Og³oszenie z dnia 2021-12-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00331228/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
- 2022/BZP 00052541/01 - Wynik z dnia 2022-02-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GOK, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 82 000 l”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wierczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Brzeska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774196170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swierczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GOK, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 82 000 l”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-767e3f5c-5e5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00318707
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002592/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GOK, Szko³y i Przedszkola w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://www.epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego – ug_rolnictwo@swierczow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie mini Portalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z mini Portalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazania dokumentów
oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – dat± ich przekazania bêdzie data ich wp³yniêcia na pocztê elektroniczn± Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu o zamówienie podaje ID postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w mini Portalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na mini Portalu. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z miniPortalu Zamawiaj±cy okre¶li³ równie¿ w pkt. 8.10 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych
osobowych na podstawie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze:
1) TO¯SAMO¦Æ ADMINISTRATORA: Administratorem danych osobowych Wykonawcy
przetwarzanych w Urzêdzie Gminy ¦wierczów, REGON: 000543829 jest: Wójt Gminy ¦wierczów ul.
Brzeska 48, 46-112 ¦wierczów. Z administratorem mo¿na skontaktowaæ siê pisemnie - kieruj±c
korespondencjê na adres siedziby administratora.
2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator wyznaczy³ Inspektora
Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest mo¿liwy pisemnie na adres siedziby
Administratora, pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail: biuro@centrumcyfryzacji.pl;
3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu
zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie okre¶lonym obowi±zuj±cymi przepisami, w tymi
przepisami prawa cywilnego; w zakresie wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na
administratorze na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa; w zakresie gdzie
przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne do wykonania przez Administratora celów
kontaktowych oraz realizacji praw i obowi±zków podmiotów realizuj±cych umowy cywilnoprawne w
ramach, których nastêpuje przekazanie danych osobowych, jak równie¿ w celu ustalenia lub
dochodzenia roszczeñ lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit.
b, c oraz f RODO.
4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych mog± byæ
udostêpniane upowa¿nionym pracownikom Administratora, cz³onkom organów Administratora,
podmiotom dostarczaj±cym lub utrzymuj±cym infrastrukturê IT Administratora, podmiotom i osobom
¶wiadcz±cym na rzecz Administratora us³ugi ubezpieczeniowe, us³ugi prawne oraz innym podmiotom,
którym Administrator w celu wykonywania praw i obowi±zków wynikaj±cych z zawartych umów
cywilnoprawnych powierzy³ dane osobowe (procesorom), a tak¿e organom uprawnionym do
otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe Wykonawcy mog±
byæ przekazane wy³±cznie podmiotom, które uprawnione s± do ich otrzymania przepisami prawa oraz
podmiotom realizuj±cym us³ugi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbêdnym dla
prawid³owego funkcjonowania.
5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane przetwarzane bêd± przez okres trwania umowy, jak
równie¿ przez okres trwania wymagalno¶ci ewentualnych roszczeñ, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia
23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 2019 poz. 1145), a po tym czasie przez okres wymagany
przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym w zakresie archiwizacji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Posiada Pani/Pan
prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania,
prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody (je¿eli
przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem. Wszystkie
wymienione prawa wymagaj± pisemnej formy.
7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: Wykonawcy przys³uguje prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych w pañstwie
cz³onkowskim Pani/Pana zwyk³ego pobytu, miejsca pracy lub miejsca pope³nienia domniemanego
naruszenia. Biuro Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.
8) ¬RÓD£O POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodz± od osób których dane dotycz±
i zosta³y udostêpnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.
9) INFORMACJA O DOWOLNO¦CI LUB OBOWI¡ZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych
osobowych jest warunkiem niezbêdnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie
podania danych osobowych nie bêdzie mo¿liwe jej zawarcie.
10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAÑSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI
MIÊDZYNARODOWEJ: Mo¿e wyst±piæ, je¿eli wyst±pi o to pañstwo trzecie lub organizacja
miêdzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodno¶ci z przepisami RODO.
11) INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O
PROFILOWANIU: Pani/Pana dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd±
profilowane.
Informacje zosta³y zawarte w pkt. 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.4.2021.MH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju opa³owego do kot³ów grzewczych w budynkach GOK, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w ¦wierczowie oraz Szko³y Podstawowej w D±browie w ilo¶ci 82 000 l”.
Szczegó³owy opis odbiorców na których nale¿y wystawiaæ faktury:
• Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w ¦wierczowie
(Przedszkole)
ul. Szkolna 5, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 9 000 l
NIP: 752-146-27-12
• Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w ¦wierczowie
(Szko³a)
ul. Brzeska 28, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 28 000 l
NIP: 752-146-27-12
• Szko³a Podstawowa w D±browie
D±browa, ul. Parkowa 4 - dostawa do 17 000 l
46-112 ¦wierczów
NIP: 752-13-54-939
• Gminny O¶rodek Kultury w ¦wierczowie
ul. Brzeska 17, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 12 000 l
NIP: 752-142-92-64
• Gmina ¦wierczów
ul. Brzeska 48, 46-112 ¦wierczów - dostawa do 16 000 l
NIP: 752-13-59-210
UWAGA !
