eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceInwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 13 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 13 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 13 w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-832

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole13@interia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole13.szkolnastrona.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 13 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24514975-1a31-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053474/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Inwestycje dotyczące kuchni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304598/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przedmiotowym zamówieniu publicznym prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp) nie złożono żadnej oferty, dlatego Zamawiający działając na podstawie
art. 255 pkt 1 unieważnił postępowanie na realizację zadania pn. „Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-845b316d-f171-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/532/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i przebudowie kuchni w zakresie branży budowlanej, instalacji sanitarne i elektrycznej.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt techniczny wykonany przez DSW Projekt sp.z.o.o 41-516 Chorzów z siedzibą przy ulicy Św. Barbary 14/36, STWIORB oraz przedmiar robót.

Uwaga: Z realizacji wyłączono zaprojektowaną wentylację mechaniczną oraz część wyposażenia.

Zadanie obejmuje następujące roboty:
1. Prace przygotowawcze:
 Odłączyć zasilanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach objętych robotami a następnie dokonać sprawdzenia wszystkich gniazd i źródeł pod kątem występowania w nich napięcia. Należy zabezpieczyć przyłącze elektryczne przed uszkodzeniami i dostępem osób niepowołanych.
 Odciąć dopływ gazu do kuchni.
 Odciąć dopływ wody do pomieszczeń objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
 Przed rozpoczęciem prac rozbiórkowych Wykonawca prac zobowiązany jest do opracowania harmonogramu prac, formy, sposobu i miejsca wywozu lub gromadzenia materiałów rozbiórkowych, odpadów i urobku.
2. Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe
 demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
 demontaż istniejącego okna zewnętrznego,
 fragmentaryczne wyburzenia ścian,
 fragmentaryczne zamurowania otworów,
 fragmentaryczne poszerzenia otworów,
 demontaż instalacji wewnętrznej w budynku,
 demontaż grzejników,
 demontaż armatury i urządzeń sanitarnych,
 demontaż urządzeń kuchennych,
 demontaż wskazanych posadzek w budynku,
 demontaż wskazanych okładzin ściennych w budynku,
 demontaż istniejących płytek lastriko na rampie,
 demontaż istniejącej barierki rampy (do oczyszczenia, pomalowania i ponownego montażu).
3. Roboty budowlane i wykończeniowe:
 Wymurowanie i otynkowanie ścianek,
 Domurowanie ścian do istniejących otworów,
 Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowych,
 Wykonanie tynków i gładzi,
 Przygotowanie ścian pod okładziny ścienne,
 Ułożenie płytek na ścianach,
 Przygotowanie posadzek pod wykładziny podłogowe,
 Położenie i zespawanie wykładzin,
 Montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
4. Roboty związane z instalacjami sanitarnymi
 Wykonanie instalacji sanitarnych wod-kan, c.o, gaz zgodnie z projektem,
 Montaż osprzętu( umywalki, zlewozmywaki, baterie, zawory , grzejniki, zawory grzejnikowe kuchnia gazowa, taborety, piec konwekcyjny itp.),
 Próba ciśnieniowa instalacji jak wyżej.
5. Roboty związane z wykonaniem kompletnej instalacji elektrycznej
 Montaż instalacji elektrycznych wraz z osprzętem zgodnie z PT,
 Montaż lamp oświetleniowych, awaryjnych i ewakuacyjnych,
 Montaż gniazd, wyłączników itp. zgodnie z PT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

45212500-1 - Przeróbki kuchni lub restauracji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana KELBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541617389

7.3.3) Ulica: Szopienicka 21/11

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.