Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lgota Wielka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60
1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81
1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lgotawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8817481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lgota Wielka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb40d37-e2aa-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014426/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lgota Wielka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Woźniki nr 112305E (na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową w kierunku Długiego) polegająca w szczególności na:1) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
2) wykonaniu poboczy,
3) wykonaniu prawostronnego chodnika,
4) wykonaniu zjazdów z kostki betonowej,
5) wykonaniu przepustu pod koroną drogi,
6) odnowieniu istniejących rowów (odmulenie i wyprofilowanie istniejących skarb),
7) wykonaniu umocnienia rowy przy przepuście,
8) wykonaniu przebudowy wlotu kolektora deszczowego
9) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji.
Szczegółowy opis zakresu robót określa:
Dla Części I zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ
- opinia geotechniczna stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ
- projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 13 do SWZ
- operat wodnoprawny stanowiący załącznik nr 14 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1788000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Przebudowa drogi w miejscowości Wiewiórów - drogi nr 112301E polegająca w szczególności na :1) wykonaniu nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+184 – 1 warstwy masy ścieralnej,
2) wykonaniu nawierzchni jezdni na odcinku od m 0+184 do km 0+328 – 1 warstwy masy wiążącej oraz 1 warstwę masy ścieralnej ,
3) wykonaniu poboczy gruntowych,
4) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
5) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót określa:
Dla Części II zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11b do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części II zamówienia stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ obejmuje szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1398539,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1853584,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1398539,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe " LARIX" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-183-93-78
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1398539,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149749,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241394,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149749,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Dromost" Sp. Jawna J. Łaska , M. Łaska, M. Łaska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-100-05-83
7.3.4) Miejscowość: Lipie 12B
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROMOST" JERZY ŁASKA, MARCIN ŁASKA, MONIKA ŁASKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"DROMOST" JERZY ŁASKA, MARCIN ŁASKA, MONIKA ŁASKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149749,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LGOTA WIELKA
- Sukcesywny zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego
więcej: przetargi LGOTA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.