Dostarczona ilo¶æ paliwa fakturowana bêdzie w litrach rzeczywistych.
Podstawowe parametry oleju opa³owego
- warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
- gêsto¶æ max. 0,860 kg/l
- temperatura zap³onu powy¿ej 56° C
- zawarto¶æ siarki max. 0,10%
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
KRYTERIUM RANGA
- cena ofertowa 60 % (1% = 1 pkt)
- termin dostawy 40% ( 1%= 1 pkt.)
Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów.
Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ocena ofert w zakresie przedstawionego wy¿ej kryterium zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad:
C = Cmin / Cn x 60 pkt.
gdzie:
C – ranga oferty,
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród oferty wa¿nych
Cn – cena oferty badanej
D= Najd³u¿szy zaproponowany termin dostawy / Zaproponowany termin dostawy badanej oferty x 40 pkt.
D- termin dostawy
Ocena punktowa w ramach kryterium - termin dostawy
- 2 dni max 40 pkt.
- 3 dni 30 pkt.
- 4 dni 20 pkt.
L= C+D
L – ca³kowita liczba punktów
Zamawiaj±cy do oceny punktowej przyjmie warto¶æ brutto oferty.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i nie podlega wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Wykonawcê w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
c) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik Nr 6 do formularza oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Nie dotyczy.
3.1. Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. W/w o¶wiadczenia stanowiæ bêd± za³±cznik nr 1 i 2 do oferty.
3.2. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3.3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
3.4. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ:1) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - wg za³±cznika nr 1 do formularza oferty;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania – wg za³±cznika nr 2 do formularza oferty;
3) o¶wiadczenie Wykonawców o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej* ( wg za³±cznika Nr 3 do formularza oferty);*
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia*
( wg za³±cznika Nr 4 do formularza oferty);
5) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby* (wg za³±cznika Nr 5 do formularza oferty);
6) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji* (wg za³±cznika Nr 6 do formularza oferty);
7) pe³nomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, posiadaj±ce zakres i podpisane przez osoby reprezentuj±ce wykonawcê;*
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ.
2.3.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 3.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
2.3.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym:
1) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 2.1.2 SWZ.
2) dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ sk³ada ka¿dy z nich.
2.3.5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi bêd± wykonywaæ poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 4 do oferty.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy przedstawiono w za³±czniku nr 2 do niniejszej SWZ.I.
Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron, wyra¿on± na pi¶mie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszaj±c ustawy. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takiej zmiany w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany.
1.Zmiana terminu realizacji umowy:
1) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
2) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu z³o¿enia odwo³ania,
3)je¿eli zmiana jest konieczna z powodu dzia³ania si³y wy¿szej.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci wymienionych termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
Pod pojêciem si³y wy¿szej Strony rozumiej± nadzwyczajne niezale¿ne od woli Stron zdarzenia, których wyst±pieniu nie mo¿na by³o zapobiec, w szczególno¶ci powód¼, po¿ar, huragan, trzêsienie ziemi, epidemie, decyzje i zarz±dzenia w³adz wprowadzaj±ce ograniczenia i restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klêski ¿ywio³owej, stany wyj±tkowe , zamieszki.
Je¿eli jakiekolwiek opó¼nienie spowodowane na skutek przyczyn okre¶lonych wy¿ej wyst±pi lub bêdzie przewidywane , Strona opó¼niona lub przewiduj±ca opó¼nienie powiadomi bezzw³ocznie Stronê drug± na pi¶mie o zaistnia³ym lub spodziewanym opó¼nieniu oraz o jego przyczynach i przewidywanym okresie trwania.
2. Zmiany terminów i warunków p³atno¶ci:
1) bêd±ce nastêpstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy,
2) bêd±ce nastêpstwem korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ zaproponowanych przez Wykonawcê,
3. Zmiany zwi±zane z Podwykonawcami
W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w pzp - art. 118 ust.1, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pzp, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Przepisy art.122 pzp stosujê siê odpowiednio.
4. Pozosta³e zmiany:
1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obni¿enie lub podwy¿szenie wynagrodzenia i cen jednostkowych jest mo¿liwe w wysoko¶ci odpowiadaj±cej zmianie podatku,
2) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku Vat nast±pi wy³±cznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i us³ug czê¶ci zamówienia. Do okre¶lonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej czê¶ci zamówienia zostanie zastosowana obowi±zuj±ca na dzieñ dokonania zmiany stawka podatku od towarów i us³ug. Zmiana wynagrodzenia nast±pi o kwotê wynikaj±c± z ró¿nicy miêdzy dotychczasow±, a now± stawk± podatku od towarów i us³ug.
3) zmiany dotycz±ce nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub nastêpstwo prawne,
4) zmiany maj±ce na celu poprawê oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w umowie,
5) wprowadzenia zmian w stosunku do specyfikacji warunków zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczno¶ci usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
Informacje okre¶lono w pkt.7 SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na mini Portalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na mini Portalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.