Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256424/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów osobowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 478354862
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodów osobowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a14d326-3d47-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa pojazdów osobowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256424/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.99.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 301800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 szt. pojazdu osobowego nieoznakowanego segmentu C, o nadwoziu typu kombi, kategorii M1 przystosowanego do przewozu co najmniej 5 osób, z napędem hybrydowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114200-1 - Radiowozy policyjne
4.5.5.) Wartość części: 102000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa maksymalnie 2 szt. pojazdów osobowych nieoznakowanych o nadwoziu typu SUV, kategorii M1 przystosowanych do przewozu co najmniej 4 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114200-1 - Radiowozy policyjne
4.5.5.) Wartość części: 199800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357046037
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 26
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-403
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA PGD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA PGD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245754 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245754 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245754 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357046037
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 26
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-403
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA PGD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA PGD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245754 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZENIE NARZĘDZI NEUROCHIRURGICZNYCH
- dostawa myjki ultradźwiękowej dla WIMiC - DE-dzp.272-142/25
- Wykonywanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (78 grup)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem ostatecznej decyzji ZRID dla inwestycji pn.: "Rozbudowa skrzyżowania ulic Raciborskiego i Chałupnika"
- Roboty budowlane, nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026 r., zadania pn. "Plac Sikorskiego-zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X, dla ZZM w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej nowego przyłącza wodociągowego do budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dwóch samochodów osobowych z napędem elektrycznym na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Poznaniu .
- Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych samochodów osobowych o nadwoziu kombi dla Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku
- Zakup samochodu klasy terenowej na wyposażenie KWPSR w Rzeszowie
- Zakup trzech pojazdów mechanicznych na potrzeby brygady remontowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp z o.o. w Grudziądzu
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.