eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimBudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego oraz zabudowy wyłącznika p.poż. na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego oraz zabudowy wyłącznika p.poż. na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,403419,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego oraz zabudowy wyłącznika p.poż. na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffc99424-f2d1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Oświetlenie awaryjne w blokach A-4, A-11, A-12, A-29, A-45, A-46, B1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w 5 budynkach murowanych: B-1, A-12, A-29, A-45, A-46 (oraz ewentualnie 1 budynek: A – 11 uwzględniony w prawie opcji, które Zamawiający może zlecić Wykonawcy), których celem jest „Budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego oraz zabudowy wyłącznika p.poż. na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu” według projektów oraz zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SWZ.

PRAWO OPCJI: Zgodnie z pkt. 2 niniejszego Działu Wykonawca zrealizuje instalację oświetlenia awaryjnego w 5 budynkach murowanych o numerach inwentarzowych B-1, A-12, A-29, A-45, A-46 a w przypadku gdy Zamawiający uzna, że wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku A-11 będzie w jego interesie funkcjonalnym, a także będzie dysponował środkami finansowymi na ten cel oraz odpowiednim zespołem pracowników ze strony Zamawiającego który będzie mógł dedykować dla potrzeb tego zadania wówczas Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego (prawo opcji) będzie realizował wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego za wynagrodzeniem zgodnym z ofertą wykonawcy w standardzie wynikającym z powszechnych norm i przepisów oraz zgodnie z projektem i postanowieniami niniejszego SWZ wraz z załącznikami. Do zasad płatności wynagrodzenia za prawo opcji stosuje się odpowiednio zasady jak dla innych płatności z umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264597,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360750,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264597,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAUT Sławomir Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240752961

7.3.3) Ulica: Słowackiego 4

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383397,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena z umowy uwzględnia także prawo opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.