys inwestorski
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych
pełnienie nadzoru autorskiego
2. Wykonanie robót budowlanych
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się m.in.:
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 600 - długość ok. 19 m
dn 400 - długość ok. 61 m
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 1500, dn 1200
3) odtworzenie nawierzchni bitumicznej ul. Wejhera (jezdnia na całej szerokości i długości) na całym odcinku kanalizacji deszczowej i całe skrzyżowanie z ul. Klasztorną – droga wojewódzka nr 214,
4) odtworzenie nawierzchni chodników z kostki betonowej
5) przebudowę sieci telekomunikacyjnych kolidujących z urządzeniami podczyszczającymi – dł. ok 64m
Urządzenia podczyszczające i częściowo kanalizacja deszczowa zlewni SP3 zlokalizowane są w pasie drogi wojewódzkiej nr 214 - ul. Klasztorna, ul. Wejhera, w której planowana jest kanalizacja deszczowa jest drogą gminną.
3. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego i uzyskanie jego stanowiska lub uzyskania decyzji na użytkowanie (w zależności od zapisów decyzji).
Teren na którym realizowana będzie inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dostępnym na stronie internetowej http://www.koscierzyna.e-mpzp.pl/ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 465000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:część III - układ podczyszczający SP4 i SP 5:
1. Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami, uzgodnieniami, opiniami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenie na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:
mapę do celów projektowych,
dokumentację geotechniczną
operat wodnoprawny
projekt koncepcyjny
projekt budowlany
projekt wykonawczy
przedmiar robót
kosztorys inwestorski
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych
pełnienie nadzoru autorskiego
2.Wykonanie robót budowlanych
- układ podczyszczający SP 4
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się m.in.:
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 1000 - długość ok. 13,5 m
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 3000, dn 2000
3) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC dn 200 – dł. ok. 42 m
4) odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
- układ podczyszczający SP 5
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się m.in.:
1) dwa osadniki wirowe pracujące równolegle z separatorem węglowodorów ropopochodnych
2) kanalizację deszczową grawitacyjną z rur betonowych w ilości:
dn 1000 - długość ok. 8,5 m
studnie typowe betonowe z uszczelką elastomerową dn 3000, dn 2000
3) kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC dn 200 – dł. ok. 29 m
4) kanalizację sanitarną tłoczną z rur PE 90x5,4 – dł. ok 57 m
5) przepompownie ścieków sanitarnych zbiornikową wyposażoną w dwie pompy zatapialne, wraz zasilaniem
6) osadnik ścieków sanitarnych z kręgów betonowych łączonych na uszczelkę gumową o średnicy wewnętrznej 1500
7) drogę i plac manewrowy z kostki betonowej prostokątnej – pow. ok. 404 m2 odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i nawierzchni chodników z kostki betonowej prostokątnej
8) mur oporowy od strony działki 247 i 236/2
3. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego i uzyskanie jego stanowiska lub uzyskania decyzji na użytkowanie (w zależności od zapisów decyzji).
Teren na którym realizowana będzie inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dostępnym na stronie internetowej http://www.koscierzyna.e-mpzp.pl/ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2045000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie określonym przez Zamawiającego w zakresie części I wpłynęła jedna oferta. Kwota oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Wobec powyższego postępowanie w zakresie części I zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1383892,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1383892,68 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Marian Marszałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-000-39-33
7.3.3) Ulica: Akacjowa 24
7.3.4) Miejscowość: Glincz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie określonym przez Zamawiającego w zakresie części III wpłynęła jedna oferta. Kwota oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Wobec powyższego postępowanie w zakresie części III zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4674000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4674000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/9/25 Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnego
- DZP/7/25 DOSTAWA CIEKŁEGO TLENU MEDYCZNEGO W CYSTERNACH DO ZBIORNIKA BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W KOŚCIERZYNIE
- Dostawa wyposażenia specjalistycznego dla pracowni informatycznej i budownictwa w PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej II"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla pracowni informatycznej w PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej II"
- DZP/6/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ DLA BLOKU OPERACYJNEGO
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.